Het kruipt meer, volgens mij...quote:Op maandag 23 februari 2004 22:04 schreef Davidboaz het volgende:
het lijkt iig te gaan lopen...
hoi trouwens!
ja! ik ook! ik wil rellen!quote:Op maandag 23 februari 2004 22:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo is het helemaal niet leuk
Ik wil het oude fok terug
en ik wil Jerre terug
woensdag als het goed isquote:Op maandag 23 februari 2004 22:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ja! ik ook! ik wil rellen!
wanneer komt ie weer terug, ik mis m
Mja, heb ik ookquote:Op maandag 23 februari 2004 21:40 schreef XMN8R het volgende:
hmmz, geen rechten om dat topic (778) te bekijken???
heeft iedereen dat?
Dat probleem schijnt meer voor te komen op het forum... ook met andere topics die gewoon verdwijnen enzoquote:Op maandag 23 februari 2004 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, heb ik ook
quote:Op maandag 23 februari 2004 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, heb ik ook
*meldt*quote:Op maandag 23 februari 2004 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
Iedereen nog wakker?
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:03 schreef Twaalfje het volgende:
Tomtiedomtiedom......
Het is in ieder geval veel sneller dan gistermiddagquote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:17 schreef Twaalfje het volgende:
Snel? Dan mis ik toch iets......
Ik weet voor wie! Ik weet voor wie!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 04:14 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh en truste iedereen envoor....
Good for you...quote:Op dinsdag 24 februari 2004 04:20 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ik weet voor wie! Ik weet voor wie!
Jij doet nooit onder voor de rest hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:30 schreef Sunjammer het volgende:
Mjah ook mogguh roep dan maar, om niet onder te doen voor de rest
Open dan een anti-beugel topic!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:44 schreef frenzy2003 het volgende:
gvd een hele homo reeks maar een hetero reeks,neeeeeeeeeee dat kan niet door de beugel hoor stelletje racisten!
Die woont in Amersfoort toch? If so... dan ga ik dekking zoekenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 10:08 schreef Mexoryl het volgende:
Goedemorgen.
Ik geloof dat ik eerder deze ochtend Robin van Idols zag. Hij stapte in de tram, terwijl ik er uit stapte.
Die woont in Amersfoort toch? If so... dat ga ik dekking zoekenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 10:08 schreef Mexoryl het volgende:
Goedemorgen.
Ik geloof dat ik eerder deze ochtend Robin van Idols zag. Hij stapte in de tram, terwijl ik er uit stapte.
quote:Op maandag 23 februari 2004 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Hallo, even een loep zoeken hoor
Nee...ik denk het niet :Pquote:Op woensdag 25 februari 2004 00:30 schreef Ang3l het volgende:
wow, zijn we weer terug? :o
Nouja, werken..quote:Op woensdag 25 februari 2004 01:07 schreef DennisMoore het volgende:
Werkt het al?
Ik wacht nog even..
Ben al bijna afgekicked...
Nog wel ja. Lees hier maar eens... Okee, wat is er aan de hand ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 08:03 schreef Andyvie het volgende:
Wat is ie snel? Tis een wonder!
Eej SJ. Hoe is 'ie?quote:Op woensdag 25 februari 2004 08:21 schreef Sunjammer het volgende:
*(af)kick*
Ik klaag nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 08:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Eej SJ. Hoe is 'ie?
*roger*quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:00 schreef Cybart het volgende:
Waxxer, je komt door
luid en duidelijk!
Dof!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:12 schreef Doffy het volgende:
Joechei! Hij doet 't!
voor het moment althans![]()
Wat een kutzooi, dit nieuwe forum
SJ! Kerel!quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:20 schreef Sunjammer het volgende:
Dof!!!
Dof! Vent! Hoe issut?quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
SJ! Kerel!
Maar dat zegt natuurlijk niet dat je niets hebt om over te klagen...quote:Op woensdag 25 februari 2004 08:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik klaag niet
Kan zo direct even niets verzinnen eigenlijk...quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar dat zegt natuurlijk niet dat je niets hebt om over te klagen...
Dan ben jij een gelukkig man.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kan zo direct even niets verzinnen eigenlijk...
Okay danquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:20 schreef Cybart het volgende:
het gaat goed meneer Waxxer
en dat ondanks alle bugs hiero
ben eindelijk maar werk gaan doen op mijn stage
en hoest met u?
'T gaat wel ok. Beetje hectische tijden op het moment om niet nader te verklaren redenen, maar alles bij elkaar klaag ik niet (let wel: ik mag 't wel, maar ik doe 't nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:39 schreef Sunjammer het volgende:
Dof! Vent! Hoe issut?
't Hobbelt lekker door hiero. Lekker gesettled ondertussen, werk gaat ok, privé ook wel... dus ja, eigenlijk heb ik gewoon niets te klagen, mijn waarde Dofquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
'T gaat wel ok. Beetje hectische tijden op het moment om niet nader te verklaren redenen, maar alles bij elkaar klaag ik niet (let wel: ik mag 't wel, maar ik doe 't niet).
En met u, weledelgestrenge heer?
Meestal welquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan ben jij een gelukkig man.![]()
Ging hier ook al misquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:50 schreef Cybart het volgende:
hmmm *nogmaals test*
hoezo lange termijnplanning?
Gesettled?quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
't Hobbelt lekker door hiero. Lekker gesettled ondertussen, werk gaat ok, privé ook wel... dus ja, eigenlijk heb ik gewoon niets te klagen, mijn waarde Dof
Wat nou burgerlijk... jij wou toch trouwen?quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gesettled?
Klinkt burgerlijk
Oh hell.... *wegduik*quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Guess who's coming back today : Jerre!!!!!!!!
Welk een tegenvaller...quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:39 schreef DennisMoore het volgende:
"Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. ()"
Dem..
Ja. Ik wilde jouw post verwijderen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:42 schreef Sunjammer het volgende:
Welk een tegenvaller...
quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:28 schreef Sunjammer het volgende:
Wat nou burgerlijk... jij wou toch trouwen?
Tsssk... wat zijn dit voor Amerikaanse praktijken!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me gediscrimineerd! Er ontbreekt een homohuwelijksmiley
![]()
Aaah, dat is wel lullig, het was sowieso al enorm lang vliegen, iets van 14 uur ofzo. Die zal idd wel lekker gaar zijn vandaag jaquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:47 schreef Cybart het volgende:
Markie, Jer had al drie uur vertraging (tenminste gisterenavond al, dat het vkiegtuig later vertrok) en hij zal wel een flinke jetlag hebben
Dan lag het dus toch niet aan mij dat ik die opties ook zag (en probeerde)...quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:44 schreef DennisMoore het volgende:
Usernotes en Topicreports zijn helaas ook niet te bekijken....
Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (report_topic:canreporttopic)
*het stiekem wel met je eens ben hoor*quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:07 schreef Semisane het volgende:
*boute uitspraak doen* > : )
Trouwen en homo's, iets wat ik nog nooit heb begrepen....decenia vechten homo's om onder de "hetero-juk en hetero-instituten" uit te komen...en wat willen ze dan gaan doen....idd! Trouwen!! das toch echt wel het hetero-instituut bij uitstek.... ; )
Snap wel het gelijke rechten ding enzow...maar trouwen?!? Trouwen!! Heb ik maar 1 afkorting voor OMG!
Maar goed...het zal vast aan mij liggen. : +
Verder moet iedereen gewoon lekker doen wat men wilt hoor, voel je vooral niet aangesproken
-edit-Smillies werken niet...dan maar spaties er tussen. ; )
Idioten willen orde, genieën beheersen de chaos.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:17 schreef Waxxer het volgende:
Pfffffffffffffffffff waarom, waarom ben ik zo chaotisch? Kan iemand mij dat in de vredesnaam vertellen?
Ik heb nu inderdaad een niet-erotische en seksloze enorrrme knuffel nodigquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:23 schreef Semisane het volgende:
Omdat jij de "Incredible" !!WAXXER!! bent!!! *tromgeroffel*
*Knuf*
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Idioten willen orde, genieën beheersen de chaos..
*Enorrrrrme-niet-erotische-&-sexloze-KNUFFEL* : )quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nu inderdaad een niet-erotische en seksloze enorrrme knuffel nodig
Dit soort dingen heb ik ook...maar tegenwoordig doe ik alle betalingen via Girotel/mijnpostbank...dat help wel tegen de chaos...want zo hoef ik het nauwelijk bij te houden. ; )quote:Ik heb drie acc.giro's gevonden die ik al een hele tijd moet betalen en ik was vergeten een formulier mbt het krantenwerk voor het gak opo te sturen waardoor ik bijna niet meer mocht werken (is verplicht zo'n form). Ik krijg zo nog een inzinking, dat gezeik met mij steeds wat dat soort dingen betreft. Bah!!!
Mja ik ben er erg extreem in hoorquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Enorrrrrme-niet-erotische-&-sexloze-KNUFFEL* : )
[..]
Dit soort dingen heb ik ook...maar tegenwoordig doe ik alle betalingen via Girotel/mijnpostbank...dat help wel tegen de chaos...want zo hoef ik het nauwelijk bij te houden. ; )
ja haiquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
waarom doen die $%@#* smilies het nu weer niet?!
Haai Waxje!quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja hai
wil-je-mij-dan-misschien-wel-helpen-met-alles-met-een-kopje-thee-erbij...?quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Damn wat ben ik actief vandaag, ik ben zowaar collegestof vrijwillig aan het samenvatten
Hai, waarom doe jij zo boos?quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haai Waxje!
Doe ik boos dan?quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai, waarom doe jij zo boos?het is een dag voor vrede, liefde en genegenheid
In Zwolle zijn ze een gebouw aan het ont-randstadten, alles wordt eraf gehaald, ook de letters Randstad, door mannen in tuigjes aan kebels met een helm op...quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe ik boos dan?
En waar staat dat van vrede, liefde, genegenheid enzo? Volgens mij is dat alleen maar in het Zwollsche
En die %$#@& smilies doen het nog steeds niet!
edit: ze doen het nu dus wel! Whoeii!!
aawww *enorme onerotische en seksloze knuffel geef*quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In Zwolle zijn ze een gebouw aan het ont-randstadten, alles wordt eraf gehaald, ook de letters Randstad, door mannen in tuigjes aan kebels met een helm op...
Hier in mijn kamer is heel veel vrede, liefde en genegenheidalleen kan ik het niet kwijt
Ik ga zo eens even op zoek naar ski's
quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aawww *enorme onerotische en seksloze knuffel geef*![]()
Knuffelquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Ruud
Nou heren ik ben weer richting de uni, de student uithangen
Tot Vanavond
BB Ruudquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding] Ja kijk ik ben natuurlijk niet van steen he, integendeelmaar ik ben een beetje in een Big Brother Ruud (wie kent hem nog?) bui. Zonder in welk opzicht dan ook op hem te lijken
Nou nou...toe maar....vooruit dan maar.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*armen uitstrek voor nog een KNUFFEL*
Liefdadigheidsknuffel?quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou nou...toe maar....vooruit dan maar.
*Nog-een-enorrrrrme-niet-erotische-&-sexloze-KNUFFEL*
Zo! ik ben wel even lekker wat "Goeie-doel" punten aan het scoren![]()
![]()
Ja zekers!! Heb gehoord dat als je aan liefdadigheid doet je eigenlijk heel egocentrisch bezig bent...quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Liefdadigheidsknuffel?
*Ook een knuffel wil*quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Liefdadigheidsknuffel?
Vraag het zijn broer #hetero of zijn zusje #lesbo...misschien weten zij meer!quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:05 schreef Cybart het volgende:
waar is #homo eigenlijk gebleven?
Precies waar het was? Tenminste, vanmorgen toen ik naar m'n werk ging wel. Dus op irc.fok.nlquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:05 schreef Cybart het volgende:
waar is #homo eigenlijk gebleven?
*Ennorrrrrrrme-niet-erotische-&-sexloze-liefdadigheids-KNUFFEL*quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:05 schreef xman het volgende:
[..]
*Ook een knuffel wil*
Ennorrrrrrrme-niet-erotische-&-sexloze-liefdadigheids-KNUFFEL geef*quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Ennorrrrrrrme-niet-erotische-&-sexloze-liefdadigheids-KNUFFEL*
Ik mis een "niet-erotische-&-sexloze-knuffel smillie.....hell er is niet eens een echte knuffel-smillie
dan ben ik, of scheel geworden de laatste dagenquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Precies waar het was? Tenminste, vanmorgen toen ik naar m'n werk ging wel. Dus op irc.fok.nl
Ja dat zal het vast zijnquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan ben ik, of scheel geworden de laatste dagen
of gebanned
Wat een boefje ben je tochquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:20 schreef xman het volgende:
[..]
*en lichtjes in kont knijp
Ja is goedquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:18 schreef beaverhausen het volgende:
niet-erotische-&-seksloze-groepsknuffel?
quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ja is goed![]()
Je klinkt nogal...mja als je avatar!quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:34 schreef Waxxer het volgende:
Tssss er staat hier een duitser op de parkeerplaats, nou, als je tegen mij zou zeggen dat het Rudi Carell is zou ik het zo gelovenmaar zijn mercedes is te oud
quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:36 schreef xman het volgende:
[..]
Je klinkt nogal...mja als je avatar!
Geel? Zuur?quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:36 schreef xman het volgende:
[..]
Je klinkt nogal...mja als je avatar!
*niet aangesproken voel*quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:07 schreef Semisane het volgende:
*boute uitspraak doen* > : )
Trouwen en homo's, iets wat ik nog nooit heb begrepen....decenia vechten homo's om onder de "hetero-juk en hetero-instituten" uit te komen...en wat willen ze dan gaan doen....idd! Trouwen!! das toch echt wel het hetero-instituut bij uitstek.... ; )
Snap wel het gelijke rechten ding enzow...maar trouwen?!? Trouwen!! Heb ik maar 1 afkorting voor OMG!
Maar goed...het zal vast aan mij liggen. : +
Verder moet iedereen gewoon lekker doen wat men wilt hoor, voel je vooral niet aangesproken
Nee ik bedoel niet sappig..hoewel ik dat niet weetquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geel? Zuur?Mja ik weet niet wat ik vandaag heb, ik kan geloof ik het beste even een stukje gaan lopen ofzo, even doorluchten... ben een beetje op qua energie dit en dat, heb het gehad zus en zo... naja, ik hou daar over op
indien je het anders bedoelt:
RUDI CARELL FINANCIEEL IN NOOD?
-stuk-
Wij zouden toch ooit gaan trouwen?quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
*niet aangesproken voel*
Ik zou ook niet weten waar SJ het idee vandaan haalt dat ik graag zou willen trouwen - ik kan het ook wel zonder boterbriefje. Denk ook niet dat mijnzich ervoor leent
Onze eigen Waxje Nanningaquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:54 schreef xman het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet sappig..hoewel ik dat niet weet
Zoek je trouwens een carriere bij de Privé, Story of Telegraag?
Ik zou ooit, als ik de ware heb gevonden en ik besloten heb mijn verdere leven en ziel met hem te delen, wel willen trouwen. Zo van..hij is officieel van mij en iedereen kan zien hoeveel ik van hem hou.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:54 schreef Semisane het volgende:
Ach...persoonlijk blijf ik liever weg van zo'n grijs, verstoft en niet meer relevant iets...
Maar goed ieder zo zijn hobbies.
Jaja, maar pas nadat je die zeven-koppige draak had verslagen, weet je nog?quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:55 schreef Twoflower het volgende:
Wij zouden toch ooit gaan trouwen?![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Onze eigen Waxje Nanninga
Je bedoelt dat beest met ook nog 5 staarten, 3 voorpoten en 9 ogen? Dat beest is allang verslagen...quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jaja, maar pas nadat je die zeven-koppige draak had verslagen, weet je nog?
It was a jokequote:Op woensdag 25 februari 2004 14:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
*niet aangesproken voel*
Ik zou ook niet weten waar SJ het idee vandaan haalt dat ik graag zou willen trouwen - ik kan het ook wel zonder boterbriefje. Denk ook niet dat mijnzich ervoor leent
Weet ik wel, suikertjequote:Op woensdag 25 februari 2004 15:41 schreef Sunjammer het volgende:
It was a joke
Ah gelukkig kauwgumballetjequote:Op woensdag 25 februari 2004 15:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Weet ik wel, suikertje![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:35 schreef Twoflower het volgende:
Je bedoelt dat beest met ook nog 5 staarten, 3 voorpoten en 9 ogen? Dat beest is allang verslagen...
Maar het is nog wel erg wennen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:06 schreef beaverhausen het volgende:G_E!
Hij doet het nog steeds!
Het is werkelijk amaaaazing Mike!
Black hot chili pepper?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:27 schreef wizarddragon het volgende:
whahah ja.. ik zie nu een zwarte sok??
Ja, want ik wil niet dat jij meteen gebruik maakt van die nieuwe klikspaan optiequote:Op woensdag 25 februari 2004 16:26 schreef beaverhausen het volgende:
hmmz...volgens mij heeft G_E gefotosoept
Het nieuwe "lid" van de Red Hot chilly Peppers?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:27 schreef wizarddragon het volgende:
whahah ja.. ik zie nu een zwarte sok??
quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, want ik wil niet dat jij meteen gebruik maakt van die nieuwe klikspaan optie [afbeelding]..
quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het nieuwe "lid" van de Red Hot chilly Peppers?
Jaaah, ik weet hoe jij bent. Meneeeer! G_E laat een foto zien van een blote man! En dat mag niet hè? Nee hè? Nou krijgt G_E straf hè, meneer? Ja hè?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:34 schreef Great_Expectations het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 25 februari 2004 16:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/bloos.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>Jaaah, ik weet hoe jij bent. Meneeeer! G_E laat een foto zien van een blote man! En dat mag niet hè? Nee hè? Nou krijgt G_E straf hè, meneer? Ja hè?.
Doe je dan wel deze opslaan?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo ben ik helemaal niet!!
ik doe alleen maar 'opslaan als'
dat heb ik al lang gedaanquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:37 schreef Great_Expectations het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 25 februari 2004 16:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Zo ben ik helemaal niet!!
ik doe alleen maar 'opslaan als'</div></blockquote>Doe je dan wel deze opslaan?
.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dag Wax..
Kweenie.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dat heb ik al lang gedaan
edit: waarom zien de quotes er zo raar uit?
In Zwolle zit geen AH?!quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik wil verwend worden en eten krijgen van jou van dat speciale spul en alles dat jij altijd bij de AH haalt
Da's zo'n beetje het enige wat snel gaat...de Bug meldingenquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kweenie.. Maar ik denk dat iemand er al lang een "Bug" melding van heeft gemaakt.
.
G_E moet voor mij kokenquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:43 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 25 februari 2004 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/cry.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
ik wil verwend worden en eten krijgen van jou van dat speciale spul en alles dat jij altijd bij de AH haalt</div></blockquote>In Zwolle zit geen AH?!
Dan wil ik madeleintjes van G_L!quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
G_E moet voor mij kokenen dan bladiebla met gepocheerde caramelbolletjes en turqoise bavarois, of zoiets hij maakt altijd van die dingen
Je kunt natuurlijk ook gewoon jezelf verwennen met :quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik wil verwend worden en eten krijgen van jou van dat speciale spul en alles dat jij altijd bij de AH haalt
Mijn voorstel om een kook-meet te houden, stuitte anders alleen maar op onwil & boe-geroep.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
G_E moet voor mij kokenen dan bladiebla met gepocheerde caramelbolletjes en turqoise bavarois, of zoiets hij maakt altijd van die dingen
Ik ben altijd in voor een "voer Waxxer" meetquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn voorstel om een kook-meet te houden, stuitte anders alleen maar op onwil & boe-geroep..
Het waren maar 5 staarten.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
[afbeelding] Hmmm, heb je daar bewijs van? Die 9 ogen bijvoorbeeld? Of tenminste 3 van de 7 staarten?
Geprobeerd, maar helaas... Dacht je anders dat ik nog aan Fok! toe kwam? :'(quote:Je zou kunnen proberen z'n tanden te oogsten, eens kijken wat er uit komt! De vorige keer kwamen er een hoop mooie mannen uit, dus wie weet...!
Wat doet dat dan in ONZ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:57 schreef Waxxer het volgende:
Weet je, nog even over de nieuwe lay-out gesproken, ik vind dat deze kleur afstand creeert ofzo. Ik weet dat blauw bijvoorbeeld vertrouwen opwekt, psychologisch. Deze lay-out is imo veel te steriel. Dit was feedback.
Pas op, ik ben zeer kwetsbaar vandaagquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wat doet dat dan in ONZ?
Anders moet je wat chocolade paaseitjes eten. Chocolade, daar schijn je vrolijk van te worden. En geil. Hmmz.. misschien is dit toch niet zo'n goed idee, als vanavond je exje langs komt.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:55 schreef Waxxer het volgende:
God ik ben echt superdown vandaag en ik val jullie er alleen maar mee lastigsorry
ik hou daarmee op
*kruffelkoeskul*quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pas op, ik ben zeer kwetsbaar vandaag
Die met dat oor?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:57 schreef Waxxer het volgende:
Weet je, nog even over de nieuwe lay-out gesproken, ik vind dat deze kleur afstand creeert ofzo. Ik weet dat blauw bijvoorbeeld vertrouwen opwekt, psychologisch. Deze lay-out is imo veel te steriel. Dit was feedback.
Vanavond komt mijn ex film kijken en eten! Weer even sociaal doen![]()
Oortjes zijnquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die met dat oor?
G_E!quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oortjes zijn.
Vooral bij bambi-seks..
.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E!
*niet weten wil wat G_E doet met oortjes tijdens bambiseks*
*kusknufkroel*quote:
Nou! En dan hebben ze het wel over Algemeen Nederlands (AN) maar voor mij blijft het allemaal een vaag dialect.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:18 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 25 februari 2004 17:16 schreef Great_Expectations het volgende:
dat belgisch is toch nog best moeilijk te lezen eigenlijk
quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Die belgen hebben wel lekker grote user-icons..
[afbeelding]
Hier is het net voor de zoveelste keer opgehouden met sneeuwen...maar het blijft inderdaad niet echt liggenquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:34 schreef LeBeau het volgende:
Oeh, zou het helemaal averechts werken als ik nu heel enthusiast begon over hoe goed het forum aan het werken is? Want dan doe ik het niet hoor.
...
Het sneeuwt hier alweer. Ik wil geen sneeuw die niet blijft liggen.
![]()
Dat is eens wat anders dan een klein tekeningetjes van een part-time hip dochquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Die belgen hebben wel lekker grote user-icons..
[afbeelding]
* G_E houdt niet zo van strand. Zandkorreltjes tussen je tenen enzo.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Krijg gelijk zin om naar het strand te gaan. Maarja, daar zullen ze wel weer niet op elkaar liggend door de branding aan het rollen zijn.![]()
Wauw!! Die had ik nog niet eens gezien!quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:42 schreef beaverhausen het volgende:
Even de nieuwe G_E PI proberen!!
Beaver, hoe krijg jij je sig wel over 2 regels verdeeld? Is het tegenwoordig een andere code dan [ br ] ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:46 schreef beaverhausen het volgende:
G_E! nu ook met eigen PI [afbeelding]
Gewoon Enter...quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Beaver, hoe krijg jij je sig wel over 2 regels verdeeld? Is het tegenwoordig een andere code dan [ br ] ?
Geil hoor.. een kruiske.. ow nee... toch iets..quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:53 schreef Great_Expectations het volgende:
*ajuu plaatje doe*
[afbeelding]
Wacht daar nog maar even mee... misschien gaan ze eerst de boel toch nog schilderenquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:15 schreef NathaN het volgende:
Dus de boel werkt hier nou eindelijk een beetje? De gordijnen kunnen weer opgehangen worden enzo?
Jammer dat de Mijn Actieve Topics het nog niet doen, he Xiance?quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:16 schreef Xiance het volgende:
*terugvind post post*
Rare kwasten genoeg.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:16 schreef beaverhausen het volgende:
Wacht daar nog maar even mee... misschien gaan ze eerst de boel toch nog schilderen
*NathaN in pot verf doop*quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Rare kwasten genoeg.
Die Belgen zijn maf.quote:Neuken moet je rustig voorbereiden. Zorg er in elk geval voor dat er voldoende tijd en ruimte is. Roepende mama's aan de trap en kleine broertjes die zomaar komen binnenvallen, zijn beter te vermijden.
Zit je nou nog steeds bij die Belgjes?!quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die Belgen zijn maf.. Schattig, maar maf.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds bij die Belgjes?!
Maar hier snap je nog wat mensen typen (meestal dan)quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding].
Daar valt tenminste nog iets te lezen. Hier is het saai..
Lang niet altijd, van sommige (niet nader te noemen) users begrijp ik niets of vrijwel niets van wat zij posten. En dan moet er ook wel iets gepost worden. En dan moet het ook maar net de moeite van het lezen waard zijn. Dus iets wat verder gaat danquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:45 schreef beaverhausen het volgende:
Maar hier snap je nog wat mensen typen (meestal dan)
Ben je naar de rijstafdeling van de AH gegaan om G_E-erig te kunnen koken?quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:53 schreef Waxxer het volgende:
trug!
Nou ik ga een maaltijdsalade maken en naja eh, het is zo stom om hem steeds ex ex ex te noemen, maargoed, mijn ex zorgt voor de film. Traditioneelquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ben je naar de rijstafdeling van de AH gegaan om G_E-erig te kunnen koken?
G_E, vertaling graagquote:Dude stop ne keer me achterlijk doen hoe moeilijk het ook is!!!!!!
Zo'n topics zijn voor niks nodig.
Ik heb er ook moeite mee.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
G_E, vertaling graag
quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
G_E, vertaling graag
ja het was echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:26 schreef wizarddragon het volgende:
Goh Jerruh jij nu al terug... NOU WELCOME BACK..en was alles chill daar in Isla M??
goed voor mekaarquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:37 schreef Jerruh het volgende:
dolfijnen gezwommen, gesurft, braziliaans gecarnavald, jeepsafari gedaan enzovoort enzovoort.
Deze is #779... Aangezien er meer posts inpassen gaat het wat langzamer... Het forum zelf is trouwens ook zo traag als ...quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:04 schreef Vlarp het volgende:
We zijn bij #790 trouwens volgens mij
Jer!quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja het was echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb met dolfijnen gezwommen, gesurft, braziliaans gecarnavald, jeepsafari gedaan enzovoort enzovoort.
*herken*quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:05 schreef Waxxer het volgende:
Nah, kan een mens niet eens zijn kamer fatsoeneren voor als er bezoek komt
Ikea heeft ook zo zijn nadelen: je koopt opbergbakken en daar gooi je dan rommel in als je kamer netjes moet zijn, en als je het opruimt, kom je allemaal belangrijke papieren tegenOf heb ik dat alleen?
Hoeveel posts gaan er nu in een topic?quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:07 schreef tech het volgende:
[..]
Deze is #779... Aangezien er meer posts inpassen gaat het wat langzamer... Het forum zelf is trouwens ook zo traag als ...
volgens mij is dat een bevalling-pers-dingquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:05 schreef Andyvie het volgende:
Ik moest gewoon 3 pagina's bijlezen! Whoei!
Alleen wat is dit dan voor smilie?Een bloos ding?
markie!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:17 schreef Markie-Mark het volgende:weer terug ben
Je bent geweldigquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:17 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!!!!!!! ok ok ik verander wel het nummer enzo... ik zal lief blijven enzo..
Wat is dit opruimen waarvan u spreekt? Telt het als je een hele stapel papieren op je bureau gooit zodat je bed vrij is? Das best opruimerig, en zal vast wel iets belangrijks tussen zitten!quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:05 schreef Waxxer het volgende:
Nah, kan een mens niet eens zijn kamer fatsoeneren voor als er bezoek komt
Ikea heeft ook zo zijn nadelen: je koopt opbergbakken en daar gooi je dan rommel in als je kamer netjes moet zijn, en als je het opruimt, kom je allemaal belangrijke papieren tegenOf heb ik dat alleen?
Rustig en niet adhd?quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:20 schreef Waxxer het volgende:
Pffff nou ik begin een beetje over mijn dip heen te komenik ben nu dus enorm rustig, communicatief en niet adhd
is het niet ge-wel-dig? Nou mensen, wat willen jullie allemaal weten?
Da's maar goed, ik ben niet in de stemming voor ADHD figurenquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:20 schreef Waxxer het volgende:
Pffff nou ik begin een beetje over mijn dip heen te komenik ben nu dus enorm rustig, communicatief en niet adhd
is het niet ge-wel-dig? Nou mensen, wat willen jullie allemaal weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |