dan ga je toch weer ff liggen?quote:Op zondag 29 februari 2004 09:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
He bah. Het was zegmaar het idee dat ik vandaag uit zou slapen tot half 1 ofzo. Achja.
Dat lukt ook echt als je al om 10 uur of zo al in bed ligtquote:Op zondag 29 februari 2004 09:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
He bah. Het was zegmaar het idee dat ik vandaag uit zou slapen tot half 1 ofzo. Achja.
nee, vind het nogal flauwekulquote:Op zondag 29 februari 2004 11:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga vanavond de Oscars niet kijken. Jullie wel?
Als het niet midden in de nacht zou worden uitgezonden, de dag voordat ik weer naar school moet. Nou, dan zou ik wel kijken.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:41 schreef kinky_queen het volgende:
nee, vind het nogal flauwekul![]()
* BlaatschaaP slaps Tom around a bit with a large troutquote:Op zondag 29 februari 2004 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als het niet midden in de nacht zou worden uitgezonden, de dag voordat ik weer naar school moet. Nou, dan zou ik wel kijken.. Maar nu niet dus.
Ja oi, ik heb geen zin om maandag als een lijk in de klas te zitten. Sorry hoor!quote:Op zondag 29 februari 2004 12:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
* BlaatschaaP slaps Tom around a bit with a large trout
En dat wilde ooit FTR mod worden.
Dan ben je gewoon een watje.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 12:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
* BlaatschaaP slaps Tom around a bit with a large trout
En dat wilde ooit FTR mod worden.</div></blockquote>Ja oi, ik heb geen zin om maandag als een lijk in de klas te zitten. Sorry hoor!
.
Checkquote:Op zondag 29 februari 2004 14:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Muntdrop.
Ja, had ik ook bedachtquote:Oh, en fristi.
Ja lekker, om 4 uur 's nachts even de frituurpan buiten neerzettenquote:Op zondag 29 februari 2004 15:08 schreef kinky_queen het volgende:
Neemt niemand wat uit de frituur?![]()
owquote:Op zondag 29 februari 2004 15:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hipsakee!
[afbeelding] [afbeelding].
Nou heb ik zin in bitterballenquote:Op zondag 29 februari 2004 15:08 schreef kinky_queen het volgende:
Neemt niemand wat uit de frituur?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |