Jij hebt dus de bootleg? Als je de studio versie hebt ben je volgens mij de eerste.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:50 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb t album niet ohne dich is gewoon een lekker nummer en het is zeer zeker wel van rammstein...
hmm zal straks ook eens ff gaan zoekenquote:Op donderdag 23 september 2004 01:01 schreef WarenMeister het volgende:
Studio album is inmiddels uitgelekt. Ondanks mijn bestelling op Amazon.de was de verleiding te groot.
Wat ik tot nu toe gehoord heb bevalt me in ieder geval!
"Reise, Reise
Seemannreise
jeder tut's auf seine Weise"
Ik zal maar ff niks spoilen verder....
quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:53 schreef Stpan het volgende:
@haanibal
stpan apestaartje spartafan punt nl
Dan moet ik werken, en daarna zijn de winkels natuurlijk weer dichtquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:28 schreef Stpan het volgende:
Allemaal kopen maandag!!!
Oeh! Dat zou wel ubergaaf zijn, aangezien ik van 't weekeinde een flink stuk met de auto moetquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:52 schreef Seborik het volgende:
Vaak ligt een release die op maandag uitkomt al zaterdag in de winkels.
Check je hotmail.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil 'm ook horen!!! *zeur zeur*
Als je naar Duitsland gaat, zou ik het bij Kahrstadt proberen, is een warenhuis, soort V&Dquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oeh! Dat zou wel ubergaaf zijn, aangezien ik van 't weekeinde een flink stuk met de auto moet![]()
Nog cd-zaken waar die kans het grootste is?
Helaas niet zo'n groot stuk... enkel R'dam - Zutphen...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:57 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Als je naar Duitsland gaat, zou ik het bij Kahrstadt proberen, is een warenhuis, soort V&D
Vlak over de grens bij Enschede zit er 1(in Gronau)
Ja ik zat ook al te denken, dat schrille stemmetje komt me bekend voor.........wel kick nummer trouwens.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:09 schreef beerke het volgende:
*Moskau is inderdaad met Tatu*
Op FreeRecordShop.nl staat dat ie maandagochtend voor 20 euro in de schappen ligt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:57 schreef Seborik het volgende:
De wat betere platenzaken en dat is dan niet Van Leest, FRS, etc. etc. Ketens kun je overslaan.
Ik heb het dan ook over morgen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:37 schreef Stpan het volgende:
[..]
Op FreeRecordShop.nl staat dat ie maandagochtend voor 20 euro in de schappen ligt.
Thnx! Ik moet toch de stad in voor een verjaardagscadeautje, dus dan ga ik wel even kijken daar!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:33 schreef Stpan het volgende:
[..]
@XcUZ_Me Velvet is altijd wel snel met releases (oude binnenweg).
wtf... ik heb vanmiddag nog bij de FRS en musicstore gekeken, maar daar lag hij niet bij de rammstein albums of R-cds... een bakje met nieuwe aanwinsten kon ik nog niet vinden..quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:56 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Hij ligt bij de mediamarkt Amsterdam al in de schappen voor 14.99 bij de nieuwe albums/ bestsellers..
Russisch is mooi.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:47 schreef killswitch het volgende:
tja inderdaad mischien niet klasiek rammstein maar het is en blijft overduidelijk rammstein
en inderdaad moskau is![]()
zou daar een vertaling van zijn van die rusische text ??
zou volgens mij nog best eens een single kunnen worden (met videoclip dan graag he vanwege tatu;) )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |