Even off-topic: Ertan wil je me mailen op the_real_x_ray@hotmail.comquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:40 schreef ErTaN het volgende:
[..]
Niet-moslims of 'gematigde' moslims, ongeacht nationaliteit, beschouw ik altijd als 'jullie'.
Nee hoor, kijk maar in zijn post-historie. Dit is de echte.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kloon dus. Jammer
De kop is er allang af hoor. Dat het een lange weg zal worden hoef je mij niet te vertellen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:55 schreef Rechtse_Mensen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet uit te leggen hoor, begin maar gewoon aan je lange weg
Inderdaad een simpel antwoord. Maar op welke vraag eigenlijkquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het antwoord is eigenlijk vrij simpel. Laat iedere persoon zijn eigen leefregels maar lekker naleven zolang dat inhoudt dat de ene persoon een andere geen schade toebrengt.
Ik krijg een "Mail cannot be deliverd blablabla..." melding als ik naar dat emailadres probeer te mailen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:01 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Even off-topic: Ertan wil je me mailen op the_real_x_ray@hotmail.com
Ik wil graag even met je praten.
Ach Raymond toch........ wil je je bekeren soms?quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:01 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Even off-topic: Ertan wil je me mailen op the_real_x_ray@hotmail.com
Ik wil graag even met je praten.
Ene Raymond zal nu wel in zijn vuistje lachen terwijl hij dit leest. Maar insinuaties zijn je dus niet onbekend? Ben je soms een kloon van Dora?quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ach Raymond toch........ wil je je bekeren soms?![]()
Onzin, Ertan heeft al gemaild dus go your gang.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik krijg een "Mail cannot be deliverd blablabla..." melding als ik naar dat emailadres probeer te mailen.
Ik ben al een poosje geregistreerd hoor... en klonen heb ik niet en niet nodig ook, ik ben mezelf en populair zijn op internet vind ik absoluut niet relevant.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ene Raymond zal nu wel in zijn vuistje lachen terwijl hij dit leest. Maar insinuaties zijn je dus niet onbekend? Ben je soms een kloon van Dora?
... jullie Nederlanders ...quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:37 schreef ErTaN het volgende:
[..]
Wat als ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben? De Nederlandse wet, laat me niet lachen.
[..]
Hoe kan je er nou achterkomen of iemand onder dwang trouwt? Wat jullie Nederlanders willen is de kloof tussen moslimouders en hun kinderen vergroten, hopende dat de kloof tussen die kinderen en Nederlanders verkleinen. Dat zal jullie nimmer lukken.
Het kan vast geen kwaad om dan de Alevitische variant van Islam te promoten in West Europa. Deze verdraagt zich het beste met de westerse cultuur daar deze ruimte openlaat voor individuele overwegingen bij de Koran en de gelovigen niet opzadelt met dichtgetimmerde dogma's van Koranuitleg geïnspireerd op de Wahabitische variant van Islam zonder oog voor de sociale leefomgeving van de gelovigen in kwestie.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:40 schreef ErTaN het volgende:
[..]
Niet-moslims of 'gematigde' moslims, ongeacht nationaliteit, beschouw ik altijd als 'jullie'.
Ja, jullie Nederlanders. Ik noem mezelf alleen een Nederlander wanneer het mij goed van pas komt. Wat is uberhaupt een Nederlander?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:01 schreef faustkern het volgende:
[..]
... jullie Nederlanders ...
Volgens Lithion houdt die van aardappels en seks en blowen en neemt ie zijn ouders niet in huis en is ie heel erg direct en woont ie in een strak huisquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:54 schreef ErTaN het volgende:
[..]
Ja, jullie Nederlanders. Ik noem mezelf alleen een Nederlander wanneer het mij goed van pas komt. Wat is uberhaupt een Nederlander?
Niet wat jij bent; iemand die zichzelf nederlander noemt wanneer het em uitkomt, maar iemand die dat altijd is.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:54 schreef ErTaN het volgende:
[..]
Ja, jullie Nederlanders. Ik noem mezelf alleen een Nederlander wanneer het mij goed van pas komt. Wat is uberhaupt een Nederlander?
Het is gewoon een definitie van wat er in je paspoort staat, meer niet. Als je twee paspoorten hebt, dan deel je dat een beetjequote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:01 schreef ExTec het volgende:
Niet wat jij bent; iemand die zichzelf nederlander noemt wanneer het em uitkomt, maar iemand die dat altijd is.
Dat vind jij.quote:Het is gewoon een definitie van wat er in je paspoort staat, meer niet. Als je twee paspoorten hebt, dan deel je dat een beetje
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is gewoon een definitie van wat er in je paspoort staat, meer niet. Als je twee paspoorten hebt, dan deel je dat een beetje
Maar delen is niet als het heet onder je voeten wordt jezelf ineens verschuilen achte een andere identiteit.quote:
Feitelijk is het zoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Wat heb ik er aan goed of af te keuren? Als hij dat zo beleeft, neem ik dat voor kennisgeving aan. Ik zou er wel eens over door willen praten, wat er achter zit, maar dat wil ik bij jou ook wel.quote:En daarbij; vind ik interresant; keus jij ertan z'n nationaliteit a'la carte goed?
Nee, dat jij het vind, maakt het nog niet zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Feitelijk is het zo
Ja, op het keurslijf konden we wachten.quote:Wat heb ik er aan goed of af te keuren? Als hij dat zo beleeft, neem ik dat voor kennisgeving aan. Ik zou er wel eens over door willen praten, wat er achter zit, maar dat wil ik bij jou ook wel.
Ik snap die drang niet zo om anderen in een keurslijf te willen dwingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |