Huh hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:23 schreef Pjotr223 het volgende:
Ik heb NET gewoon Jerry Only ge-fucking-interviewd... (En Marky en Dez aan de telefoon gehad). En ik zit nog steeds te bouncen op mijn stoel...
Misfits rammelt nogal live, ook al ten tijde van onze grote vriend Glenn Danzig (zelf ook niet het boegbeeld van toonvastheid).quote:Op maandag 26 april 2004 16:44 schreef Arma_Angelus het volgende:
je had hem moeten vragen waarom alle nummers minimaal 3x te snel zijn gespeeld.
niet zo vreemd, aangezien de Misfits tegenwoordig bestaan uit 1/3 misfit, 1/3 Ramone en 1/3 Black Flag. Enige bandnaam die ze konden nemen was natuurlijk the Misfits, de rest zou niet geaccepteerd worden door de fans.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:05 schreef Diverse_Reality het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze nu ook Black Flag en The Ramones covers spelen.
Dat ze Misfits als naam gebruiken vind ik ook blasphemy.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
niet zo vreemd, aangezien de Misfits tegenwoordig bestaan uit 1/3 misfit, 1/3 Ramone en 1/3 Black Flag. Enige bandnaam die ze konden nemen was natuurlijk the Misfits, de rest zou niet geaccepteerd worden door de fans.
Idd. En dat is ook meteen de reden waarom ik waarschijnlijk niet heenga.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:22 schreef Tokus het volgende:
niet zo vreemd, aangezien de Misfits tegenwoordig bestaan uit 1/3 misfit, 1/3 Ramone en 1/3 Black Flag. Enige bandnaam die ze konden nemen was natuurlijk the Misfits, de rest zou niet geaccepteerd worden door de fans.
Die kerel praat een hoop stront. Hij zou een van de meest vooraanstaande types zijn in de zgn. Republican Punk scene.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:27 schreef Arma_Angelus het volgende:
nieuwe band van micheal graves is Gotham road.
Die graves is trouwens een enorm trouwe bush aanhanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |