Volgens mij is 'ie trouwens uit '77.
Allmusic.com vindt m in ieder geval godsgruwelijk slecht. Het origineel is dan ook moeilijk te overtreffen
*Sgt. Pepper nog maar een x opzet
quote:goed idee
Op donderdag 19 februari 2004 16:30 schreef Rasing het volgende:
Als je sgt pepper leuk vindt kun je deze vast ook wel waarderen :
All This and World War II
nog een linkje
(ja, ik heb ze alle 2)
quote:Amen.
Op donderdag 19 februari 2004 16:30 schreef Rasing het volgende:
1978.Allmusic.com vindt m in ieder geval godsgruwelijk slecht. Het origineel is dan ook moeilijk te overtreffen
quote:Snap het even niet hoor... Volgens mij staat "Come Together" nog altijd op "Abbey Road" en niet op "Sgt. Pepper's".... En dit nummer staat in de uitvoering van Aerosmith op een "Sgt. Pepper tribute plaat"??????
Op donderdag 19 februari 2004 16:19 schreef Zander het volgende:
Alleen "Come Together" in de versie van Aerosmith is goed te pruimen, de rest mag van mij zo door de stortbak.
The Beatles natuurlijk wel!
quote:Er staat wel meer op wat er eigenlijk niet thuis hoort.
Op donderdag 19 februari 2004 21:07 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Snap het even niet hoor... Volgens mij staat "Come Together" nog altijd op "Abbey Road" en niet op "Sgt. Pepper's".... En dit nummer staat in de uitvoering van Aerosmith op een "Sgt. Pepper tribute plaat"??????
http://www.moviemusic.com/CD/sergeantpepperslonelyheartsclubband.html
Idem hier.quote:Op maandag 23 februari 2004 11:19 schreef rheingold het volgende:
ik heb de elpee ooit eens voor een kwartje gekocht op de rommelmarkt. en wat er op die plaat aan muziek staat deed me niet verlangen de film te scoren.
Same here....quote:Op donderdag 19 februari 2004 22:01 schreef StefanCJ het volgende:
`k heb alleen de originele LP (en CD) van de Sgt. Peppers, dus gewoon van de The Beatles, maar wie gaat The Beatles nu coveren? Lijkt me helemaal niks! The Beatles natuurlijk wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |