Kaasboerderij, kaasmarkt in Haarlem(?). Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn.quote:Op maandag 23 februari 2004 22:26 schreef DarkNight het volgende:
Is er een unieke winkel,dorp of een bedrijf die iets speciaal met melk te maken heeft?
Help me!!! aub ik zal heel dankbaar zijn
Kaasmarkt in Alkmaar zal je bedoelen toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:55 schreef freako het volgende:
, kaasmarkt in Haarlem(?).
Dus ik heb een aangeboren afwijking?quote:Op maandag 23 februari 2004 22:55 schreef Slarioux het volgende:
Doe eens info zoeken over de tonnen melkpoeder die gggristelijk Nederland in de jaren 50 en 60 richting Afrika stuurde. En hoe men de Afrikanen betichtte van een slechte gezondheidszorg en wat dies meer zij (negers zijn een zwak ras etc) toen ze er allemaal ziek van werden (die Afrikanen dus).
En vertel ook hoe later is ontdekt dat het feitelijk een afwijking van óns is dat we wél tegen melk kunnen, aangezien 90% van de wereldbevolking niét tegen melksuikers kan.
Kwam toch aardig in buurt.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:56 schreef giMoz het volgende:
[..]
Kaasmarkt in Alkmaar zal je bedoelen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |