ja zag 't al,quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:44 schreef Djaser het volgende:
Limited edition zit in een kartonnen doosje en normale versie in een plastic doosje.
die's idd. ook lekker ziek jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Stein um Stein toch heel wat meer luguber dan Dalai Lama eigenlijk... en inderdaad, oude nummers van R+ zijn vaak nog veel erger, bijvoorbeeld Weißes Fleisch. Ik vind Dalai Lama een van de beste tracks van Reise Reise!
he mijn vraag is nu ook opgelost: wat word er gezegd in het Russisch tijdens moskau...quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
die's idd. ook lekker ziek ja
Trouwens, voor de geïnteresseerden: Alle(?) Rammstein lyrics
Vind ik idd ook een minder goed nummer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:27 schreef Seborik het volgende:
Moskau is eigenlijk het enige nummer dat ik constant skip, omdat ik het niet zo leuk vind.
Moskau hard?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:32 schreef Breetai het volgende:
Moskau gaat weer 's lekker ouderwets hard. Het voorkomt dat de CD iets te rustig wordt.
Qua tempo gaat ie wel lekker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:19 schreef Scriptkiddie het volgende:
Moskau hard?![]()
Indeedquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:02 schreef Persephony het volgende:
Ik vind Dalai Lama erg gaaf... Bijna poëtisch! Rest van het album is ook zeer tof.
Nog 4 weken tot Ahoy...![]()
vergeleken bij de rest van de nummers welquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:19 schreef Scriptkiddie het volgende:
[..]
Moskau hard?![]()
Nou, da's mooi... hoef ik geen nieuwe rammstein platen meer aan te schaffenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:37 schreef Keijs het volgende:
Ik vind Reise Reise iig een heerlijke CD, niet zo goed als Mutter want die is wat mij betreft niet meer te evenaren !
Haha!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
vergeleken bij de rest van de nummers wel![]()
vergeleken bij napalm death of cannibal corpse niet nee
Nee, dat ligt niet aan het Russisch, dat ligt aan de matige compositie.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:47 schreef Praag het volgende:
Degene die Moskau een minder nummer vinden, komt dat door dat Russisch? Ik vind het een geweldig nummer. Mooie tekst. Ik zie nu de vertaling. Sommige dingen had ik dus goed begrepen. Sommige niet. Mir betekent vrede. Maar nu kom ik er achter dat het ook wereld betekent. Weer wat nieuws geleerd.
Ik vind rammstein nummers sowieso niet uitblinken in hun meesterlijke compositie, op enkele uitzonderingen na... Moskau is gewoon een lekker ramnummer met leuke meezingstemmetjes.. meer niet. Ik dacht even dat het die potten van Tatu waren trouwensquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:52 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan het Russisch, dat ligt aan de matige compositie.
hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind rammstein nummers sowieso niet uitblinken in hun meesterlijke compositie, op enkele uitzonderingen na... Moskau is gewoon een lekker ramnummer met leuke meezingstemmetjes.. meer niet.
Ik heb me pas in het topic gemengd sinds ik de plaat heb... sorry hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:59 schreef Seborik het volgende:
Meer mensen hadden die verwarring zoals je hebt kunnen lezen in het topic. Zelfs voor een beuknummer vind ik het nog erg matig.
Nee...doe dan maar "Der Meister" van Herzeleidquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:59 schreef Seborik het volgende:
Meer mensen hadden die verwarring zoals je hebt kunnen lezen in het topic. Zelfs voor een beuknummer vind ik het nog erg matig.
Ja, dat kun je ook niet helpen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik heb me pas in het topic gemengd sinds ik de plaat heb... sorry hoor
Wat een puberaal kutargument.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:02 schreef Praag het volgende:
O-Zone met Dragodinges Din Tei of hoe je het ook spelt, dat is pas erg matig.
maar hij heeft wel een puntquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:04 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat een puberaal kutargument.
Werkt het?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:04 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat een puberaal kutargument.
Nee, eigenlijk niet. Het is net als zeggen dat je honger hebt, maar niet mag klagen, omdat in Afrika de kindertjes verhongeren.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:05 schreef Archeodude het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een punt
Nee, daar sta ik boven.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:05 schreef Praag het volgende:
[..]
Werkt het?
Dat mag ook niet *speelt de moraalridder terwijl hij aan het genieten is van een hotdog*quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Het is net als zeggen dat je honger hebt, maar niet mag klagen, omdat in Afrika de kindertjes verhongeren.
Als je je daar prettig bij voelt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:08 schreef Praag het volgende:
Ok, deze dan: smaken verschillen.
Werkt deze beter?
of om in Rammstein termen te blijven: Buck dichquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:27 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik vind 'm goed klinken en Rammstein is Rammstein...take it or leave it...
Dat betekend geen "boek dicht" als je dat soms bedoeltquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
of om in Rammstein termen te blijven: Buck dich![]()
Wat vind je dan van Los? Dat vind ik pas een opvullertje ten top! Dat nummer heeft een originaliteitswaarde van 0 en voegt echt helemaal niets toe aan de plaatquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:03 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, dat kun je ook niet helpen natuurlijk.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:54 schreef kamagurka het volgende:
Het heeft een soort van "intro van spacelord-monster magnet" gejat gitaaraccoordje en een totaal ingekakt tempo... zeiknummer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |