Mijn reaktie is gepost toen de uitslag nog niet bekend wasquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:17 schreef BVO het volgende:
Dat lijkt me wel ja, maar ik zie boven me nu al 3 lijstjes van 9Of gaan die over de performances van alleen vanavond?
Luchtbel is de enige die bij 10 finalisten gestemd heeft, en de eerste 2 afvallers goed heeft voorspeld. Respect. Jammer voor Ron trouwens, dis zit nu op de schopstoel...quote:Op woensdag 25 februari 2004 08:24 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
1. Irma
2. Boris
3. Marlies
4. Eric
5. Alice
6. Maud
7.JK
8. Ron
9.Robin
10. Meike
Wie?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
De volgende posters hadden het goed dat Robin zou afvallen:
Tom_Tom
Astridj0h
Meisje78
Sven
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
Tom_Tom
Dit is ook mijn top 8, ik geloof sowieso dat de top 3 helemaal klopt, ben benieuwd of t ook deze volgorde gaat wordenquote:Op maandag 15 maart 2004 12:07 schreef Juweel het volgende:
1-Boris
2-Irma
3-Marlies
4-Ron
5-Maud
6-JK
7-Erik
8-Alice
Keke, je hebt Marlies gewoon op 1.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:06 schreef RedGuy het volgende:
Ok, volgende.
Marlies
Ron
Maud
Boris
JK
Irma
Eric
Alice
Ik weet het Vlens, maar ik vond Ron en Marlies zaterdag gewoon de besten.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:10 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Keke, je hebt Marlies gewoon op 1..
And it will change, mark my words. This competition is only just about to get started.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:11 schreef RedGuy het volgende:
Maar volgende week kan het zo veranderen, hoor.
Go Astrid! Go Astrid! en toch vind ik t niet eerlijk dat Robin er uit is....quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
Tom_Tom
Astridj0h
Meisje78
Sven
Kortom, dit was een verrassende uitslag. (En de volgende keer allemaal op Irma stemmen!)
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
Tom_Tom
Astridj0h
Meisje78
Sven
Kortom, dit was een verrassende uitslag. (En de volgende keer allemaal op Irma stemmen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |