Ik hoop van de week een 6230 te scoren en te kijken, maar ik verwacht dat het op dezelfde manier moet als de serie 60.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:45 schreef Kamphuys het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn 6230 te laten verbinden met mijn Sitecom Dongle. Heb alle drivers goed geinstalleerd, dongle wordt gewoon herkend, telefoon ziet alle andere bluetooth aansluitingen wil maar die in mijn pc niet. Als ik via de pc suite verbinding probeer te leggen kan ik alleen kiezen uit COM 1 en COM 2, volgens mij 2 plaatsen waar mijn Dongle geenszins geinstalleerd is.
Iemand enig idee?
Tja, lang leven Nokia.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:10 schreef Kamphuys het volgende:
Nou ik had het even werkend, puur toeval denk ik, andere versie van PC Suite geprobeerd en toen werkte het wel. Kon alles doen, applications installen, contacten bijhouden, backups maken etc... Alles behalve Nokia PC sync. Nou goed, keertje opnieuw opgestart en daar begon het gezeik al weer. Paren lukt maar soms, verbinding wordt telkens verbroken, vanaf de telefoon kan ik uberhaupt niet meer paren (wat met een andere softwareversie prima ging), foutmeldingen alom... doodmoe word ik ervan. Zelden zo'n debiele kutsoftware gezien (het heeft gewoon een paar keer per ongeluk gewerkt, zal dus wel niet aan de hardware liggen).
Ik flikker dat ding eerdaags uit het raam en ik ga wel een kabel halen. Misschien dat ik dan WEL mijn geheugen kaart kan bereiken, wat met BT al helemaal niet lukt. Rukzooi. Jaren informatica gedaan en ik (met hulp van 3 vrienden) krijg het NIET voor elkaar, hoe moet jan lul dit dan wel niet aan de praat krijgen?
Laatste BIOS downloaden, Laatste chipsetdrivers downloaden, laatste BT software downloaden van www.sitecom.comquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:14 schreef Kamphuys het volgende:
Het lijkt nu allemaal wel te werken, moet wel elke keer als ik m'n pc aanzet die Dongle opnieuw erin steken anders herkent ie hem niet, maar goed, daar valt wel mee te leven.Thanks voor de hulp,
Ik heb maar heel snel in de Nokia software gekeken, maar volgens mij kan je gewoon die MMC kaart selecteren ergens. Vraag het Nokiaquote:alleen nog een vraagje, hoe kan ik mijn mmc gebruiken om mp3's in te zetten? Ik kan dat ding niet bereiken met het filetransferprogramaatje. En kleine mp3's in het telefoongeheugen zetten en dan handmatig verplaatsen naar de mmc schiet ook niet op. Enig idee?
Welke 'hij' geeft dat aan? De telefoon, de BT stack of PC Suite?quote:(ook raar, hij geeft meestal al naar een paar minuten al aan dat de verbinding is verbroken, terwijl de PC suite software allemaal nog prima werkt. Vreemde software hoor)
Ja die nokia software is inderdaad kutquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:16 schreef Kamphuys het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven, de ellende met die software BLEEF gewoon. Had ik het elke keer werkend, kwam het probleem weer na 5 minuten terug. Verbinding verbrak en bleef weg. Om even mn agenda te synchronizen moest ik dus weer heel die procedure doorlopen, opgeflikkerd, klotesoftware. Anders computer geprobeerd idem dito.
doet niks.quote:CN-500/CN-502 USB Bluetooth adapter
License burn utility
Read the FAQ's! First
Kom die melding nergens tegen, en er gebeurt dus niks, m'n apparaat blijft onbruikbaarquote:Could not read bluetooth address from de vice. Please unplug then replug the BT USB adapter
Heb je de XP SP2 manual addendum gedownload?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:45 schreef veldmuis het volgende:
Boenks!.
Swets, hoop dat jij het weet.
Heb winXP service pack 2, en mn bluetooth dongle tijdelijk gebruikt met de standaard windows drivers.
Nou eens de drivers gedownload vanaf de site, maar in de systray is het icoontje blauw-rood, en niet blauw-wit zoals het zou moeten.
Ho, hooooooo....quote:Die license burner op de site
[..]
doet niks.
[..]
Welke meldingquote:Kom die melding nergens tegen, en er gebeurt dus niks, m'n apparaat blijft onbruikbaar
Het is full software. Je kan elke versie welke op onze website staat van scratch installeren.quote:Dat ding kan ook alleen upgraden van BTW1.2 of BTW1.3, maar geen idee welke ik heb, en geen idee waar ik dat terug kan vinden..
Yup, maar wat daarin staat werkt niet, hij vind geen update, en zodoende heb ik die exe (de setup gewoon) gedraaid. Dat was fout zeker?quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je de XP SP2 manual addendum gedownload?
Hmm, dacht dat ik die moest pakken, die stond onder firmware...quote:Ho, hooooooo....
Wat moet je met de license burner? Krijg je een melding dat je license niet in orde is wanneer je software 1.3.2.7 of hoger probeert te installeren? Zo ja, dan heb je inderdaad de license burner nodig ennuh... die op de site werkt inderdaad nietDe goede moet nog steeds geupload worden. Ik kan 'm je ff mailen.
[..]
"Could not read bluetooth address from device. Please unplug then replug the BT USB adapter"quote:Welke melding
Snap er niks van dat het fout gaat dan...quote:Het is full software. Je kan elke versie welke op onze website staat van scratch installeren.
Eerst alle installatie ongedaan maken, dan pas de nieuwe software installeren.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yup, maar wat daarin staat werkt niet, hij vind geen update, en zodoende heb ik die exe (de setup gewoon) gedraaid. Dat was fout zeker?
Die moet je alleen gebruiken wanneer je tijdens het installeren van 1.3.2.7 of hoger een melding krijgt over een foute licentie.quote:Hmm, dacht dat ik die moest pakken, die stond onder firmware...
Dat kan kloppen, kan je een goede mailen, maar nogmaals die heb je alleen nodig wanneer je tijdens het installeren van 1.3.2.7 of hoger de vraag krijgt om een licentie code.quote:"Could not read bluetooth address from device. Please unplug then replug the BT USB adapter"
Google geeft 0 hits daarop.
Je moet de software dus NIET installeren met de bluetooth dongle in de PC.quote:Snap er niks van dat het fout gaat dan...
Ik heb overigens in de systray dat MS BT icoontje ook nog staan zie ik nu, die stond verborgen zeg maar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |