Ik heb ooit per ongeluk een half glas cola over m'n toetsenbord heen gegooid, daarna goed laten uitlekken. De dagen daarna deden een paar toetsen een beetje vreem, als je bijv. op de e drukte kreeg je zoiets als '3ee' ofzo maar na een tijdje werd het uit zichzelf weer goed, gelukje dusquote:Op maandag 23 februari 2004 20:05 schreef bitflusher het volgende:
als het cola was geweest deed hij het nog een dag,
water weet ik niet, iig heel erg goed laten drogen en bidden
Hij doet het gewoon nog goed.quote:Op maandag 23 februari 2004 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Uitschudden en goed laten drogen
De volgende dag doet ie ut weer
ja met lekkere plakkerige toetsen jaquote:Op maandag 23 februari 2004 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Uitschudden en goed laten drogen
De volgende dag doet ie ut weer
Plakt water ?? wist ik niet :pquote:Op maandag 23 februari 2004 21:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja met lekkere plakkerige toetsen ja![]()
in combinatie met je vette vingers welquote:Op maandag 23 februari 2004 21:50 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Plakt water ?? wist ik niet :p
Overigens te krijg bij de bezinenpompquote:Op maandag 23 februari 2004 22:25 schreef BazP het volgende:
Wat ik heb gedaan met mijn mobiele telefoon die het meer in ging:
een fles gedestilleerd water kopen (gedeminaraliseerd mag ook) Dit geleid geen electriciteit en zorgt ook niet voor oxidatie. Hiermee afspoelen en er is niets aan de hand.
Mijn GSM (nokia 6210) heb ik helemaal uit elkaar gehaald en zo gewassen en extreem goed gedroogt. een jaar na dato doet ie het nog
Weet je hoe weinig stroom er uit een PS/2-poort komt? Lijkt me geen puntquote:Op maandag 23 februari 2004 20:44 schreef yogidrink het volgende:
maar kan ik niet onder stroom komen te staan ofzo ??
Er staat vijf Volt over een toetsenbord dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Volgens mij kun je zelfs gewoon doortypen terwijl het toetsenbord nog nat is.quote:Op maandag 23 februari 2004 20:44 schreef yogidrink het volgende:
tja alles werkt nog wel!!!
maar kan ik niet onder stroom komen te staan ofzo ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |