je hebt notting hill gezienquote:Op maandag 23 februari 2004 21:57 schreef TwztId het volgende:
Bied jou bed aan haar aan, en hopen dat ze medelijden krijgt dat je op de grond moet slapen en ze jou bij haar in bed vraagt
Je lijkt BHFH welquote:Op maandag 23 februari 2004 21:38 schreef EggsTC het volgende:
t ligt er compleet aan hoe ze is. Ik kan hier niks over zeggen.
Die laatste zin zou eerder logisch zijn als je een relatie van 2 weken/maanden zou hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:26 schreef Blind_Guardian het volgende:
Als ik bij mijn vriendin ga slapen maakt ze altijd een bed op voor zichzelf (op de grond). Waar over het algemeen nauwelijks gebruik van wordt gemaakt.
Maar ik heb het dan ook over een relatie van inmiddels 2 jaar...
Heel goed voorstel: charmant, lief, medelevendquote:Op maandag 23 februari 2004 21:57 schreef TwztId het volgende:
Bied jou bed aan haar aan, en hopen dat ze medelijden krijgt dat je op de grond moet slapen en ze jou bij haar in bed vraagt
Helemaal mee eens, en wees ook niet bang voor het verloop van je relatie.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:42 schreef SHE het volgende:
Idd; je staat natuurlijk eerst je eigen bed af...dat is wel zo charmant. Verder zijn er geen regels voor de eerste nacht samen of bij ouders...laat de natuur lekker zijn werk doen. Dat geforceerde is nergens goed voor.
LOLquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:53 schreef laidback het volgende:
toen mijn vriendin voort eerst langskwam, is ze gewoon bij mij in bed blijven slapen, me ouders hadden hadden haar btw de volgende morgen pas ontmoet, toen ze me kamer inkwamen ehe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |