Ik heb ook nog nooit een fietsband geplakt trouwens.
Wie o wie kan mij helpen?!!
http://www.vandermeer-fietsplus.nl/pagina_tipsenlinks/bandreparatie.html
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:48 schreef BrickTop het volgende:
Hetzelfde als een opblaaspo....eh geen flauw idee
Als je 'm volpompt raakt ie dan niet zo makkelijk los!
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:55 schreef ungabunga het volgende:
Het plakkertje er vanaf de binnenkant op plakken.Als je 'm volpompt raakt ie dan niet zo makkelijk los!
quote:en dan ook nog een groter plakkertje er overheen (vanaf de buitenkant), dan krijg je niet zo'n enorme uitstulping als je em te hard volpompt.
Op donderdag 19 februari 2004 16:55 schreef ungabunga het volgende:
Het plakkertje er vanaf de binnenkant op plakken.Als je 'm volpompt raakt ie dan niet zo makkelijk los!
quote:Omg ook nog serieus op ingaan, hoe denk je dat je in hemelsnaam zo'n plakkertje aan de binnenkant krijgt? Dan moet er toch nog ergens een gat zijn...
Op donderdag 19 februari 2004 17:00 schreef registered.copyright het volgende:[..]
en dan ook nog een groter plakkertje er overheen (vanaf de buitenkant), dan krijg je niet zo'n enorme uitstulping als je em te hard volpompt.
quote:OMG, beetje dimensionaal denken knulletje...dat andere gat is het opblaasgat
Op donderdag 19 februari 2004 17:02 schreef CrazyByte het volgende:[..]
Omg ook nog serieus op ingaan, hoe denk je dat je in hemelsnaam zo'n plakkertje aan de binnenkant krijgt? Dan moet er toch nog ergens een gat zijn...
je kan het gat groter maken en het plakkertje wat oprollen, injecteren en uitrollen..., plak erop plakkertje erboven op, zieh et zo voor me
het feit dat jij de dimensie erachter niet ziet...zegt natuurlijk niks over de wijheid van deze opmerking
dan laat je hem weer leeglopen ( als je het gaatje hebt gevonden ) en dan pak een stukje schuurpapier en gaat zachtjes met het schuurpapiertje over het plekje waar het gaatje zit zodat de oppervlakte rondom het gaatje ruw word... dan pak je de lijm ( van fietsplakspul of van zwembadkit ) smeert er een beetje op en je smeert een beetje op het plakkertje... ff wachten en dan erop plakken.. ook ruime tijd wachten met opblazen btw';)
succes
quote:whahaha
Op donderdag 19 februari 2004 16:51 schreef Luke_SuperDude het volgende:
Gewoon een man om hulp vragen!DUH!!
Alleen 1 probleem, ik vermoed namelijk dat de lek bij het ventiel zit, dat daar ergens lucht uit stroomt.
En ja ik heb de dop er goed op, ben niet achterlijk ofzo...
Ik kijk het even, als ik er niet uit kom, zie je me wel weer in dit topic...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |