Ze ligt Final Fantasy X te spelen.....quote:Op maandag 23 februari 2004 22:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Welk spel is ze aan het spelen?
Het was dus helemaal niets aan?
Volgende paginaquote:Op maandag 23 februari 2004 22:29 schreef Utmenke het volgende:
[..]
Ze ligt Final Fantasy X te spelen.....
Het was op zich wel leuk maar we waren maar met ons 3'en... En als je in Maastricht staat is het dan niet zo geweldigLekker thuis hangen is ook niets mis mee
Final Fantasy is inderdaad een erg mooi spel, dat is ook ongeveer het enige waar ze op dit moment oog voor heeftquote:Op maandag 23 februari 2004 22:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Volgende pagina
Mooi spel
Met een groep is leuker ja.
Thuis zijn is toch ook gezellig?
Ik vind van wel iig
Volgens mij heb ik het langer volgehoudenquote:Op maandag 23 februari 2004 23:09 schreef Leia73 het volgende:
*voorzichtig binnen komt lopen om te kijken of ze wel goed zit in deze grauwe aangelegenheid Goedavond allemaal![]()
ja nu wel reageren he .... nu ik weg benquote:Op maandag 23 februari 2004 23:14 schreef D.Rose het volgende:
tot weer L-babe![]()
![]()
Tis wat traag allemaal hequote:Op maandag 23 februari 2004 23:20 schreef Leia73 het volgende:
[..]
ja nu wel reageren he .... nu ik weg ben
quote:Op maandag 23 februari 2004 23:20 schreef Leia73 het volgende:
[..]
ja nu wel reageren he .... nu ik weg ben
dan hebben ze jou vast en zeker meteen begroet dat je binnen kwamquote:Op maandag 23 februari 2004 23:15 schreef Khalein het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het langer volgehouden
Toodles![]()
zooo traag???quote:Op maandag 23 februari 2004 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis wat traag allemaal he
hoi Leia
nou vooruit.... tis je vergeven... knufffquote:Op maandag 23 februari 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[afbeelding]
zag het net pas, had liever willen reageren toen je binnenkwam
Not really, actuallyquote:Op maandag 23 februari 2004 23:23 schreef Leia73 het volgende:
dan hebben ze jou vast en zeker meteen begroet dat je binnen kwam![]()
gelukkig maarquote:Op maandag 23 februari 2004 23:26 schreef Leia73 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 23 februari 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
zag het net pas, had liever willen reageren toen je binnenkwam</div></blockquote>nou vooruit.... tis je vergeven... knufff
quote:Op maandag 23 februari 2004 23:27 schreef Khalein het volgende:
[..]
Not really, actually![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... wacht ff...
![]()
![]()
![]()
weinig of heel traag zoals je wel kunt zien lijkt mijquote:Op maandag 23 februari 2004 23:30 schreef Utmenke het volgende:
Is er nog iemand hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |