Nee, te druk met werkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
*trugvindpost* Kom op, opeens alle intresse weg?
Je kan toch ook via Worktrans of een ander uitzendbureau gaan werken bij verschillende bedrijven, en als het ergens leuk werk is daar blijven werken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Man, how I long om weer te kunnen werken.. Liefst op de vrachtwagen natuurlijk.. *heeft vandaag weer een stuk of 8 vacatures weg*
Wat bij mij altijd extreem goed werkt is gewoon naar een transportbedrijf toe lopen. Zeggen dat je heel erg gemotiveerd bent en aanbieden om er te gaan werken. Desnoods eens even eerst met een andere chauffeur op pad te gaan om die branche te leren kennen..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeie tip trouwens, dat worktrans *thumbsup*
Waar woon je ergens of in welke omgeving ben je aan het zoeken??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb een nummer gekregen van de man van een collega van m'n ma, die is ook chauffeur, en bij zijn bedrijf zochten ze nog een hoop mensen, wel met kans dat ik eert in een magazijn gestopt word, maar iig daarna gaan rijden. Die knakker heeft pas de nieuwe Golf 5 gekocht, dus 't moet nog aardig verdienen daar ook..
Sterkte, k hoop dat je er veel plezier mag hebben!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zoeken gestaakt, Morgenochtend om 7 uur Melden bij Sluyter in de Spaanse Polder, dagje meedraaien, en dan evalueren en evt contractje opmaken.
Die eerste 2 foto's zijn van een DAF CF (XF had ook gekund)quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ziet eruit als een Scania? Of heb ik dat mis?
Die 2 foto's van binnen in de Cabina bedoel ik dus.. Die witte is duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |