quote:ik vind het prima .. maar hou een oogje op die duivelse meneer . ik weet niet wie hij is .. maar die vertrouw ik juist niet .
Op zondag 15 juli 2001 22:12 schreef Dagobert het volgende:
Okee, vandaar dus het misverstand.
* Dagobert zal zich vanuit zijn paleis voorbereiden op de verkiezingen en ondertussen toezichthouden op het Leger van meneer Dreamer.
Als ik u was zou ik vast campagne gaan voeren. dan heeft u de meeste kans op het winnen van de verkiezing .
en meneer Black Devil . mocht u nog een keer pogingen wagen powerplay of godmode te sugesteren dan wordt u met harde ijzeren vuist verwijderd vcan het eiland.
so many dicisions to make in so little time
-zelfpromotie- hen ik al verteld dat mijn leger een freelance leger is mijn troepen zijn voor 99,9% loyaal voor maar $175,00 per dag-
moet ik u helaas mededelen dat ik verdere inmengingen van meerdere legers dan aleen van The Raging Hordes of Fok niet toesta.
Als e het topic indigo's thuis leest dan weet u ongeveer wat en wie wij zijn. de Verkiezingen en coup die op dit moment aan de gang zijn worden nauwlettend door ons in de gaten gehouden en we staan verdere inmenginegn niet toe. Duivelse legers of niet .. De robotech zijn er klaar voor.
Om een inpressie te geven van een van onze schepen presenteren wij u hier de SDF-1 (Super Dimensional Fortress)
maar ik ben niet uit op oorlog eerlijk niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |