Uiteraard zag ik me genoodzaakt er als volgt op te reageren:quote:Hallo Martin,
ik had je gisteren aan de telefoon en vroeg je waarom je die onzin had
geplaatst op [http://www.vandepas.nu/blogger.php]
je dacht dat je een mailtje stuurde met dat formulier, maar dit hier
[http://www.lostboys.be/meisje/guestbook.php] bewijst toch wel dat je aan
het liegen was.
die vandepas.nu is juridisch gezien bijzonder geslepen en tot veel
narigheid in staat. hij gaat je dagvaarden, dus je hebt het aardig voor
elkaar. die gozer hier [http://blog.breman.ch/] was ook niet echt blij met
je mailtje, hij zal je wel trakteren op een mailbom ofzo.
wat een enorm zielig mannetje ben jij zeg. de rekening voor je lompe
gedrag krijg je nog wel. van harte gefeliciteerd met het resultaat van je
stompzinnige spamcampagne.
met vriendelijke groet,
Marko
Wordt vast wel vervolgd....quote:Hoi, val in de poep en stik in je eigen uitwerpselen...
Morgen, zodra ik nuchter ben zal ik ook even met juridische bluf mailen,
maar voorlopig moet je gewoon even stikken in je mambojambo...
Tyf gewoon op met je gedreig, aan de telefoon gaf je ook je fout welk toe,
beveilig je site gewoon wat beter, dat geldt ook voor die kontkameraad van
je....
Met vriendelijke groet en snijd je polsen maar snel door,
Martin
Ik zoek geen problemen, problemen zoeken mijquote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:43 schreef bolivian het volgende:
Het zit je ook niet mee hè,.
Volgens mij sta jij onder 'problemen' in het telefoonboek, want het lukt aardig!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zoek geen problemen, problemen zoeken mij.
Ach ja, het heeft me vandaag wel 4 blauwe Duitsers en 1 salade opgeleverdquote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:47 schreef bolivian het volgende:
Volgens mij sta jij onder 'problemen' in het telefoonboek, want het lukt aardig!
[afbeelding]
Die Duitsers waren al blauw I presume?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, het heeft me vandaag wel 4 blauwe Duitsers en 1 salade opgeleverd.
Ooit komt vast wel het besef dat ik niet echt een God ben, tot die tijd ga ik echter door met mijn onoverwinnelijkheidquote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:50 schreef speedfreakssj het volgende:
aan de ene kant ben je echt een kneus en zo maar aan de andere kant ben je zo bot en ongenuanseerd dat het gewoon LEUK is.
Nee, ze zongen iets over het Nederlands elftal en lachten tijdens een Duitse carnavalsoptocht, wij hadden echter 54 dozen vol met taaitaai en pepernoten dat over datum was, dus domme zet...quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:53 schreef bolivian het volgende:
Die Duitsers waren al blauw I presume?
Maar je hebt ze uiteindelijk toch wel vakkundig de grens over gebonjourd?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ze zongen iets over het Nederlands elftal en lachten tijdens een Duitse carnavalsoptocht, wij hadden echter 54 dozen vol met taaitaai en pepernoten dat over datum was, dus domme zet....
Wow!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:58 schreef Cool_Runner het volgende:
Mja ik vind t echt overdreven deze acties. Ze speken van een drama, rot op zeg. Tis toch je goedrecht om een lullig berichtje erop te plaatsen. Dan moeten ze die mogelijkheid ook maar niet bieden.
Het was in Duitsland dus nee, helaas...quote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
Maar je hebt ze uiteindelijk toch wel vakkundig de grens over gebonjourd?
Tering, dit is GC!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wow!
Ontopic!
[...]
En dat verklaart de salade?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
We hebben echter wel een vrouw op 2 hoog knock out gegooid.
Nee, dat kwam door de Duitse menukaart in de pizzeria die ik niet begreep...quote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:06 schreef bolivian het volgende:
En dat verklaart de salade?
![]()
Zolang we de Griekse mythologie aanhouden, is het geen probleem.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:55 schreef kastanova het volgende:
Ooit komt vast wel het besef dat ik niet echt een God ben, tot die tijd ga ik echter door met mijn onoverwinnelijkheid.
Mag ik dan Hephaistos zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:09 schreef Lamon het volgende:
Zolang we de Griekse mythologie aanhouden, is het geen probleem.
Absoluut. Ik had je meer als een Dionysus ingeschat, maar dit is nog beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:15 schreef kastanova het volgende:
Mag ik dan Hephaistos zijn?
Dat vond ik sowieso al een beetje vreemd aan zijn verhaal; als ik een site zou gaan hacken, dan zou het toch minimaal debiel zijn om een url en emailadres achter te laten?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:22 schreef Megumi het volgende:
Op zich wel een strakke actie van je.Volgende keer je sporen beter verbergen.
Heey Kastanovaquote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat vond ik sowieso al een beetje vreemd aan zijn verhaal; als ik een site zou gaan hacken, dan zou het toch minimaal debiel zijn om een url en emailadres achter te laten?
weinig te doen .... hoe kun je ook al weer in fotoboeken kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:38 schreef dupke het volgende:
[..]
Heey Kastanova
waar kan ik gewoon ff lekker chatten
Geen idee; ik weet echter wel genoeg viaducten waar je je vanaf zou kunnen gooien, kutkindquote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:38 schreef dupke het volgende:
Heey Kastanova
waar kan ik gewoon ff lekker chatten
Heb je een eigen domein? Dan kan hij via het ip adres het een en ander achterhalen. Of via je ip adres wellicht een abuse sturen naar je provider. Dat je geen mail adres en url hebt achtergelaten. Is natuurlijk vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat vond ik sowieso al een beetje vreemd aan zijn verhaal; als ik een site zou gaan hacken, dan zou het toch minimaal debiel zijn om een url en emailadres achter te laten?
Je bent zelf maar vast begonnen zie ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:34 schreef kastanova het volgende:
Wordt vast wel vervolgd....
Idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 05:30 schreef Caesu het volgende:
je hebt die site al goed verneukt zie ik
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:23 schreef Deevay het volgende:
Triest dat een website van iemand op deze manier verneukt moet worden.
Als Kastanova al die spam op zijn geweten heeft mag hij zich diep schamen. Als hij het niet is geweest, dan moet iemand anders zich heel diep schamen.
haha genadeloos door de mand gevallen...quote:De heer Martin B. verantwoordelijk voor het kader hier drie posts onder is genadeloos door de mand gevallen. Zo hard dat hij in Brussel weer is opgekrabbeld. Vrind Marko heeft het mysterie kunnen ontrafelen. Martin B. is de schuldige achter het drama dat zich hier voltrok. Vrind Marko zegt, en nu citeer ik, "Wordt vervolgd." Inderdaad. Deze man zal worden vervolgd. Een dagvaarding kan hij in de bus verwachten voor het posteren van dergelijk nodeloze tendeneuze arrogantie. Man wordt vervolgd.
Aangezien ze denken dat ik al die berichtjes geplaatst heb, willen ze dat vast als bewijsmateriaal gebruikenquote:Op woensdag 25 februari 2004 03:06 schreef Caesu het volgende:
ik snap ze echt niet.
ze haalden wel plaatjes van mij weg maar niet al dat 'sletjes' enzo.
Ach. Op een nieuwe woning met tralies voor de ramen zal het wel niet uitdraaien.quote:Op woensdag 25 februari 2004 03:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Aangezien ze denken dat ik al die berichtjes geplaatst heb, willen ze dat vast als bewijsmateriaal gebruiken.
![]()
.
Kut, is het zo duidelijk?quote:Op woensdag 25 februari 2004 08:48 schreef Yanderboi het volgende:
probeer je nu eigenlijk aan te geven dat je tegen wil en dank nog maagd bent?
Jouw mening telt niet, jij bent een vrouwquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:46 schreef DaZilva het volgende:
Ik ben voor Marko.
de // zijn ook niet klikbaar meer...quote:MEDEDELING
Aan iedereen die de afgelopen 2 dagen deze website heeft gezien als forum voor tendeneuze berichten wil ik het volgende mededelen.
Van de berichtgeving distantieer ik mij volledig. Deze berichtgeving is niet door mij geinitieerd en ik heb geen greep gehad op de wijze waarop daarop is gereageerd.
De situatie was helaas zo dat het mogelijk was om op een eenvoudige en laagdrempelige manier berichten te plaatsen op deze website. Uit de afgelopen dagen is gebleken dat hiervan misbruik werd gemaakt. Het spijt mij dan ook te moeten meedelen dat deze website wordt gesloten voor diegenen die niet van mij persoonlijk een login, password combinatie hebben gekregen.
Even voor alle duidelijkheid. Ik ben de beheerder/eigenaar van deze website. Ik heb inmiddels contact gehad met "beide partijen" en begrepen dat er van beide kanten dingen zijn gezegd/geschreven die niet geaccepteerd werden. Ik heb ook geconstateerd dat de zaken die gezegd zijn zijn versterkt met het plaatsen van allerhande verwijzingen naar de adresgegevens van een van de partijen. Daar heb ik uitdrukkelijk niets mee te maken gehad. Ik ben enkel geconfronteerd met mijn eigen website die beklad is, en waar ik persoonlijk op wordt beledigd. Het moge duidelijk zijn dat ik dat niet en nimmer accepteer, van wie dan ook!
De nodeloos denegrerende, tendenieze en onoirbare teksten ben ik inmiddels verwijderd. Deze website is niet bedoeld als vergaarbak van allerhande bagger en rotzooi.
Tenslotte wil ik iedereen op het hart drukken dat ik bij herhaling van dergelijke berichtgeving, ongeacht wie dit initieert of plaatst, niet zal aarzelen om rechtsmaatregelen aan te wenden. Ik ga er echter van uit dat partijen het niet zover zullen laten komen.
Vertrouwende dat hiermee de kwestie is afgedaan, verbijf ik.
Hoogachtend,
EJ van de Pas
PS
Ik stel voor dat degene die denken een probleem met elkaar te hebben, dat op hun eigen website of op een andere manier uitvechten. Laat mij hierbuiten.
+5 opruiend.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jouw mening telt niet, jij bent een vrouw.
Dat is geen bug, dat is een bonusoptie voor de firefox bikkelsquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:17 schreef elcastel het volgende:
Je menu's lopen door je topbanner heen in Firefox.
ja kom op! of zit je al in een politiecel?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:33 schreef kastanova het volgende:
Euuuh, mensen, zouden jullie van de pas even met rust willen laten, zal zometeen ff uitleggen waarom.
ja vertelvertelvertelquote:Op donderdag 26 februari 2004 03:41 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja kom op! of zit je al in een politiecel?
Kietel haar eens even wat sneller dan, wij wachten met smart!quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:03 schreef kastanova het volgende:
Sorry mensen, ik woon sinds kort samen en daar schijnen ook neukverplichtingen bij te horen, ik ben nu de hele ontknoping aan het typen, brb...
suf van neuken jah, ik wordt er altijd hyper vanquote:Op donderdag 26 februari 2004 04:15 schreef kastanova het volgende:
Bolivian, zou je willen wachten met het plaatsen van reacties tot ik het verhaal af heb?.
En over de foutjes; ik word suf van neuken en de koffie is nog niet klaar.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:15 schreef kastanova het volgende:
Bolivian, zou je willen wachten met het plaatsen van reacties tot ik het verhaal af heb?.
Okee okee, keep yer shirt on.quote:En over de foutjes; ik word suf van neuken en de koffie is nog niet klaar.
Is het toch al?quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:21 schreef bolivian het volgende:
Ik hoop overigens wel dat dit niet uitloopt in zo'n anticlimactisch storm-in-een-glas-water-verhaal.
Het doet me deugd dat je mijn favoriete woord in je verhaal,quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:22 schreef kastanova het volgende:
<b>De ontknoping; Van de Pas is genaaid door lostboys.be
[...]
Als er geen koffie is, is er nog altijd grammaticacontrolequote:Op donderdag 26 februari 2004 04:27 schreef bolivian het volgende:
Het doet me deugd dat je mijn favoriete woord in je verhaal,vierendeelt
', nu wel juist gespeld hebt!
![]()
Precies, dat heeft het geheel nog wat kunnen redden.quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is het toch al?
Vandepas blijkt er dus achteraf niets vanaf te weten en Marko is inmiddels weer op zijn plaats gezet en zal nu dus ook wel met de staart tussen de benen afdruipen.
Spam? Noem je de 10 geboden spam?quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:27 schreef DaMook het volgende:
LOL dus iedereen hier heeft vandepas nu voor niets zitten spammen![]()
Daar heb ik dus inmiddels mijn eigen site voorquote:Op donderdag 26 februari 2004 04:28 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Jij kan goed lulverhaaltjes schrijven
Je zou het goed doen op quakenet, mijn zoon
En die site heb je, no offence, goed kunnen promoten dankzij je Grote Vriend Marko!quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar heb ik dus inmiddels mijn eigen site voor.
Copy that!quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:35 schreef Dagonet het volgende:
Als ik niet nog een paar uur moest werken zou ik nu gelukkig kunnen gaan slapen.
sorryquote:Op donderdag 26 februari 2004 04:30 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Spam? Noem je de 10 geboden spam?
Ga je schamen, ketter![]()
Ik ben blij dat je ons dat even bent komen melden,quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:40 schreef Stranger het volgende:
Ik hoef niet te werken, maar heb geen zin om te slapen
ach troost je, ik ben ook nog aan het werkquote:Op donderdag 26 februari 2004 04:42 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ons dat even bent komen melden,.
Kloten-deadlines,.
En aan het koffiedrinken dus?quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
ach troost je, ik ben ook nog aan het werk
Ja sorry.quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:52 schreef kastanova het volgende:
Hej, verneuk ff een ander topic met slowchat
srry.quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:52 schreef kastanova het volgende:
Hej, verneuk ff een ander topic met slowchat
Doe maar niet, dan gaat hij weer tegen me zeuren...quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:55 schreef DaMook het volgende:
Ontopic: We (moeten) nu dus lostboys.be gaan lastig vallen, maar ik kan geen submit site/knop ontdekken daariemand ?
gokje met een whois op zijn site of hoe heet dat. Krijg je ook alle gegevens over degene op wiens naam de site staat.quote:Op donderdag 26 februari 2004 05:07 schreef kastanova het volgende:
Ik heb trouwens vrij simpel zijn naam, adresgegevens en telefoonnummer kunnen achterhalen, dus waar hij het lef vandaan haalde om me op die punten lastig te vallen is me een raadsel
Je zou het topic natuurlijk ook even kunnen lezenquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:11 schreef Silmarwen het volgende:
Ik snap zulke mensen echt niet he. Stuur die vent dan een mailtje dan hem te gaan vervelen zodat jij weer een of ander compleet zinloos topic kan openen op Fok!
quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:54 schreef Silmarwen het volgende:
In tegenstelling tot jou doe ik dat dus wel.
En jij zou ook eens wat zinvollere antwoorden kunnen geven ipv 1 domme zin.
LEZEN.
Haal die penis eens uit je oog dom kindquote:Op donderdag 26 februari 2004 04:22 schreef kastanova het volgende:
Een dag later werd ik gebeld door een ventje die de beheerder van de vanderpas site zei te zijn.
Terwijl ik hem uitlegde dat het plaatsen van het adres op de frontpage van de site abusievelijk gebeurd was en hij de site beter moest beveiligen om dergelijke dingen in het vervolg te voorkomen bleef hij zich maar verontschuldigen en zeggen dat ik me niet aangevallen moest voelen.
Problem solved zou je denken; nee dus...
Mensen verbaal met beide beentjes op de grond zetten is mijn vorm van ontspanning...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:01 schreef 9christensen het volgende:
kastanova, wat ben je er toch druk mee
tssk tsskquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jouw mening telt niet, jij bent een vrouw.
dat dusquote:Op donderdag 26 februari 2004 04:28 schreef kastanova het volgende:
Nogmaals; zouden de mensen willen kappen met het plaatsen van berichten op de vandepas site.
Hij klonk als een fatsoenlijke vent, eiste niets, had begrip voor mijn kant van het verhaal en heeft er verder geen reet mee te maken.
Laat die vent dus gewoon ff met rust, dan heb ik liever dat jullie een dagvaardingen naar lostboys.be sturen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |