Hoezo? GOT doet het al een hele tijd!quote:Op maandag 23 februari 2004 02:03 schreef nietzman het volgende:
Laten we hopen dat het een buggie is..
Alleen de iconen die gelinkt zijn van een eigen opgegeven webserver werken. De iconen die je kon uploaden naar de server van Fok! werken niet.quote:Op maandag 23 februari 2004 02:27 schreef Massive het volgende:
Het aparte is eigenlijk dat ik maar heel weinig usericonen zie. Meestal alleen maar kruisjes met "Usericoon van [naam]".
Tja, ik mag dan eindelijk eens ADSL hebben, ik heb toch meelij met modemers die geen 280KB binnen willen trekken. En die geuploade plaatjes zijn voor zover ik me kan herinneren 'uitgevonden' om de modemers te sparen.quote:Op maandag 23 februari 2004 02:22 schreef xman het volgende:
Hoezo? GOT doet het al een hele tijd!
Bij GOT zijn daar zoveel opties voor, dat je van alles aan en uit kan schakelen als je modemer bent.quote:Op maandag 23 februari 2004 02:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja, ik mag dan eindelijk eens ADSL hebben, ik heb toch meelij met modemers die geen 280KB binnen willen trekken. En die geuploade plaatjes zijn voor zover ik me kan herinneren 'uitgevonden' om de modemers te sparen.
Of zijn de Webicons vertrokken ofzo?
ik wacht....quote:Op maandag 23 februari 2004 02:41 schreef U.F.O het volgende:
Yay, nu kan ik gelukkig sterven.
En..gebeurd er nog wat?quote:Op maandag 23 februari 2004 02:41 schreef U.F.O het volgende:
Yay, nu kan ik gelukkig sterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |