abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17446439
Droomt ze nog weleens over je?
  maandag 1 maart 2004 @ 21:42:49 #52
52363 Logix
love the cow..
pi_17451230
en dat slaat op??
ginormous, egantic!
  maandag 1 maart 2004 @ 21:50:12 #53
66359 bitchiej
*blaa* kus voor me skattie :$
pi_17451411
ik vraag me alleen wel af waarom je vader niet klopt?! lijk mij redelijk normaal..
pi_17692393
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:50 schreef bitchiej het volgende:
ik vraag me alleen wel af waarom je vader niet klopt?! lijk mij redelijk normaal..
Mijn vader klopt wel...

... om vervolgens nietsvermoedend binnen te stormen, lig je dan in bed lekker na te genieten met je meissie...
pi_17693529
Errug tof dat het zo is gegaan ! Hoe reageerde ze toen ze dat bed zag eigenlijk?? Had ze gelijk zon blik van "denk jij nou echt dat je aan dat bed toe komt "?? Vond het vroeger altijd onwijs spannend als mn (ex) vriendin bleef slapen, gewoon het vooruitzicht dat je weer lekker ergens tegen aan kan kruipen . Wel beetje lullig dat je vader opeens binnen kwam, heb ik ook wel eens gehad met mn moeder, die kwam vragen of het wat rustiger mocht, terwijl wij druk bezig waren

1 van de 2 exen (die ik aan mn ouders heb voorgesteld) had geen introductie meer nodig; dat was namelijk mijn beste vriendin. Mijn moeder was een vriendin van haar moeder, ze was 2 dagen ouder dan ik en we hebben vroeger altijd in de zandbak gespeeld , dus introductie was niet meer nodig. Ze bleef ook vrijwel nooit slapen en als ze dat deed, deed ze dat vanzelfsprekend op de grond, met mij ernaast . Bed was toen nog niet zo heel erg stevig ze maar

Mn 2de ex - vriendin was wel wat lastiger; mn ouders kende haar helemaal niet, alleen dr stem. Ze woonde daarbij ook nog redelijk ver van me af, dus ze moest wel blijven slapen. Mn ouders hadden al een bed geinstalleerd op de grond, dat eigenlijk voor haar alleen was bedoeld. Dacht het dus ff niet en ben er wederom lekker bij gaan liggen. Kreeg alleen wel gezeik met mn ouders dat ik wel een beetje moet oppassen en dat het niet de afspraak was. Voor de duidelijkheid: IK WAS TOEN FOKKING 19 . Naar mijn mening oud en wijs genoeg om te bepalen wat wel en niet kan met mn slaapgedrag, met wie ik slaap en hoe ik dat doe. Helaas is dat ook weer afgelopen.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:13:39 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_17693968
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:29 schreef MrAbagnale het volgende:
bedankt voor de leuke reacties. Ja het klikt heel erg goed tussen ons. Ze vond mijn ouders ook heel erg aardig, maar ze voelde zich wel beetje 'kut' door dat met mn vader. Maar ik zei dat het niet uit maakte, want dat maakt het ook niet. Mijn vader begrijpt het namelijk helemaal en er is echt geen probleem.
Haha, nu is de volgende stap, haar ouders Moet wel zeggen dat het me helemaal niet meer moeilijk lijkt om die te ontmoeten na vandaag
Wat denken jullie dat makkelijker is, je vriendin aan je ouders voorstellen of voorgesteld worden bij je vriendin d'r ouders?
Ik vond haar voorstellen aan mijn ouders het lastigste.
Omdat ik altijd bang ben dat me ouders (vooral me moeder) vaag gaan doen.
Dat ze van die stomme dingen over vroeger gaan zeggen ofzo.
Kan ik niet zo goed tegen

Maar ik had vorige week een ervaring toen ik voorgesteld werd aan de moeder van....... en dat was ook niet echt super. maar ach, liever dat dan bij me eigen ouders eigenlijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_17694372
Ik heb dat ouders ontmoeten nog niet echt helemaal meegemaakt maar het lijkt mij vooral eng om voorgesteld te worden omdat je dan zo gekeurd wordt. Zeker als jongen
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:50:02 #58
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17694686
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:33 schreef Pharrell het volgende:
Ik heb dat ouders ontmoeten nog niet echt helemaal meegemaakt maar het lijkt mij vooral eng om voorgesteld te worden omdat je dan zo gekeurd wordt. Zeker als jongen
dat kan ik me idd ook goed voorstellen. Vooral dat gepraat als je weg ben. Leuke jongen? Wel niet, wat deed hij fout, blablabla
I'm running out of time
pi_17704867
Ach, er wordt overal achter je rug om geluld.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')