Zeg degene die (volgens mij) niet voor 0:00 slaapt (zoals zoveel mensen in FTRquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef victorinox het volgende:
[..]
vind je het gek, om half een 's nachts.
*checkt (niet da parkquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
Is Mike al FA?
Vind je het gek als de sneak tot 23:30 duurt.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:24 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Zeg degene die (volgens mij) niet voor 0:00 slaapt (zoals zoveel mensen in FTR).
Ach, ik wilde ook naar de sneak, maar mijn zus moet morgen vroeg opquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:31 schreef victorinox het volgende:
[..]
Vind je het gek als de sneak tot 23:30 duurt.
Hmm, denk dat ik blij ben dat ik niet naar de sneak ben gegaanquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:43 schreef victorinox het volgende:
Halle Berry is een psychiater in een psychiatrische inrichting, op een dag rijdt ze bijna een meisje overhoop en als dat meisje haar dan aanraakt wordt ze wakker aan de andere kant van de tralies en blijkt ze haar man gedood te hebben.
Dan krijgt ze allemaal waan-ideeen en gaat ze geesten zien en zo....
Ik moet ook nog steeds naar School of Rock en naar Big Fish en naar Spy Kids 3D en naar Cold Mountain en naar The last Samuraiquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:45 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik wilde ook naar Big Fish, maar dat zegt niets, want ik wil naar iets van 5/6 films.
School of Rock heb ik in de sneak gezien paar weken terug. Ik dacht dat jij elke week gingquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:48 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds naar School of Rock en naar Big Fish en naar Spy Kids 3D en naar Cold Mountain en naar The last Samurai
Nee, ik wordt gewaarschuwd als er een slechte film gaat draaien, en dan ga ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:49 schreef mamamiep het volgende:
[..]
. Ik dacht dat jij elke week ging?
Omdat hij me leuk lijkt, en Steve speelt er in mee.quote:Maar wil je Spy Kids 3D perse zien omdat je alles gezien wil hebben of omdat die je leuk lijkt?
Ik wordtquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nee, ik wordt gewaarschuwd als er een slechte film gaat draaien, en dan ga ik niet.
Tevens werk ik in ploegendienst en had vandaag vrij moeten nemen om naar de bios te gaan.
ik wordt ook gewaarschuwd als er een goeie film draait, maar dan heeft mijn broertje meestal al de kaartjes gereserveerd![]()
Steve Buscemiquote:[..]
Omdat hij me leuk lijkt, en Steve speelt er in mee.
We gingen die dinsdagavond al naar de "galapremiere" van Fighting Fish.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:02 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik wordt.
Maar dan heeft je broertje je dus niet gewaarschuwd voor School of Rock?
[..]
Die leek me ook wel erg interessant ja. Was het wat?quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
We gingen die dinsdagavond al naar de "galapremiere" van Fighting Fish.
En die film wilde ik graag zien omdat ik best wel benieuwd was naar de eerste Nederlandse martial arts film.
big mistake![]()
Geen ruk aan, hij is niet voor niets binnen 2 weken uit de roulatie gehaald.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:11 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Die leek me ook wel erg interessant ja. Was het wat?
Inderdaad, nu je het zegt. Ik heb hem al heel lang niet meer in lijsten zien staan van wat er draaitquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Geen ruk aan, hij is niet voor niets binnen 2 weken uit de roulatie gehaald.
Maar bij jou staat er dan wel heel cool:quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:22 schreef Duiveltja het volgende:
wrom doet mijn icon het niet en die van jullie wel
Ik wou gister mijn koffie iets te snel opdrinken en heb mijn tong "verbrand".
Iemand ervaring over hoelang dat rare gevoel blijft?
Ik zie hem welquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:22 schreef Duiveltja het volgende:
wrom doet mijn icon het niet en die van jullie wel
Ik wou gister mijn koffie iets te snel opdrinken en heb mijn tong "verbrand".
Iemand ervaring over hoelang dat rare gevoel blijft?
Ik zit zo al heel de dagquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een slaapverwekkende slowchat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |