quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:44 schreef yogidrink het volgende:
En ja hoor ik moest hier gewoomn even een topic over maken.
Nou iedereen opeens via msn 50 CENT IS DOOD!!!!!!!!!!!
ik zeg waar staat het dan? ja op TMF site .
oke dacht ik TMF betrouwbaar. ik zeg er staat niks op die site over 50 cent.
dus ze geven een site http://www.tmf-news.nl.tt/
LOL wie heeft deze site gemaakt ik vond hem wel goed![]()
![]()
hahah en nog hebben al die sletjes in haar msn R.I.P. 50 cent Nevah 4GeT U !!!!
aaaaaargh
doodgeschoten met erge verwondingen ...quote:50 cent is vandaag om 7.42 uur dood geschoten in zijn buik, met erge verwondingen. Later krijgen we meer nieuws.
Ja, deze is echt grappig gemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:50 schreef Kriebbel het volgende:
Grappig gemaakt
Lees ik hier een verkapte dood verwensingquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:49 schreef speedfreakssj het volgende:
jammer, dat het fake is.
haden ze weer een blaam in de muziekwereld kunnen wegstrepen.
zowiezo zijn er nu wel genoeg "gangsters" die met een comdoom op hun kop en een tupperware pistool staan, stoer te doen met hun homies.
Het is ook niet echt.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
wel vreemd dat de pagina's die het niet doen verwijzen naar de site van planet internet...
Hij is er nog hoor: 50 cent = dood!quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:57 schreef Tokay het volgende:
Hier liep net al een topic over in ONZ, geopend door El_Bartos.
Maar nu is het weg.
Zomaar, helemaal, foetsie.
Wat gek he?
U belt kennelijk niet in via het Planet Internet netwerk. Daarom kunt u niet doorklikken naar de opgevraagde pagina. Als u abonnee wordt bij Planet Internet kunt u binnenkort wel doorklikken naar de gewenste pagina. Klik hier voor meer informatie.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:09 schreef Manweth het volgende:
mirror? site is down
Opzeggen, misschien dat dat helptquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:15 schreef erikkll het volgende:
(ik heb toch echt planet hoor)
Inderdaad, aan dat soort hoaxes heeft niemand iets!quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:38 schreef Etcetera het volgende:
Site dut 't nait.
Waar ik wel helemaal ziek van wordt zijn emails met de volgende inhoud: als je nu niet dit doorstuurt naar zoveel mensen, wordt je geblacklist en stuur je het wel door, dan krijg je msn 7.2Get a life. Onzin, troep, en doorsturen is een vergrote kans op een virus.
Of: help deze jongen, hij is ziek, kan niet meer beter worden. Met elk mailtje dat wordt doorgestuurd, stort dit en dat bedrijf 2 ¤ cent op een rekening om onderzoek te betalen. Waar gaaat dat over!![]()
![]()
![]()
Ik verdom het om dit door te sturen![]()
En gelijk heb je. IN fact: Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik verdom het om dit door te sturen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |