abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17360699
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:03 schreef MrAbagnale het volgende:
"Result"
Vaders
pi_17360998
Nou, dat denk ik nog net niet zo snel hoor, Mr.A zal wel zo slim zijn dat ie het dan gelijk veilig doet.... al doen niet alle mensen dat, en dan kan dat eruit voortkomen ja.
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_17361994
Haha leuk om te lezen dat t goed uitpakte.. Maar dat moment dat je vader binnenkomt.....
Daarom ben ik ook voor een slot op je slaapkamerdeur (niet dat ik er een heb)
pi_17362084
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:07 schreef DaRKoNe het volgende:
Haha leuk om te lezen dat t goed uitpakte.. Maar dat moment dat je vader binnenkomt.....
Daarom ben ik ook voor een slot op je slaapkamerdeur (niet dat ik er een heb)
Hehe
Wij kennen ook "kloppen op de deur"

En leuk dat het zo goed klikte tussen jou en je vriendin MrAbagnale
pi_17362225
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:10 schreef lightgirl het volgende:

[..]

Hehe
Wij kennen ook "kloppen op de deur"

En leuk dat het zo goed klikte tussen jou en je vriendin MrAbagnale
Mjah kloppen.. maar toch wil ik een slot.. want dat kloppen werkt op m'n zenuwen..
pi_17362289
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:17 schreef DaRKoNe het volgende:

[..]

Mjah kloppen.. maar toch wil ik een slot.. want dat kloppen werkt op m'n zenuwen..
  woensdag 25 februari 2004 @ 21:29:06 #32
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17362525
bedankt voor de leuke reacties. Ja het klikt heel erg goed tussen ons. Ze vond mijn ouders ook heel erg aardig, maar ze voelde zich wel beetje 'kut' door dat met mn vader. Maar ik zei dat het niet uit maakte, want dat maakt het ook niet. Mijn vader begrijpt het namelijk helemaal en er is echt geen probleem.
Haha, nu is de volgende stap, haar ouders Moet wel zeggen dat het me helemaal niet meer moeilijk lijkt om die te ontmoeten na vandaag
Wat denken jullie dat makkelijker is, je vriendin aan je ouders voorstellen of voorgesteld worden bij je vriendin d'r ouders?
I'm running out of time
pi_17362718
Mijn ervaring?? Mijn vriendin voorstellen aan mijn ouders..
Ik was best wel nerveus toen ik daar de eerste keer thuis kwam..
Achteraf gezien valt t natuurlijk allemaal reuze mee en heb je je voor niets zo druk gemaakt

Maar als t zo goed klikt tussen jullie dan zal t vast en zeker bij de ouders van je vriendin ook wel goed gaan
pi_17362722
bij haar vind ik makkelijker, geen gekrompe tenen bij een zogenaamde opmerking vanje moeder, geen schichtige blikken bij een opmerking van je vader..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17362759
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:29 schreef MrAbagnale het volgende:
bedankt voor de leuke reacties. Ja het klikt heel erg goed tussen ons. Ze vond mijn ouders ook heel erg aardig, maar ze voelde zich wel beetje 'kut' door dat met mn vader. Maar ik zei dat het niet uit maakte, want dat maakt het ook niet. Mijn vader begrijpt het namelijk helemaal en er is echt geen probleem.
Haha, nu is de volgende stap, haar ouders Moet wel zeggen dat het me helemaal niet meer moeilijk lijkt om die te ontmoeten na vandaag
Wat denken jullie dat makkelijker is, je vriendin aan je ouders voorstellen of voorgesteld worden bij je vriendin d'r ouders?
Hehe ik vondt het voorgesteld worden erg moeilijk....om eerlijk te zijn ik had er buikpijn van.......

Maar nu kom ik binnen alsof het mensen zijn die ik al lang genoeg ken
pi_17362840
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:36 schreef lightgirl het volgende:

[..]

Hehe ik vondt het voorstellen erg moeilijk....om eerlijk te zijn ik had er buikpijn van.......

Maar nu kom ik binnen alsof het mensen zijn die ik al lang genoeg ken
Hehe
Mijn ouders bijten niet en dat zullen ze ook nooit doen..
Maar ik denk dat je daar nu alwel heel lang achter bent
  woensdag 25 februari 2004 @ 22:05:35 #37
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_17363444
lol meteen een blunder, haha. fijn dat het nog goed ging verder
  woensdag 25 februari 2004 @ 22:46:50 #38
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17364316
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 22:05 schreef SouthernSun het volgende:
lol meteen een blunder, haha. fijn dat het nog goed ging verder
ja precies, ik geloof dat daar ook een topic voor is om dat te melden Maar eigelijk was het in a way nog best wel kick, want we hadden allebei echt iets van oooh, shiiit, betrapt. Maar het was niet zo dat we stopten en dat we naar beneden gingen, we gingen gewoon verder waar we mee bezig waren De opmerkingen en vragen als die zouden komen kwamen later wel dachten we allebei, we stoorden ons er verder niet heel erg aan ofzo.
Natuurlijk was het beter als het niet was gebeurt, maar het maakt niks uit. Mijn vader is toch ook jong geweest, dus hij weet hoe het is
I'm running out of time
pi_17365852
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
Weird. Als je een relatie hebt, waarom zou je dan niet naast elkaar in 't zelfde bed slapen?
Paar dingen kunnen daartoe leiden:
* Geen toestemming van ouders
* Niet kunnen slapen met iemand zo dicht bij je (vooral in zomer is dat crappy)
* Aan zn verhaal te zien is het ook de 1e keer dat ze bij hem komt, komt misschien
wat opdringerig over als ze meteen bij hem in bed moet

Najah, verder werd er al gezegd: 2 bedden opmaken iig.. en gewoon doen wat je
gezellig lijkt en je nergens wat van aantrekken. Al ben je dat nu voorbij en moet je naar haar ouders, dat vond ik en nadelen hebben en voordelen. Nadeel: je moet nieuwe mensen leren kennen dus je hebt geen idee hoe ze zijn enzo. Voordeel: je hebt niet die blikken en opmerkingen van je ouders enzo
pi_17365979
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 00:13 schreef Whistler112 het volgende:

[..]

Paar dingen kunnen daartoe leiden:
* Geen toestemming van ouders
* Niet kunnen slapen met iemand zo dicht bij je (vooral in zomer is dat crappy)
* Aan zn verhaal te zien is het ook de 1e keer dat ze bij hem komt, komt misschien
wat opdringerig over als ze meteen bij hem in bed moet

Najah, verder werd er al gezegd: 2 bedden opmaken iig.. en gewoon doen wat je
gezellig lijkt en je nergens wat van aantrekken. Al ben je dat nu voorbij en moet je naar haar ouders, dat vond ik en nadelen hebben en voordelen. Nadeel: je moet nieuwe mensen leren kennen dus je hebt geen idee hoe ze zijn enzo. Voordeel: je hebt niet die blikken en opmerkingen van je ouders enzo
Jij hebt zeker alleen de 1e 2 posts gelezen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 26 februari 2004 @ 00:30:46 #41
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_17366055
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:17 schreef brtausi het volgende:

[..]

Vaders
Ach, dit valt nog mee... ga maar eens de American Pie-trilogie kijken om een idee te krijgen hoe je ouders (vader) roet in het eten kan gooien...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_17366096
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 00:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Jij hebt zeker alleen de 1e 2 posts gelezen
Totaan:
quote:
want ik vraag me af, wat zou zij doen als ik bij haar kwam slapen?
Toen ff verder gescrolled, las toevallig over de reactie heen van semtex (hoofdletters) en had zoiets van daar reageer ik even op. Toen ik daarna een van de onderste posts zag, die van zwaaibaai (blauw) veranderde ik mn post iets.

Nu ik de rest ook lees...
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:11:51 #43
5260 Stewie
March on down the field !
pi_17366564
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 22:46 schreef MrAbagnale het volgende:

[..]
Mijn vader is toch ook jong geweest, dus hij weet hoe het is
lol, laten we zeggen, hij heeft niets gezien dat hij niet al kende ofzo...
  donderdag 26 februari 2004 @ 18:59:19 #44
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17379102
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 00:30 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ach, dit valt nog mee... ga maar eens de American Pie-trilogie kijken om een idee te krijgen hoe je ouders (vader) roet in het eten kan gooien...
idd, het kan natuurlijk veel slechter. Maar het is niet de meest ideale manier om je nieuwe vriendin aan je vader voor te stellen dacht ik toch
I'm running out of time
pi_17379418
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:17 schreef DaRKoNe het volgende:

[..]

Kloppen doen ze hier niet, en een slot op me deur hebben?! neeh heb ik ook niet... probleem?! neeh
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_17380132
gewoon naaien
  donderdag 26 februari 2004 @ 22:02:55 #47
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17382994
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 19:51 schreef persona_non_grata het volgende:
gewoon naaien
pardon?
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 19:16 schreef _Vixion_ het volgende:

[..]

Kloppen doen ze hier niet, en een slot op me deur hebben?! neeh heb ik ook niet... probleem?! neeh
je hebt geen vriendin?
I'm running out of time
pi_17384935
Ik vond het destijds heel erg eng om naar Tijs' huis te gaan. Maar dat had meer te maken met het feit dat hij wél een vader heeft en ik niet. Ik had al heel lang geen vader ontmoet.. (wel docenten enzo natuurlijk, maar geen mannen die ik leerde kennen als vader-van..)

Maar 't is allemaal goed gekomen, uiteraard
Mon 'en!
pi_17403216
quote:
Op maandag 23 februari 2004 21:57 schreef TwztId het volgende:
Bied jou bed aan haar aan, en hopen dat ze medelijden krijgt dat je op de grond moet slapen en ze jou bij haar in bed vraagt
precies dat
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:10:18 #50
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17404254
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 23:57 schreef ZeroSletje het volgende:

[..]

precies dat
Ik heb zo'n gevoel dat de eerste keer bij elkaar slapen helemaal goed gaat komen, zeker na haar kennismaking met mn ouders en mij een paar daagjes terug
I'm running out of time
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')