abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf maandag 23 februari 2004 @ 00:44:56 #1
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17330851
is nog wel van toepassing

klein stukje wat belangerijk is

]http://picserver.org/view_image.php/6Z64F96M90M/picserver.jpeg

* Welkom bij de FAQ van General Chat! *
Allereerst een warm welkom in dit geweldige stukje Fok. In deze Faq kom je alles te weten over General Chat. Ook al is dit een onderdeel van Fok, ook wij hebben hier wel een paar regels en richtlijnen waar je je aan moet houden. Zo blijft het voor iedereen leuk om te posten en om te reageren.

* index *

wathoud GC in?
Wat zijn de regels van General Chat?
Wat zijn de regels van het forum in het algemeen?
Centrale topics en projecten.
Waar kan ik commentaar geven?
Tips bij het posten.
Wie zijn de moderators?
Slotwoord.
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 30-01-2004 03:57]

ik werk in de allerleukste winkel van nederland!:D | nikky.tk dislectienikky
ik voel me paars en rebels

Geplaatst door nikky (Moderator) op vrijdag 30 januari 2004 03:30Wat houd General Chat in?
GC ( General Chat ) is een stukje Fok! waar je over allerlei dingen kunt hebben wat niet in 1 van de andere fora's thuishoort. Je kunt hier stellingen voorleggen, regionieuws bespreken, Fok!kers een test of een enquete laten invullen..... het kan allemaal in GC

ik werk in de allerleukste winkel van nederland!:D | nikky.tk dislectienikky
ik voel me paars en rebels

Geplaatst door nikky (Moderator) op vrijdag 30 januari 2004 03:32Wat zijn de regels van GC?
Zoals gezegd kun je hier bijna alles kwijt wat in de andere fora niet past. Maar ook GC heeft een grens en zo zien we liever niet:

Topics die in andere fora thuishoren. Zonodig zullen wij een topic dat per ongeluk toch in GC wordt geplaatst verplaatsten naar het juiste forumonderdeel. Topics die lollig zijn bedoelt zullen daarentegen NIET altijd naar ONZ worden verplaatst en gaan dus op slot.

Opsomtopics ~ topics die met 1 woord kunnen worden beantwoord. Bv :"Heb jij thuis een douche en bad of alleen een douche?"

Spamtopics ~ topics met linkjes die worden gebruikt om een site, produkten of diensten (of iets van dien aard) te promoten.

Plaatsnaam topics. Eerder wel toegestaan maar het verzandde in een wildgroei aan topics en allemaal slowchat. We gaan over naar een centraal : "Waar woon jij?" topic.
Dat wil niet zeggen dat andere aspecten van een stad of regio niet meer besproken kunnen worden. Als je wilt weten waar je het beste kunt gaan winkelen of uitgaan, dan kun je daarvoor in UVT terecht. Andere stadsaspecten horen dan weer beter thuis in C&H. Ook in Travel is een leuk topic: "Toerist in jouw woonplaats", waarin je dingen kwijt kunt over je woonplaats.

Naamtopics..... die worden niet verplaatst maar gaan onherroepelijk op slot. Als je iemand wilt bereiken dan is er ICQ, MSN en mail, of je gebruikt je postduif.

Het komt regelmatig voor dat er baggertopics, dubbele topics, of topics om een andere reden duidelijk een slot verdienen. Het is niet de bedoeling dat je dan om een slotje gaat roepen; uitspraken als: "UTFS" (Use The Fucking Search) of "kutkloon" (kloon), of bijvoorbeeld zwaaismileys plaatsen, werken sfeerverpestend, en dit komt erg onaardig over richting de topicstarter.
Iemand vriendelijk doorverwijzen naar het juiste topic, of goed uitleggen waarom dit topic niet mag, is wel toegestaan.
Nog beter: spreek een GC-moderator aan (verderop in de FAQ staat hoe ), zodat deze actie kan ondernemen. Posts van de eerste soort worden om de hierboven genoemde redenen dan ook ge-edit of verwijderd.

Alleen reageren met een smiley, macro-image of iets anders nutteloos of alleen maar een berichtje in de aard van "slecht topic", zonder op het onderwerp in te gaan, zullen worden verwijderd.

Topics zonder enige inhoud... De bedoeling van GC is dat er een discussie uit kan ontstaan. Dus topics als : "Ik ga slapen".... zijn not done.

Poll-topics zijn niet toegestaan, behalve als er een duidelijke stelling wordt geplaatst.
En dan bedoelen we niet "Wat vindt jij van paars", maar een stelling die de topicstarter zelf goed onderbouwd en daarbij een polletje maakt. Een poll plaatsten terwijl een topic al in volle gang is mag ook mits het aansluit bij het topic.

Veel topics achter elkaar plaatsen (topicspam). Verspreid je topics wat meer over de dagen dat je online bent. Je zal zien dat je topics dan ook beter lopen.

Tevens is Fok! geen zoekmachine. Vragen als "Wanneer is de Hema open?" en "Is het koopzondag in Deventer?" kun je makkelijk zoeken via zoekmachines en via de sites van bedrijven zelf. Je kunt de linkjes onder andere vinden in dit topic. Aangezien het een nieuw idee is kun je reageren op het topic als je zelf ook een goeie tip hebt. Als we meerdere linkjes hebben zullen wij ze gaan centreren in 1 topic en gesorteerd op onderwerp.

Topics over 'Allochtone Nederlanders' worden zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken. Over deze regel is geen discussie mogelijk.

Als een user een foutje maakt qua spelling...zeur dan niet zo. Het is vervelend en storend. Taalpuristen kunnen zich verzamelen in LIT en daar lekker griezelen over de taalfouten van de fok!k(st)ers. Niet iedereen is afgestudeerd in Nerderlands met een 10

Reacties die over de schreef gaan zullen worden verwijderd of ge-edit. Dus als je een paar posts mist dan weet je waarom. Ga dan niet in het topic zelf reageren maar spreek ons aan via mail, ICQ, of MSN. Ook kun je je reactie plaatsten in ons feedbacktopic in GC:

Er zijn meerdere redenen waarom een topic op slot gaat.

Een topic is dubbel.

Een topic loopt uit op geflame of gebagger. Natuurlijk zullen wij mods zoveel mogelijk proberen er voor te zorgen dat dit niet gebeurt, maar soms kan het zo erg zijn dat we niet anders kunnen dan sluiten.
---------------------------------------------

linkjes ed werken .... update komt eraan
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17331583
nikky is lief!
pi_17338632
quote:
Op maandag 23 februari 2004 03:09 schreef Conflict het volgende:
nikky is lief!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Milf maandag 23 februari 2004 @ 19:13:45 #5
16000 nikky
pi_17338759
ff sticky

enneu vinden jullie me echt zo liev

ik ga ff opnieuw de faq schrijven
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17339149
quote:
Op maandag 23 februari 2004 19:13 schreef nikky het volgende:
ff sticky

enneu vinden jullie me echt zo liev

ik ga ff opnieuw de faq schrijven
Oke
  Milf maandag 23 februari 2004 @ 20:06:50 #7
16000 nikky
pi_17339266
deze kan weg.... de ander staat er alweer... word nog aangepast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')