Ik denk dat ik aan de Red Bull ga.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
Gaan jullie allemaal aan de Red Bull of gaan jullie ietsje eerder naar bed zondag?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Memento is hip.
En Califo, ik weet niet of en wanneer je dit leest, maar er is vanalles mis met treinen in de buurt van Amsterdam. Zoals ik net op de radio hoorde.
Superfilm, heb ik al 3x keer gezienquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:55 schreef spacemangraig het volgende:
Ik ga vanavond lekker Memento kijken(niet dat het jullie interesseerd)
Hij was 2 uur te laat. Door sneeuw enzoquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:59 schreef mamamiep het volgende:. Dat kan hij er dit keer niets aan doen
. (Als hij al op tijd op het station was natuurlijk
).
Kunnen we nu vanmiddag een massapost in Pauzeknop verwachten nu jullie allemaal bij elkaar zitten?
Leuke dag gehad??quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die DVD die daar ligt is trouwens That'll Be Unplugged van Krezip.
Jazekerquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:18 schreef schatje het volgende:
Leuke dag gehad??
Ja, lekker gewoontjesquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb een film gekeken (The Pianist, mooi!) en spelletjes gespeeld en CD's gekocht en gelachen enzo. Was leuk.
JIj ook een leuke dag gehad?
Altijd leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:21 schreef schatje het volgende:
Ja, lekker gewoontjes.
Ach joh, valt toch wel mee. Invensteren in de toekomstquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Altijd leuk.
Maar de laatste dag van m'n vakantie is aangebroken. Dat is niet leuk. Dan moet ik weer naar school enzo
.
.
Ja, uiteraard. Maar ook investeren in saaie vakken waar ik later vast nooit meer wat aan heb. ANW (Algemene Natuurwetenschappen) bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:24 schreef schatje het volgende:
Ach joh, valt toch wel mee. Invensteren in de toekomst.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Califo, ik weet niet of en wanneer je dit leest, maar er is vanalles mis met treinen in de buurt van Amsterdam.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Okayquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stuk chagrijn.
Ga vandaag toch lekker een end met de trein reizen.
En dat zeg jijquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mweh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |