Haha ja dat ken ik... Je wilt wat tijd voor jezelf zodat je allebei ook je eigen dingen hebt maar als ie nix zegt blijf ik maar doorgaan...quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zit hier met hetzelfde probleem, ik zit al avonden achter de laptop en heb geen tijd voor mijn man
Het is heel wisselend hier wat snelheid betreft, maar het is meestal retetraag
Same herequote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:47 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Haha ja dat ken ik... Je wilt wat tijd voor jezelf zodat je allebei ook je eigen dingen hebt maar als ie nix zegt blijf ik maar doorgaan...![]()
Ja het gaat nu wel weer met de snelheid, en er zijn toch wel een aantal dingen heel handig op het "nieuwe" forum...![]()
Ja dat zal nog wel een tijdje duren eer alles helemaal naar behoren werkt..quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
Same here
Daarnet was het weer puinhoop
Het lijkt handig ja, maar eerst maar afwachten of het zometeen weer goed werkt
Heb de laatste tijd maar op het forum van SL gezeten.
Was erg gezellig daar
Ik denk dat we daar wel rekening mee moeten houdenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:56 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja dat zal nog wel een tijdje duren eer alles helemaal naar behoren werkt..
Ik heb sinds kort mijn eigen weblog daar ben ik de laatste tijd mee bezig geweest...Alles uitzoeken enzo...
He eiersoepjequote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woei, ik mag weer baggeren in [ONZ]maar wat hebben een baggerkleur zeg
Ja idd... maar dat vind ik ook het fijnste, lekker bezig zijn met vanalles. Anders is het ook zo saaiquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
Ik denk dat we daar wel rekening mee moeten houden
Jij bent dus ook druk druk druk.
En dan heb je je werk er ook nog bij.
Bezig vrouwtje hoor
Welterusten en tot later Leiaquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:58 schreef Leia73 het volgende:
Hier nog maar even welterusten komt wensen... slaap lekker voor strax..![]()
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:00 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja idd... maar dat vind ik ook het fijnste, lekker bezig zijn met vanalles. Anders is het ook zo saaiEn ik heb deze week een extra dag vrij gehad vanwege de carnaval. Ook lekker!
Ja hier in het zuiden is het op en top carnaval..quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
Daar heb je ook weer gelijk in
Bij jullie wordt er uitbundig carnaval gevierd he?
Lekker zo een dagje vrij tussen door
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
He eiersoepje
Gelukkig breng jij een beetje kleur in deze saaie layout.
Had ik al begrepen van Utmenke dat het nu niet zo leuk was.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:04 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja hier in het zuiden is het op en top carnaval..Helaas was het dit jaar niet zo leuk als anders maar volgend jaar ben ik toch weer van de partij!
Het blijft toch leuk!
Ik heb niet eens een poging gedaan om af te kickenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[afbeelding], maar ik was net zo goed bezig aan het afkicken van het nachtbraken, zodat ik m'n werkweek fatsoenlijk kon beginnen...Morgen gaat de wekker om 07:00
Ja volgend jaar haal ik het dubbel en dwars in!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
Had ik al begrepen van Utmenke dat het nu niet zo leuk was.
Volgend jaar weer nieuwe kansen
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:08 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja volgend jaar haal ik het dubbel en dwars in!Maarre ik ga er weer vantussen, op fok! is niet veel te doen en utmenke en ik gaan samen verder met final fantasy te spelen! hahaha
![]()
Een fijna avond verder en tot snel!![]()
![]()
![]()
Je krijgt ze terug!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
Je hebt gelijk
Oke, welterusten voor zo meteen en tot later![]()
Groetjes aan Utmenke
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:10 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Je krijgt ze terug!
Die functie werkt nog niet he?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
* PrintScreen ook maar voorzichtig z'n bedje opzoekt![]()
![]()
Goeiedag PJquote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:55 schreef pro_jeex het volgende:
Hoi
Mogguhquote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:37 schreef Diovarus het volgende:
Goeie morgen deze morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |