abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17324112
Hallo allemaal,

ik kom niet veel in dit forum (1e post geloof ik) maar nu heb ik zelf een vraagje:

Ik heb een raar probleem. Ik heb een jaar of zo geleden een gigantische smak gemaakt met mn fiets, en hield daar een open wond op de rug van mn hand aan over. Die is wel geheeld enzo, maar onder de huid zit nog steeds een donkere plek ... dit heb ik op meer plekken, dat blauwe plekken niet wegtrekken, maar iets kleiner worden, en dan blijven zitten ....
Het doet niet zeer of zo, het ziet er alleen wat raar uit .... wat kan dit zijn ?

I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 19 februari 2004 @ 20:31:19 #2
80382 manny
30 is best veel
pi_17324269
schilfers aanwezig?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_17324296
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:31 schreef manny het volgende:
schilfers aanwezig?
Nopez ... gewoon een rare roodbruine vlek onder mn huid op die plek ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_17324297
Even de topictitel verduidelijkt.. zodat users gelijk zien wat het probleem is.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_17324321
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:32 schreef Brennie het volgende:
Even de topictitel verduidelijkt.. zodat users gelijk zien wat het probleem is.
aah, nu zie ik het, ik dacht al, waar zou dit over gaan toen ik er op klikte
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_17324611
-edit: offtopic.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 19-02-2004 20:46]

donderdag 19 februari 2004 @ 20:45:47 #7
80382 manny
30 is best veel
pi_17324677
Spontane bloeduitsortingen kunnen ontstaan door teveel asprine of bloedverdunners te slikken. Of andere medicijnen die je langdurig slikt. Vitamine c tekort kan een oorzaak zijn. Het is maar een greep uit mijn huis tuin en keuken medicijnen kastje......je kunt ook naar info@dokterdokter.nl mailen. Succes
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_17324714
-edit-
ow, is al weg, zeker verkeerde knopje gedrukt?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_17324918
Ja dat mag, mits ontopic of onderbouwd, respectvol en volgens de policy.
Voor vragen/problemen zie sticky topic.
Je post daarom weer geedit.

[Dit bericht is gewijzigd door Brennie op 19-02-2004 21:33]

pi_18879112
Ik heb ook al járen een blijvende blauwe plek op mijn linkerbil met een doorsnede van 1cm, ik weet me God niet hoe ik er aan kom en het gaat ook niet weg.
Whatever!
pi_18884601
Het duidt erop dat je in een vroeger leven een smurf ben geweest en dat je lichaam heimwee heeft.

Ga eens bij de huisarts vragen of zo'n "internetarts".
pi_18887730
Ergste eerst: afwijking aan je bloedstolling.

Minder erg en zeer waarschijnlijk: te kort aan vitamines (vooral C). Wat meer fruit eten kan nooit kwaad (onder het mom: baad het niet, dan schaad het niet).
pi_18888509
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:36 schreef Fixers het volgende:
Ergste eerst: afwijking aan je bloedstolling.
Nog iets ergs: gelocaliseerde lineaire sclerodermie/morphea.
Vraagje aan TS: is het ook een beetje ingedeukt? Dan zou het een samentrekking kunnen zijn van het onderhuidse bindweefsel, iets dat nooit meer overgaat. Denk het niet, er zijn bv. slechts 10 kids onder de 18 in heel NL die dit hebben, waaronder mijn zusje. Hierdoor groeit 1 van haar pinken niet meer...

Ik denk niet dat het dit is, absoluut niet. Waarschijnlijk is het iets wat helemaaaaal niet erg is, maar ik zou er toch even mee naar de dokter gaan.
pi_19954415
Uit gesloten topic:
quote:
Daphne85 - woensdag 16 juni 2004 @ 10:32

Ik heb al ruim een week lang een blauwe plek op mijn bovenarm zitten die niet lijkt te verdwijnen. Normaal hoort een blauwe plek te vergelen, maar deze blijft paars. Is dit wel normaal?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19960137
het kan best eens lang duren....

een vriend van me is een keer nogal hardhandig bij z'n arm gepakt... en die heeft bijna een jaar vingerafdrukken op z'n arm gehad.
pi_20076320
Voor iedereen in dit topic: ik ben vandaag naar de dokter geweest met mijn blijvende blauwe plekken (op mijn onderbenen): een Staphylococcen-infectie volgens hem. Gaat nooit meer weg....
En aangezien iedereen die beestjes op zijn huid heeft: vette kans dat jij dat ook hebt...

Dus ik zou maar eens hier wat informatie over gaan opzoeken......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')