abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17324905
Omdat pkwarts te lui is en geen zin had om zelf dit topic te openen..
"Wat is hier de bedoeling van dan?"
Heel simpel!
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:44 schreef pkwarts het volgende:
hier kan je dan bijvoorbeeld praten over recente developments bij d/p's, jaarcijfers, line-up, fusie's en natuurlijk gewoon praten over een bepaalde d/p zoals het nederlandse guerilla, wat nu met 2 spellen komt voor op de ps2 en ps2/xbox bijvoorbeeld.
Kleine disclaimer:
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

Eventueel kunnen de grote publishers als EA en Ubisoft ook wel een eigen topic krijgen.. Het enige "gevaar" is dat games met een eigen topic daar besproken gaan worden.. Maak ik eerst maar is een algemeen topic aan, vanuit daar kunnen we verder kijken.. .

Uit GAM FB

Duidelijk? . Game on!

-
pi_17325200
nominaties game of the year award bij de Interactive achievement awards. Interactive Achievement awards worden uitgereikt door het Amerikaanse Academy of Interactive Arts and Sciences.

· Command & Conquer: Generals (PC/Electronic Arts)
· Call of Duty Infinity Ward (PC/Activision)
· Max Payne 2: The Fall of Max Payne (PC/Rockstar)
· Prince of Persia: The Sands of Time (Multi/Ubisoft)
· Ratchet & Clank: Going Commando (PS2/SCEA)
· Rise of Nations Big Huge Games (PC/Microsoft)
· SSX 3 EA Canada (Multi-platform/Electronic Arts)
· Star Wars: Knights of the Old Republic (Multi/LucasArts)
· The Legend of Zelda: The Wind Waker (GameCube/Nintendo)

Ik hoop dat ubisoft deze binnenhaald, aangezien het een super game is en de verkoopaantallen gewoon niet zo groot waren als een topgame (wat die dus wel is).

Ubisoft heeft zoiezo de beste line-up van de laatste tijd in mijn ogen met rainbow six 3, XIII, Beyond good and evil en prince of persia.
Daarom is ubisoft voor mij de publisher van het moment!

[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_17325317
en zoals beloofd:

guerilla, voorheen bekend als lost boys, heeft op dit moment 2 titels in ontwikkeling. Killzone (ps2) en shell shock nam '67 (ps2 & xbox).
vroeger is lost boys nooit echt bekend geworden, maar met killzone denk ik dat guerilla best wel eens een aardige developer kan worden!

[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_17328418
Kill zone word denk ik een grote breakthrough van guerillia, wanneer is lostboys eigenlijk in guerillia opgegaan??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')