Ben jij sinds de overstap naar 'replique' minder gaan fokken? Ben je misschien meer gaan fokken, of is het ongeveer hetzelfde gebleven?
Ikzelf ben een stuk minder gaan fokken. Dit komt voornamelijk door het feit dat de boel traag is/was, veel functies niet werken en de AT het niet doen en ik geen zin heb om 1 voor 1 alle subfora door te spitten.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
minder.. De snelheid lijkt wel een beetje terug te komen, dus ik zal wel meer gaan fokken denk ik.. Zeker als de AT het weer gaat doen, want dit is niet fijn zo..
Veel minder. Het forum reageert soms traag of helemaal niet. Bovendien is de nieuwe lay-out op de 1 of andere manier minder interessant. Dat gele lokte me uit om reacties te posten en hield me scherp. Dit grijs stoot een beetje af.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards