abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17317276
Ik heb een lek in mijn luchtbed, weet niet waar de lek zit, maar 's ochtends is het ding redelijk plat en liggen we op de grond als we wakker worden.
Nu moet ik maar eens actie ondernemen en dat ding gaan plakken, maar hoe gaat dat?

Ik heb ook nog nooit een fietsband geplakt trouwens.

Wie o wie kan mij helpen?!!

Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 19 februari 2004 @ 16:46:16 #2
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_17317343
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_17317381
Eerst het lek zoeken (de badkuip is daar ideaal voor).
Dan plakken met speciale plakkertjes en lijm voor luchtbedden.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17317388
pomp hem op, gooi hem in bad, waar luchtbelletjes komen zit het gat; pak je fietsplakdoosje en mik er wat lijm op, even laten drogen en het plakkertje erop, moelijk he
pi_17317390
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_17317427
Hetzelfde als een opblaaspo....eh geen flauw idee
  donderdag 19 februari 2004 @ 16:49:29 #7
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_17317437
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:48 schreef BrickTop het volgende:
Hetzelfde als een opblaaspo....eh geen flauw idee
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_17317441
plakken met van dat fietsband zooi
pi_17317470
met een kruispleister
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_17317524
Gewoon een man om hulp vragen!

DUH!!

Ja Ja
pi_17317526
Van allebastine heb je het product Wonderlas. Dit is speciaal hiervoor bedoeld. Te koop bij de bouwmarkt!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_17317650
Het plakkertje er vanaf de binnenkant op plakken.

Als je 'm volpompt raakt ie dan niet zo makkelijk los!

donderdag 19 februari 2004 @ 16:56:42 #13
61676 QriZ
knight-rider
pi_17317693
je zou ook gewoon op een matras kunnen liggen
pi_17317740
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:55 schreef ungabunga het volgende:

pi_17317806
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:55 schreef ungabunga het volgende:

en dan ook nog een groter plakkertje er overheen (vanaf de buitenkant), dan krijg je niet zo'n enorme uitstulping als je em te hard volpompt.
The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
pi_17317864
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 17:00 schreef registered.copyright het volgende:

[..]

en dan ook nog een groter plakkertje er overheen (vanaf de buitenkant), dan krijg je niet zo'n enorme uitstulping als je em te hard volpompt.

Omg ook nog serieus op ingaan, hoe denk je dat je in hemelsnaam zo'n plakkertje aan de binnenkant krijgt? Dan moet er toch nog ergens een gat zijn...
pi_17318003
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 17:02 schreef CrazyByte het volgende:

[..]

Omg ook nog serieus op ingaan, hoe denk je dat je in hemelsnaam zo'n plakkertje aan de binnenkant krijgt? Dan moet er toch nog ergens een gat zijn...

OMG, beetje dimensionaal denken knulletje...dat andere gat is het opblaasgat

je kan het gat groter maken en het plakkertje wat oprollen, injecteren en uitrollen..., plak erop plakkertje erboven op, zieh et zo voor me

het feit dat jij de dimensie erachter niet ziet...zegt natuurlijk niks over de wijheid van deze opmerking

The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
pi_17318062
Nou ja vind 't dan heel knap van je als je dat lukt om dat plakkertje erin te duwen, dan vanbuiten af zo bewegen dat je 't uitroelt en je 't erop plakt... succes
  Milf donderdag 19 februari 2004 @ 18:23:42 #19
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17320448
zoeken waar het lek zit..... badkuip is al geopperd maar als je het luchtbed heel hard oppomt en dan overal met je hand langsgaat met een centimeter tussen je hand en het luchtbed voel je vanzelf een luchtstroom....

dan laat je hem weer leeglopen ( als je het gaatje hebt gevonden ) en dan pak een stukje schuurpapier en gaat zachtjes met het schuurpapiertje over het plekje waar het gaatje zit zodat de oppervlakte rondom het gaatje ruw word... dan pak je de lijm ( van fietsplakspul of van zwembadkit ) smeert er een beetje op en je smeert een beetje op het plakkertje... ff wachten en dan erop plakken.. ook ruime tijd wachten met opblazen btw';)

succes

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17320492
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:51 schreef Luke_SuperDude het volgende:
Gewoon een man om hulp vragen!

DUH!!

whahaha
did you ever took off your clothes and ran backwards through a cornfield?
pi_17325395
thanx voor de tips, ik ga er snel mee aan de slag.

Alleen 1 probleem, ik vermoed namelijk dat de lek bij het ventiel zit, dat daar ergens lucht uit stroomt.

En ja ik heb de dop er goed op, ben niet achterlijk ofzo...

Ik kijk het even, als ik er niet uit kom, zie je me wel weer in dit topic...

Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')