abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2004 @ 15:01:16 #26
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17374684
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:40 schreef ErTaN het volgende:

[..]

Niet-moslims of 'gematigde' moslims, ongeacht nationaliteit, beschouw ik altijd als 'jullie'.
Even off-topic: Ertan wil je me mailen op the_real_x_ray@hotmail.com
Ik wil graag even met je praten.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  donderdag 26 februari 2004 @ 15:02:03 #27
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17374697
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kloon dus. Jammer
Nee hoor, kijk maar in zijn post-historie. Dit is de echte.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  donderdag 26 februari 2004 @ 15:36:42 #28
36558 ErTaN
De enige echte!
pi_17375236
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:55 schreef Rechtse_Mensen het volgende:

[..]

Je hoeft het niet uit te leggen hoor, begin maar gewoon aan je lange weg
De kop is er allang af hoor. Dat het een lange weg zal worden hoef je mij niet te vertellen.
  donderdag 26 februari 2004 @ 15:53:15 #29
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17375548
Het antwoord is eigenlijk vrij simpel. Laat iedere persoon zijn eigen leefregels maar lekker naleven zolang dat inhoudt dat de ene persoon een andere geen schade toebrengt.
pi_17376753
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 15:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het antwoord is eigenlijk vrij simpel. Laat iedere persoon zijn eigen leefregels maar lekker naleven zolang dat inhoudt dat de ene persoon een andere geen schade toebrengt.
Inderdaad een simpel antwoord. Maar op welke vraag eigenlijk
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:53:04 #31
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17376814
Op het vraagstuk wat GL ter sprake brengt, maar waar GL met een ander antwoord komt.
pi_17377176
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 15:01 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ik krijg een "Mail cannot be deliverd blablabla..." melding als ik naar dat emailadres probeer te mailen.
pi_17377244
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 15:01 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ach Raymond toch........ wil je je bekeren soms?
pi_17377334
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 17:12 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ach Raymond toch........ wil je je bekeren soms?
Ene Raymond zal nu wel in zijn vuistje lachen terwijl hij dit leest. Maar insinuaties zijn je dus niet onbekend? Ben je soms een kloon van Dora?
  donderdag 26 februari 2004 @ 18:01:28 #35
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17378218
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 17:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik krijg een "Mail cannot be deliverd blablabla..." melding als ik naar dat emailadres probeer te mailen.
Onzin, Ertan heeft al gemaild dus go your gang.
pi_17378226
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 17:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ene Raymond zal nu wel in zijn vuistje lachen terwijl hij dit leest. Maar insinuaties zijn je dus niet onbekend? Ben je soms een kloon van Dora?
Ik ben al een poosje geregistreerd hoor... en klonen heb ik niet en niet nodig ook, ik ben mezelf en populair zijn op internet vind ik absoluut niet relevant.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 00:01:27 #37
60067 faustkern
Mundus vult decipi, ergo decip
pi_17385527
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:37 schreef ErTaN het volgende:

[..]

Wat als ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben? De Nederlandse wet, laat me niet lachen.
[..]

Hoe kan je er nou achterkomen of iemand onder dwang trouwt? Wat jullie Nederlanders willen is de kloof tussen moslimouders en hun kinderen vergroten, hopende dat de kloof tussen die kinderen en Nederlanders verkleinen. Dat zal jullie nimmer lukken.
... jullie Nederlanders ...
Geplaatst door gelly op zondag 8 februari 2004 17:23: Flikker dan ook op met je suggestieve gelul mietje. Kijk, daar is nog een hoekje. Kruip er maar in en ga jezelf enorm zielig voelen in je zelfaangenomen slachtofferrol.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 00:17:11 #38
52589 sjun
uit solidariteit
pi_17385854
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:40 schreef ErTaN het volgende:

[..]

Niet-moslims of 'gematigde' moslims, ongeacht nationaliteit, beschouw ik altijd als 'jullie'.
Het kan vast geen kwaad om dan de Alevitische variant van Islam te promoten in West Europa. Deze verdraagt zich het beste met de westerse cultuur daar deze ruimte openlaat voor individuele overwegingen bij de Koran en de gelovigen niet opzadelt met dichtgetimmerde dogma's van Koranuitleg geïnspireerd op de Wahabitische variant van Islam zonder oog voor de sociale leefomgeving van de gelovigen in kwestie.

On topic: Deze variant dwingt niet tot uithuwelijking, dat scheelt vruchteloze kostspelige controle.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_17386424
Ach, jullie Nederlanders kan geen kwaad, voor de Chinesen zijn we ook jullie Nederlanders, maar problemen veroorzaken zij zeker niet.

Wat het promoten van religies betreft trouwens, ik vind het zorgwekkend dat juist LPF en VVD stemmers daarmee komen, zo ver ik het begrijp is de VVD toch juist de partij voor de liberale visie, een visie die overheidsbemoeienis in zaken zoals de religie afkeurt? Ongetwijfeld zouden er minder problemen zijn als er alleen gematigde moslims waren in Nederland, maar het promoten van de ene of de andere religie gaat in tegen wat veel van de mensen die het eisen als ideaal najagen.
pi_17386456
Ik vind het persoonlijk een goed idee. Ik zou nooit onder dwang met iemand willen trouwen. Laat staan met iemand die ik nogniet ken.. dan zou ik waarschijnlijk liever dood gaan. Het is wel lastig om vast te stellen of het een gearrangeerd huwelijk is, maar deels moet dit wel mogelijk zijn
dus
  vrijdag 27 februari 2004 @ 09:54:59 #41
36558 ErTaN
De enige echte!
pi_17388763
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 00:01 schreef faustkern het volgende:

[..]

... jullie Nederlanders ...
Ja, jullie Nederlanders. Ik noem mezelf alleen een Nederlander wanneer het mij goed van pas komt. Wat is uberhaupt een Nederlander?
pi_17388837
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 09:54 schreef ErTaN het volgende:

[..]

Ja, jullie Nederlanders. Ik noem mezelf alleen een Nederlander wanneer het mij goed van pas komt. Wat is uberhaupt een Nederlander?
Volgens Lithion houdt die van aardappels en seks en blowen en neemt ie zijn ouders niet in huis en is ie heel erg direct en woont ie in een strak huis
  vrijdag 27 februari 2004 @ 10:01:40 #43
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_17388846
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 09:54 schreef ErTaN het volgende:

[..]

Niet wat jij bent; iemand die zichzelf nederlander noemt wanneer het em uitkomt, maar iemand die dat altijd is.
pi_17388888
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 10:01 schreef ExTec het volgende:
Niet wat jij bent; iemand die zichzelf nederlander noemt wanneer het em uitkomt, maar iemand die dat altijd is.
Het is gewoon een definitie van wat er in je paspoort staat, meer niet. Als je twee paspoorten hebt, dan deel je dat een beetje
  vrijdag 27 februari 2004 @ 10:06:06 #45
6484 ExTec
pi_17388902
quote:
Het is gewoon een definitie van wat er in je paspoort staat, meer niet. Als je twee paspoorten hebt, dan deel je dat een beetje
Dat vind jij.

Overheid is hard bezig 2de paspoort de deur uit te werken, daarna praten we verder.

En daarbij; vind ik interresant; keus jij ertan z'n nationaliteit a'la carte goed?
pi_17389058
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 10:04 schreef SCH het volgende:

[..]

vrijdag 27 februari 2004 @ 10:27:02 #47
6484 ExTec
pi_17389173
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 10:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

[afbeelding]
Maar delen is niet als het heet onder je voeten wordt jezelf ineens verschuilen achte een andere identiteit.

Delen is ook verantwoordelijkheid nemen onder ja andere nationaliteit.

Maar je kan ervoor kiezen dat heel oppertunistisch niet te doen.

En ondertussen krokodillentranen huilen als de mentaliteit verhard, omdat mensen zulks soort hypocriet gedrag niet pikken
pi_17389181
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 10:06 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat vind jij.
Feitelijk is het zo
quote:
En daarbij; vind ik interresant; keus jij ertan z'n nationaliteit a'la carte goed?
Wat heb ik er aan goed of af te keuren? Als hij dat zo beleeft, neem ik dat voor kennisgeving aan. Ik zou er wel eens over door willen praten, wat er achter zit, maar dat wil ik bij jou ook wel.

Ik snap die drang niet zo om anderen in een keurslijf te willen dwingen.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 10:38:03 #49
6484 ExTec
pi_17389340
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 10:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Feitelijk is het zo
Nee, dat jij het vind, maakt het nog niet zo.

Heb je een bron trouwens?

Lachwekkend, hoe jij verwacht dat we je op je woord geloven, als jou iets niet uitkomt, heb je ook schijt aan alle bewijzen die aangedragen wordt.
quote:
Wat heb ik er aan goed of af te keuren? Als hij dat zo beleeft, neem ik dat voor kennisgeving aan. Ik zou er wel eens over door willen praten, wat er achter zit, maar dat wil ik bij jou ook wel.

Ik snap die drang niet zo om anderen in een keurslijf te willen dwingen.
Ja, op het keurslijf konden we wachten.

Ik zeg het precies 1 keer: daar gaat het niet om.

Waar het me om gaat; is het geshop: a'la cart precies dan zijn wat in je eigen voordeel is.

Voor de sociale voorzieningen zeker nederlander zijn.

En bij zo'n uitwas als een ere-moord je verschuilen achter je 'eigen cultuur'.

Let op hey, bovenstaande is een voorbeeld. Gaarne geen platitudes zoals "Maar ze zijn niet allemaal zo" of "nogal genuanceerd om te stellen dat ze dat allemaal doen" alleen omdat ik dat er niet expliciet bij zeg, wat ik bij deze dus doe.

Ter kennisgeving aannemen doe ik het ook, ik ga er niet 'meteen wat aan doen'.

Maar ik keur het af.

Jij zal het niet zo zien, jij hebt wel vaker een wat vreemde blik op de werkelijkheid, maar ik garandeer je dat dat selectief jezelf voorstaan op een nationaliteit irritatie oproept.

Jij zal het er wel op gooien dat NL dan niet tolerant genoeg is, ik ben wat realistischer; realiseer me dat dat natuurlijke wetmatigheden zijn, en vind het derhalve verstandiger dat het niet gebeurd, want alhoewel er zeker sprake is van een zekere intolerantie, is het een wetmatigheid, al door de eeuwen heen.

Dan kun je jezelf voor de gek houden, en zeggen 'anno nu zijn we zo verlicht, wij hebben daar geen last meer van', maar da's wat naief. De menselijke geschiedenis is wat ouder dan 1960-nu.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExTec op 27-02-2004 10:39:44 (opmaakvoutje) ]
pi_17389404
onzinnig voorstel natuurlijk, die mensen die gedwongen worden uitgehuwelijkt e.d komen uit een cultuur waar familie-eer erg belangrijk is, wanneer jij aangifte doet tegen leden van je eigen familie wordt je verstoten en kan je de rest van je leven onderduiken..
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')