quote:Nee niet altijd. Hij kan goed een smartass spelen idd, ook omdat het zo'n enorme droogkloot is. Maar neem bijvoorbeeld 'Pay it forward'.
Op zondag 20 oktober 2002 15:13 schreef Antikal het volgende:[..]
Bij Spacey zit dat ingebakken in z'n gezicht. Die kan niet anders. Daar selecteert hij z'n rollen ook op.
En die speelt hij dan ook briljant!
't Is wel een acteur waar je echt altijd met plezier naar kijkt, watvoor film het ook is.
you're in for a treat..echt een goede film dit.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Vanavond om half 12 op Nederland 1. Ondanks de ogenschijnlijk geweldige cast, moet ik bekennen dat ik nog nooit van deze film gehoord had. Ben zeer benieuwd!
je hebt hem op dvd maar je gaat toch de brakke (4:3, stereo geluid) versie op tv kijken?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:14 schreef Zoot het volgende:
Zeer goede film met een sterke cast. Zelf al op dvd, maar vanavond toch zeker weer even kijken.
Ik zag m vanavond voor het eerst en je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:34 schreef mooiegek het volgende:
[..]
you're in for a treat..echt een goede film dit.
Nee, omdat het gewoon een goede acteur isquote:
[sidenote]quote:Op vrijdag 18 oktober 2002 18:19 schreef Mike het volgende:
Erg sterk geacteerde film die ik echt over en over kan zien. Ik heb altijd enorm te doen met het karakter dat Jack Lemmon speelt.
Dit was een post van mij hoor. Niet alleen Ryan heeft een hekel aan jou.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon een goede acteur is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |