Elke avond minstens 1 discotheek gehad, mijn favoriet is
Feestpaleis
(1000 pts entree,munten halen,lekkere muziek,THX II Mental Theo,gave sfeer,zeer veel mooie vrouwen en 't personeel is ook tof,voor wie gaat,de groeten aan Miriam uit Groningen van het Breezer Pineapple/ananas "incident")
Alternatieven:
Veronica
Rock Island
Riu's Palace (rond de 2000 entree, onbeperkt drinken)
Joy Palace,veel Duitsers,lekkere tunes
BCM Magaluf,zeer duur
Scorpio,veel Duisters,kan leuk zijn,2x geweest,1e keer tof,2e keer niks.
Vergis je niet, 't is net Duitsland, zeer veel Duitsers, Spanjaarden, ook genoeg Nederlanders.
Magaluf is vol van Engelsen, merk je vanzelf wel.
Gemiddeld 3 uur per dag geslapen, nu even inhalen, de groeten!
quote:Meeste Engelsen die ik gezien heb waren in Magaluf (BCM), zowiso zijn ze vaak superzat en het feit dat daar een ME'er voor de fish en chips tent stond waar we na BCM wat aten sprak me al niet aan.
Op maandag 16 juli 2001 09:01 schreef dutchie het volgende:
Zijn die Engelsen en Duitsers nou erger of hetzelfde als het feestende Nederlandse volk daar?
Over de duitsers kan ik niet veel slechts zeggen, ben diverse duitste discotheken ingeweest, naast het feit dat ze duits praten heb je natuurlijk altijd wel iemand (geld ook voor engelsen/nederlanders) die een grote bek heeft of problemen zal zoeken.
De stapsfeer daar vind ik in ieder geval veel relaxter dan hier in Nederland.
Ik was al meer dan een jaar niet meer in een discotheek geweest, afgelopen week heb ik er 1 of 2 per avond gehad, daar stond ik zelf van te kijken, ik vond het supertof, vooral HET FEESTPALEIS!
quote:Helemaal niks aan cultuur gedaan, heb ik al me hele leven gedaan en ik ging maar een week, puur stappen en relaxen dus dit keer.
Op maandag 16 juli 2001 09:06 schreef Bubblegum het volgende:
Ook nog iets aan cultuur gedaan>????
Alle drankjes in z'on tent zijn van een of ander nepmerk, dus je bent verzekerd van een zware kater. Tegen het einde van de avond ligt de helft van de 16jarigen op de vloerbedekking(!) te kotsen, en die lucht trekt er lekker in. Het feestpaleis is eigenlijk de enige leuke tent voor Nederlanders, waar Mental Theo zich nogal eens ophoudt, maar zelfs daar is het allemaal een beetje op het niveau van de apres ski hut.
Qua muziek lopen ze ongeveer een dik jaar achter, het stikt er van de duitsers, het stinkt overal naar bratwurst.
De enige fatsoenlijke tenten zitten in de hoofdstad, de pacha was wel aardig, maar ook alleen op bepaalde avonden. De enige tent die echt de moeite waard is is de BMG in Magaluf, waar nogal eens wat Dj's komen draaien die even van Ibiza op en neer komen vliegen. Een flesje budweiser kost daar dan wel weer een tientje maar dan heb tenminste een supermooie tent, en supermuziek!
Voor een fatsoenlijke feestvakantie kun je echt veel beter naar Malta of naar Kreta gaan, en voor de mensen met wat geld over (reken op 3000 piek per week) zou ik toch een keer Ibiza gaan meemaken.
Verder waren er echt veeeeeeel duitsers!!
(Maarja als we in het oosten de grens overgaan kom je er ook een hoop tegen )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |