Is die ooit online geweest danquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:30 schreef Hellrazor het volgende:
Ik de 100Mbit Fok! server nog online?
Man Oud nieuws....meldde ik al 2 delen geledenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:42 schreef Jaystified het volgende:
Ik heb al lekker insta gespeeld, handtekening hebbe?
Ja als er iemand is die een leuke verbinding heeft en een onslaught server met pass kan opzetten kunnen we een keertje met fokkers only fraggenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:46 schreef Prox het volgende:
fok ut2k4 united!Als we nou een keer een onslaught regelen met ze allen!
Ik vind er ook niet veel. Het level is te groot, je loopt je helemaal het lazarus. En een beetje killen zit er ook niet in. Meestal resulteert een grote ONS-partij in een patstelling; rood heeft alle nodes behalve de laatste blauwe. Alle blauwe ventjes die dood gaan komen bij de hoofdbasis en zijn binnen no-time bij de laatste node...alwaar ze afgeslacht worden door de rode. Maar rood krijgt het ook niet voor elkaar om de node helemaal te pakken...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:09 schreef -NeukFout- het volgende:
ik HAAT onslaught, ik snap niet wat er zo leuk aan is
Ik vind het zelf juist beter dan alle andere modes, er is altijd actie en je moet slim spelen met je team om een node te kunnen veroveren, daar ligt ook het grote probleem.... op public is van teamplay weinig sprake...overal zow met ieder spel jammer genoegquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet veel. Het level is te groot, je loopt je helemaal het lazarus. En een beetje killen zit er ook niet in. Meestal resulteert een grote ONS-partij in een patstelling; rood heeft alle nodes behalve de laatste blauwe. Alle blauwe ventjes die dood gaan komen bij de hoofdbasis en zijn binnen no-time bij de laatste node...alwaar ze afgeslacht worden door de rode. Maar rood krijgt het ook niet voor elkaar om de node helemaal te pakken...
Zeer irritant. Geef mij maar Deathmatch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |