Ik denk dat het komt omdat JK vorige week best okay zong.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:01 schreef BVO het volgende:
Vooral JK had ik niet aan zien komen, echt geliefd is hij niet op Fok!. Maar zo zie je maar, zelfs Fokkers zijn nooit te oud om te leren.
Ik vind dit dus echt een hele vreemde puntentelling. Normaal gesproken is zoiets evenredig (1,2,3,4,5,6,7,8 punten) en als je dan per se nummer 1 tien punten wil geven en nummer laatst één punt maak het verschil tussen de bovenste posities dan groter!! En niet in het midden! Want daar is het verschil verhoudingsgewijs (procentueel gezien) SOWIESO al groter (#7 krijgt twee keer zoveel punten als #8, in jouw lijstje krijgt #6 zelfs vier keer zoveel punten als #8!)... het is jouw puntentelling natuurlijk, maar ik vind het niet echt eerlijk zo...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Puntentelling:
#1: 10.
#2: 9.
#3: 8.
#4: 6.
#5: 5.
#6: 4.
#7: 2.
#8: 1.
Nou ja, ik heb om adviezen gevraagt mbt te puntentelling en toen kreeg ik deze post. Dat vond ik wel een mooie methode, ik heb alleen de laatste 2 minder punten gegeven. Ik denk juist dat het belangrijk is dat bovenin de top de kandidaten niet teveel verschillen in de punten krijgen, want daar liggen de kandidaten (denk ik) dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind dit dus echt een hele vreemde puntentelling. Normaal gesproken is zoiets evenredig (1,2,3,4,5,6,7,8 punten) en als je dan per se nummer 1 tien punten wil geven en nummer laatst één punt maak het verschil tussen de bovenste posities dan groter!! En niet in het midden! Want daar is het verschil verhoudingsgewijs (procentueel gezien) SOWIESO al groter (#7 krijgt twee keer zoveel punten als #8, in jouw lijstje krijgt #6 zelfs vier keer zoveel punten als #8!)... het is jouw puntentelling natuurlijk, maar ik vind het niet echt eerlijk zo...
Ik vind het een mooie puntentelling, Tom!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb om adviezen gevraagt mbt te puntentelling en toen kreeg ik deze post. Dat vond ik wel een mooie methode, ik heb alleen de laatste 2 minder punten gegeven. Ik denk juist dat het belangrijk is dat bovenin de top de kandidaten niet teveel verschillen in de punten krijgen, want daar liggen de kandidaten (denk ik) dicht bij elkaar.
Iedereen heeft wel een top 3 van favoriete kandidaten en dan een rits dat het ze niets uitmaakt. En dat je onderaan degene zet die je echt superstom vindt. Daarom heb ik voor deze puntenverdeling gekozen.
*mee eens is*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:10 schreef Nikki_McKibbin het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie puntentelling, Tom!
schatje mag ik weten waarom jij een slot op mijn topic hebt gezet??????????quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:47 schreef schatje het volgende:
[..]
*mee eens is*
Ik zal me diep schamen als wij alice of eric naar world idol 2 zouden sturen. Dat zou dan, het beste wat nederland te bieden heeft, zijnquote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef Glamazon het volgende:
Maar met het oog op World Idol 2nd edition moet Boris natuurlijk gewoon winnen (dat wil alleen niet zeggen dat hij ook mijn persoonlijke favoriet is).
En die had ze ook wer goedquote:Op maandag 15 maart 2004 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben even de beginlijstjes afgegaan en nu blijkt dat van de beginlijstjes -Luchtbel- de enige is die de volgorde van afvallers nog goed heeft. De volgende op haar lijstje is Ron....
Ja daarom. Met Boris maken we internationaal iig een goede indruk, want die heeft internationaal allure.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:27 schreef Mango-a-gogo het volgende:
[..]
Ik zal me diep schamen als wij alice of eric naar world idol 2 zouden sturen. Dat zou dan, het beste wat nederland te bieden heeft, zijn![]()
Opvallend he dat veel mensen (waaronder dus jij en ik) wel erkennen dat Boris de beste is maar ondertussen toch een andere persoonlijke favoriet hebben.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:38 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Boris met zijn marvin gaye performance is nog steeds de beste performance die ik heb gezien.
(Toch ben ik irma fan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |