Alleen dequote:Op maandag 23 februari 2004 00:17 schreef bugeye het volgende:
hey Smileys om op te klikken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond geel al zo erg, dus vind ik deze vele malen beterquote:Op maandag 23 februari 2004 13:40 schreef Dauntless het volgende:
Tja naast dat het nog een beetje traag is, vindt ik de kleur er maar een beetje saai en dood aanzien. Voor de rest op eerste gezicht een prima forum, prima vormgevinf (voorzover dat niet hetzelfde is in andere fora) Ik raak er wel aan gewend![]()
volgens mij bewust niet geplaatst omdat er klachten waren om die smiley in sommige forums.quote:Op maandag 23 februari 2004 13:38 schreef Stranger het volgende:
Alleen destaat er niet tussen.
ff oftopic...... hee de kotssmilie doet die het nogquote:Op maandag 23 februari 2004 19:14 schreef drugsgebruiker het volgende:![]()
![]()
heimpjequote:On monday 23 february 2004 19:36 deedeetee wrote the following :
Huhwaar heb jij die rollebolsmilie vandaan ?
Is dat soms de laatste in de rij ? naast
?
Komt die keuze ook in de opties?quote:On monday 23 february 2004 @ 19:45 hp22 wrote the following :
Ik kan niet wachten op de oude oude lay-out skin![]()
Idd ja, beetje een gore kleur. Maar ik heb gehoord dat de oude kleuren weer terug zullen komen.quote:Op maandag 23 februari 2004 12:46 schreef deedeetee het volgende:
Het ziet er nu net zo uit als andere fora doods en saai, meer een lijkenkleur vind ik.Ontzettend onorigineel. Het valt me vreselijk tegen![]()
![]()
Jeeeeeeeee!quote:Op maandag 23 februari 2004 23:02 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Idd ja, beetje een gore kleur. Maar ik heb gehoord dat de oude kleuren weer terug zullen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |