Vanaf nu zal ik zorg dragen voor politieke rust op het eiland. Geen dictatoriale legers en geen coupes, maar een betrouwbaar prinsenhuis.
Voor alle verdere vragen kunt U bij mij persoonlijk terecht, ik zal proberen alle vragen te beantwoorden mist de redelijkheid dat toelaat.
Hoogachtend,
Prins Dagobert
-------------------------------------------------------
[D'66 modus]
ik vind dat we met z'n alleen voor de nieuwe prins van het eiland moeten stemmen en ik stel voor om over een aantal dagen ons richting te stembus te gaan begeven om uw kues kenbaar te maken. Lang leven de democratie
[/D'66 modus]
Dus helaas het paleis blijft voor U gesloten
Hierbij schrijf ik mij dus in voor de verkiezingen en tot die tijd zal ik de LocoPrins zijn, bij afwezigheid van Prins Tara.
HAIL TO THE "DARK SIDE"
quote:Een samenwerkingverband behoort misschien tot de mogelijkheden. Maar Fok!Eiland onder bestuur van een LEgerleider die eigenlijk ook nog een andere oorlog aan het uitvechten is, dat kan natuurlijk niet.
Op zondag 15 juli 2001 21:31 schreef Ridder_FOK het volgende:
laat TRHoF dit zomaar toe? of is hiermee onze 'regeringsperiode' tot een eind gekomen?
Mijn voorstel: Ik heb de politieke macht, zodraer ongeregeldheden zich voordoen zal ik jullie uiteraard op de hoogte brengen. Ook zal ik tussentijds verslag uitbrengen.
quote:het paleis blijft zo als het is .. er komen netjes verkiezingen ! ..
Op zondag 15 juli 2001 21:34 schreef BlackDevil het volgende:
ik ben van mening veranderd ik vind dat "The Raging FOK Army" als heerser over het land blijft !Laten we het paleis tot op de grond afbranden
quote:dit is dus precies wat ik bedoel, een legerleider die zijn eigen leger neit in de hand heeft. Dat kan nooit goed aflopen, al is het een noodsituatie.
Op zondag 15 juli 2001 21:36 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
het paleis blijft zo als het is .. er komen netjes verkiezingen ! ..
en een ieder die zich niet aan de regels houd zal gestraft worden. Dit is een nood situatie.
Ik blijf bij mijn voorstel
dit is nog lang niet voorbij -your palace will fall-
oh ja het Dago. ik zit nie bij het leger. dus ze kunnen me ook geen bevelen geven, dus die beschuldeging van "leger nie onder contole" is bullsh*t
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 15-07-2001 21:40]
prinsenleugentjes zeg ik! en ik waarschuw allen stem niet op Dagobert, liegen is prins eigen!
quote:Nogmaals:
Op zondag 15 juli 2001 21:38 schreef Ridder_FOK het volgende:
uhmm TRHoF waren toch eerder met de macht overnemen hoor! en jij als prins staat er maar zielug alleen voor... luister naar LD en wacht op de verkiezingen tot die tijd zal TRHoF dit eiland regeren!
wij vragen u daarom vriendelijk doch dringend u postitie als prins op te geven!!
De legerleiding is niet in staat het leger te leiden op de manier zoals de gemiddelde Fok!Eilander dat van hen verlangt. Daarom zal ik als Prins de macht behouden en zullen jullie mij assisteren bij een vijandelijke aanval.
quote:voorstel of niet heer Dagobert. ik heb altijd m'n Kjeldoran Knights nog , om het leger tot orde te roepen .
Op zondag 15 juli 2001 21:38 schreef Dagobert het volgende:[..]
dit is dus precies wat ik bedoel, een legerleider die zijn eigen leger neit in de hand heeft. Dat kan nooit goed aflopen, al is het een noodsituatie.
Ik blijf bij mijn voorstel
De zogenaamde macht die jij denkt dat je hebt is gebaseerd op lucht. Prins Tara treedt af en het meest agressieve leger denkt dat ze zo 1,2,3 de amcht kunnen grijpen. Ik eis een fatsoenlijk bestuur, verkiezingen met de dwang van een leger op de achtergornd kunnen neit eerlijk verlopen. Ik houd me bij mijn voorstel totdat ik een tegenbod krijg of iemand anders zich met voor het instellen van een vreedzamemacht.
quote:Let niet teveel op de overactivieteit van m'n ondercommandanten.
Op zondag 15 juli 2001 21:44 schreef Dagobert het volgende:
En wat heb jij te willen?De zogenaamde macht die jij denkt dat je hebt is gebaseerd op lucht. Prins Tara treedt af en het meest agressieve leger denkt dat ze zo 1,2,3 de amcht kunnen grijpen. Ik eis een fatsoenlijk bestuur, verkiezingen met de dwang van een leger op de achtergornd kunnen neit eerlijk verlopen. Ik houd me bij mijn voorstel totdat ik een tegenbod krijg of iemand anders zich met voor het instellen van een vreedzamemacht.
Voor de andere legereenheden. Geen agressief gedrag meer naar de burgers .. dat gedrag wordt niet getolereerd en de straf zal hard zijn .. !
LD. Commandant Raging Hords of Fok
-BD. Supreme Commander of "198th Demon Amry"
quote:aangezien ik zelf een van de aanleiders van de coup ben geweest ben ik zo vrij geweest om m'n eigenleger in te zetten als basis. aangevult met vrijwillige burgers.
Op zondag 15 juli 2001 21:52 schreef Dagobert het volgende:
Dit aanbod klinkt acceptabel, maar hoe kan ik jou vertrouwen? Een van je troepen blijft mij toch met agressieve taal bedreigen. En waarom zijn jullie een leger?
Een leger is van de overheid, als de overheid verdwijnt moet er dan dus een nieuwe overheid komen, een persoon die het land in goede banen leidt. Een extra leger is daarvoor niet nodig.
Aangezien ik mezelf niet verkiesbaar stel en geen zin heb om machthebber te zijn, is mijn taak hier zo snel mogelijk een legitieme machthebber te kunnen installeren, dus zo gauw de nieuwe prins/prinses eerlijk is gekozen trek ik m'n troepen terug naar m'n kasteel.
Ik heb dus verder geen baat bij wie de nieuwe machthebber wordt .
vriendelijke groet LD
-De Prins is uit eigen beweging vertrokken
-Als je al die coupe gepleegt zou hebben,waarom zou je dat doen als je de macht niet wil?
quote:De prins was te weinig aanwezig, om echt als prins op te treden voor de eilandbewoners. dat is de reden voor de coup. een van de meer actievere eilandbewoners zou prins/princes moeten zijn.
Op zondag 15 juli 2001 22:01 schreef Dagobert het volgende:
Twee punten van kritiek:-De Prins is uit eigen beweging vertrokken
-Als je al die coupe gepleegt zou hebben,waarom zou je dat doen als je de macht niet wil?
De prins is niet uit eigen beweging vertrokken maar heeft dat gezegt om een beetje de schijn op te houden. en z'n eer te redden .. Z'n paleis wordt een museum .
De prins is een verstandig man . aleen de burgers snappen vaak niet hoe politiek echt werkt.
Zelf wil ik geen macht. ik blijf bij m'n kasteel en zwerf rond. macht is te makkelijk voor mij, dus ik wil dat niet. de bedoeling is dat we een goede prins/princess krijgen die als een stabiele factor regeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |