Hier een paar voorbeelden:
Satyricon:
Gorgoroth:
Immortal:
Marduk:
Een blackmetal band live:
Afgehakte hoofden van dieren ( varkens, schapen) en liters bloed is een vereiste schijnt het.
Het paradepaardje is wel de band "Mayhem" waarvan de frontman "Eronymous" werd vermoord door one-man band "Burzum"
Eronymous:
Burzum:
Een ander bandlid (Dead) van Mayhem pleegde zelfmoord (shotgun style) en de andere bandleden maakte gelijk een foto om deze te gebruiken voor een albumcover:
-edit: foto niet toegestaan.-
Het trieste is dat sommige bandleden zich niet alleen beperken tot het zingen over verbranden van kerken en slachten van dieren en vermoorden van homo's etc, maar dit ook in de praktijk toepassen.
De invloed van Blackmetal op huidige jeugd:
Black metal is more about image than music (Bill Steer / Carcass)
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 19-02-2004 22:11]
--edit--
Bij die dooie, die foto...zijn dat zun hersenen die daar bij z'n voorhoofd liggen??
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 19-02-2004 19:55]
Bassie met corpse paint.
[Dit bericht is gewijzigd door GODFLESH op 19-02-2004 19:56]
Ja ik ben het wel met je eens maar ik had die mening al wat valt er nou verder over te zeggen?
quote:haha goed voorbeeld
Op donderdag 19 februari 2004 19:54 schreef GODFLESH het volgende:
Black metal heeft zelfs al zijn weg gevonden naar huidige jeugdtv!
quote:Om nog maar niet te spreken over de onmetelijke hoeveelheid kussenslopen die je moet wassen.
Op donderdag 19 februari 2004 20:03 schreef SHE het volgende:![]()
![]()
![]()
Je zou maar naast zo'n figuur wakker worden zegJe neemt jezelf nooit meer serieus
![]()
quote:Een aantal van hen vereerd gewoon duivel en de dood na eigen zeggen dus wat denk je nou zelf
Op donderdag 19 februari 2004 20:05 schreef RichardQuest het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet of ze nou 'evil' of gewoon lachwekkend willen zijn
quote:Dat een aantal van hen de duivel vereert...
Op donderdag 19 februari 2004 20:09 schreef Djaser het volgende:[..]
Een aantal van hen vereerd gewoon duivel en de dood na eigen zeggen dus wat denk je nou zelf
quote:Doen ze dat echt?
Op donderdag 19 februari 2004 20:15 schreef Zander het volgende:
.. en de cds moeten wel klinken alsof ze op een Yoko-tapedeck van twee tientjes zijn opgenomen, want fatsoenlijke productie is niet 'true', he?
Maar verder zijn vooral BM fans erg sneu.
quote:Goedzo
Op donderdag 19 februari 2004 20:14 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Dat een aantal van hen de duivel vereert...
kleine anekdote: Een bandlid van Mayhem heeft kleine stukjes van de schedel gepakt die eraf waren geschoten en heeft er een halssnoer van gemaakt.
Huidige Black Metal geeft "metal scene in geheel" een slechte naam!
Ik heb de DVD (rip) van Mayhem en ik lig gewoon krom van het lachen. Die gasten denken dat ze "cool" zijn en hebben geen idee dat ze kompleet voor schut staan met en "hail Satan crap" etc.
Op het einde zie je hoe iemand van Mayhem een arm van vrouw opensnijd (kleine cuts) en hoe dit vervolgens gaat bloeden.
Ik had toch minstens een kruisiging ofzo verwacht.
Black metal is het zwarte schaap in de metal...laten ze dat a.u.b. een keer gaan slachten op het podium ofzo en laat die onzin snel ophouden.
p.s. Ik zal niet beginnen over Glen Benton van DEICIDE...die gast is nog komischer dan Bassie (van adriaan). Alleen Bassie heeft nog geen omgekeerd kruis in zijn voorhoofd gebrand.
[Dit bericht is gewijzigd door GODFLESH op 19-02-2004 20:23]
quote:Echte truie wel ja...
Op donderdag 19 februari 2004 20:15 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Doen ze dat echt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |