Errug tof dat het zo is gegaan
![]()
! Hoe reageerde ze toen ze dat bed zag eigenlijk?? Had ze gelijk zon blik van "denk jij nou echt dat je aan dat bed toe komt
![]()
"?? Vond het vroeger altijd onwijs spannend als mn (ex) vriendin bleef slapen, gewoon het vooruitzicht dat je weer lekker ergens tegen aan kan kruipen
![]()
. Wel beetje lullig dat je vader opeens binnen kwam, heb ik ook wel eens gehad met mn moeder, die kwam vragen of het wat rustiger mocht, terwijl wij druk bezig waren
![]()
1 van de 2 exen (die ik aan mn ouders heb voorgesteld) had geen introductie meer nodig; dat was namelijk mijn beste vriendin. Mijn moeder was een vriendin van haar moeder, ze was 2 dagen ouder dan ik en we hebben vroeger altijd in de zandbak gespeeld
![]()
, dus introductie was niet meer nodig. Ze bleef ook vrijwel nooit slapen en als ze dat deed, deed ze dat vanzelfsprekend op de grond, met mij ernaast
![]()
. Bed was toen nog niet zo heel erg stevig ze maar
![]()
Mn 2de ex - vriendin was wel wat lastiger; mn ouders kende haar helemaal niet, alleen dr stem. Ze woonde daarbij ook nog redelijk ver van me af, dus ze moest wel blijven slapen. Mn ouders hadden al een bed geinstalleerd op de grond, dat eigenlijk voor haar alleen was bedoeld. Dacht het dus ff niet
![]()
en ben er wederom lekker bij gaan liggen. Kreeg alleen wel gezeik met mn ouders dat ik wel een beetje moet oppassen en dat het niet de afspraak was. Voor de duidelijkheid: IK WAS TOEN FOKKING 19
![]()
. Naar mijn mening oud en wijs genoeg om te bepalen wat wel en niet kan met mn slaapgedrag, met wie ik slaap en hoe ik dat doe. Helaas is dat ook weer afgelopen.