quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Percy zat op de bank, en dat terwijl ik er was!
Natuurlijk wordt het dan niks
Lijkt me dan dat we juist moeten duimen voor een succesje voor Italië vandaag. Japan heeft een beter puntensaldo dan Italië (+ 11 om + 3), dus een Japanse zege maakt het alleen nog maar moeilijker voor de wedstrijd van vanavond....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:09 schreef okee6 het volgende:
Het kan dus nog, duimen voor de Japanners morgen
Onzin, het onderlinge resultaat bepaalt al jaar aan jaar wie er doorgaatquote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:16 schreef ultra het volgende:
[..]
Lijkt me dan dat we juist moeten duimen voor een succesje voor Italië vandaag. Japan heeft een beter puntensaldo dan Italië (+ 11 om + 3), dus een Japanse zege maakt het alleen nog maar moeilijker voor de wedstrijd van vanavond....
En de stand intussen 3-1 voor Japan.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:42 schreef okee6 het volgende:
Italië is iets sterker goed halverwege de wedstrijd, tussenstand is nog wel 1-1
Edit: alhoewel, top 6 en de derde Italiaanse pitcher op de heuvel
Volgens mij niet, want als je de stand op de site bekijkt, gaan ze uit van het puntensaldo.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:57 schreef okee6 het volgende:
Onzin, het onderlinge resultaat bepaalt al jaar aan jaar wie er doorgaat
rallyenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
En de stand intussen 5-1 voor Japan.
Dat komt denk ik omdat ze nu meest van elkaar gewonnen hebben. Eerder deze week pikte ik van de NOS op dat de regels waren zoals eerder, onderling resultaatquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want als je de stand op de site bekijkt, gaan ze uit van het puntensaldo.
Die Isenia, wat een boefquote:Sander Duin overkwam gistermiddag waar iedere bezoeker van de Haarlemse Honkbalweek voor vreest: een verdwaalde bal leverde hem een gebroken neus op. Duin stond te kijken naar zijn eerste honkbalwedstrijd ooit, het benefietduel van Oranje. Er was hem nog op het hart gedrukt dat hij alle foutballen moest blijven volgen. Dus dat deed hij toen Percy Isenia hoog in de lichtmast achter het eerste honk sloeg. De bal raakte een dwarsbalk, Duin keek omhoog en de bal schoot als een projectiel naar beneden. ,,Voor ik het wist, knalde hij op mijn neus. En ik was er net een kwartiertje!'' 30-7
Er valt weinig te groeien. Zo'n 8 spelers zullen vervangen worden voor profs.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ze kunnen alleen nog maar groeien naar de OS toe.
Mart Smeets schreef daar wel een grappige column over in Trouw vanmorgen. Hij kon het niet nalaten Tjeerd daarbij even te memoreren (zijn zoon was zo'n beetje de allereerste afvaller)quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:35 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Er valt weinig te groeien. Zo'n 8 spelers zullen vervangen worden voor profs.
Was ie rancouneus ? Gebeurt toch in ieder land.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mart Smeets schreef daar wel een grappige column over in Trouw vanmorgen. Hij kon het niet nalaten Tjeerd daarbij even te memoreren (zijn zoon was zo'n beetje de allereerste afvaller)
Hij probeerde het niet te zijn. Schreef een drie keer op dat topsport asociaal is. Volgens mij is Mart aanhanger van het principe het Nederlands team is er voor de Nederlandersquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ie rancouneus ? Gebeurt toch in ieder land.
Dus? Nederlanders die met honkbal hun geld verdienen in Amerika zijn geen Nederlands volgens Martquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:16 schreef okee6 het volgende:
[..]
Volgens mij is Mart aanhanger van het principe het Nederlands team is er voor de Nederlanders![]()
Nee, de jongens die er nu bij komen zijn voor het merendeel mede-landers, daar zinspeelde Smeets even op. Het item van z'n column was echter dat topsport asociaal is. De Nederlandse competitiehonkballers doen hun uiterste best tijdens de HHW en de 'buitenlanders' mogen naar de OS om voor ons -als alles valt- een plak te winnen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:02 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus? Nederlanders die met honkbal hun geld verdienen in Amerika zijn geen Nederlands volgens Mart
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |