quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:44 schreef Aurelium het volgende:
Ik had gisteren iemands raptor gepikt toen hij die aan het repareren was.
Blijkt die gast dus een headset te hebben.
MOTHERFUCKER!!! FUCKER!!! GET BACK
toen heb ik toch maa terug gegeven. Majah ik was gefrustreerd over het team, wilde de redeemer ophalen om het tij te keren en toen stond daar opeens die raptor voor mn neus
Comes with the job, ik vind dat ie niet moet zeiken, had meteen omdraait om hem eens flink op zijn lazer te geven...quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:03 schreef hp22 het volgende:
[..]
[afbeelding]! Dat is idd best lame, als iemand zn voertuig aan t healen is het voertuig pikken
Nouja, stel dat je ff je Manta aan het healen bent tijdens je Killing Spree, dan is het toch niet echt handig als iemand er dan mee aan de haal gaat...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Comes with the job, ik vind dat ie niet moet zeiken, had meteen omdraait om hem eens flink op zijn lazer te geven...
ah bots, die suckenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 12:40 schreef DaFan het volgende:
Het gaat bij mij nu ook veel beter. Geen last van lage FPS meer (gelukkig :S). Lekker TDM met een huisgenoot op Skilled...winnen we net (60-50). Komt omdat die bots altijd samenlopen, als je ze dan tegenkomt is het niet echt makkelijk.
Met DM win ik op Skilled 30-15 (tegen 5 bots), met 8 deaths ofzo. Vanmiddag maar ns naar Adept overstappen.
(NW btw).
Daarom gebruik je die dingen toch maar in een Kamikaze stijl, 2 AVRiL's koppen is vaak genoeg...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:28 schreef Simeon het volgende:
[..]
Nouja, stel dat je ff je Manta aan het healen bent tijdens je Killing Spree, dan is het toch niet echt handig als iemand er dan mee aan de haal gaat...
Ah, bedankt as wellquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:34 schreef DaFan het volgende:
Nou vooruit, toch maar ff snel opgezocht:
Maak een textfile in UT2004Demo/System, genaamd 'instagib'. Daarin zet je het volgende:
[code]
killall weapon
killall pickup
set XGame.XPawn requiredequipment Xweapons.SuperShockRifle
[/code]
In het spel, open je de console (~), en vul je in: exec instagib.txt. Alle wapens en pickups verdwijnen. Zorg dat je ook daarna suicide invult, want je krijgt de InstaGib pas als je opnieuw spawnt.
hey thnx das nog eens handig... dat wist ik geen eensquote:Op donderdag 19 februari 2004 16:23 schreef DaMayan het volgende:[/b]<br>Is er al iemand die weet wat je met Adreneline kan??<br>Er staat in de handleiding dat je met een bepaalde toetsencombinatie iets kan doen. Maar wat? en welke toetsencombi?<p>Ook mist de demo de target painter waarbij een bomber langskomt (als je loaded gebruikt). Was er wel benieuwd naar.<hr></blockquote>4x naar voren = speed<br>4x naar achter is booster (health laadt op)
linkslinksrechtsrechts = inviseble
rechtsrechtslinkslinks = .......... (naam vergeten, maar dan werken je wapens sneller of zoiets...
np. Daarvoor ben ik hier toch?quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:37 schreef soekenahhh het volgende:
* aant instagibben.... thnx DaFan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |