quote:Mja, ik ben er op het moment.. verder zal er wel niet iemand zijn denk ik...
Op donderdag 19 februari 2004 22:17 schreef kingmob het volgende:
Hij staat voor de rets van de avond op DM. Speel zelf niet mee, koppijn.
Al lang...quote:Op maandag 23 februari 2004 19:21 schreef BierKoning het volgende:
Ik weiger het te spelen voordat ik instagib kan spelenKan dat al?
LOL 45 punten in bijna 22 minutenquote:Op maandag 23 februari 2004 23:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[afbeelding]
Ondanks de belachelijke hoeveelheid lag en het later instappen toch niet slecht geloof ik...
Heb je de demo eigelijk al wel gespeeld?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:04 schreef InfectedMushroom het volgende:
ut2k4 is nisk anders dan een ordinaire uitbreiding waarvoor epic 50 euro gaat vragen, ze hebben we trouwens ernstig teleurgsteld met ut2k3, ga gewoon lekker UT1 spele, en laat de rest links ligge
Wahaha ik heb ook meestal de meeste deaths. Vaak van die gasten die dan 2e zijn met 10 frags minder maar wel met maar 4 deaths beginnen dan altijd te zeiken dat ik n00b manier van winnen enzo heb blabla :Pquote:Op woensdag 25 februari 2004 00:47 schreef DaFan het volgende:
Wat is PPH?
Op Adept (speel niet zoveel online), red ik het met DM net aan (30-25). Kheb wel de meeste deaths van iedereen, 28 ongeveer. (NW)
Maarja, als je maar wint! :D
Consider it done.... Wordt een dure bestelling binnenkortquote:Op woensdag 25 februari 2004 03:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
De DVD versie kost trouwens ook 18 Pond bij play.com dat is ongeveer 25 Euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |