abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17311368
Hoi allemaal,

Ik wil graag weleens weten hoe de gemiddelde fok!ker hier nou over denkt.
Als je vriendin bi-schierig is, zou ze dat dan van in jullie relatie mogen ontdekken? En zoja, hoe zou je dan willen dat ze dat gaat ontdekken? Heb je dan het liefst dat ze dat via een trio doet, of via lesbische sex? En als het via een trio zou gaan, zou je dan helpen met het vinden van een geschikte dame of niet?

Zoals jullie kunnen lezen in Vriendin is bi, hoe ga je daarmee om?, mag mijn vriendin het zowel ontdekken via een trio als via lesbische sex. Ik zoek zelf ook weleens op het internet naar een leuke geschikte dame voor een trio, wat trouwens best leuke situaties kan opleveren. Ik heb er dus ook geen problemen mee dat mijn vriendin bi-schierig is en sex zou hebben met een andere dame zonder dat ik er bij ben.

Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Graag wel serieuse relaties en niet alleen maar kwijl smileys bij het woord trio.

Domo Arigato!
pi_17311412
ligt eraan wat voor waarde je er aan hecht.
Ze kiest voor jou! als het haar niet uitmaakt of ze nu op mannen en vrouwen valt dan zou ze toch ook niet met een andere man mogen?
_you are all weirdos
pi_17311416
trio, Duh...........

wat is dat nu weer voor een vraag.....

Do no Kill Do not rape Do not steal, these are princables that every men of every faith can embrace
pi_17311460
Ik zou iig geen problemen hebben met een trio. En lesbisch.. ach ja, daar moet ik dan maar eens over nadenken.
Het zal iig niet voorkomen.
pi_17311462
Ik krijg een beetje jeuk a la BHFH

Zelfs ik weet nu wel dat je vriendin bi is en jij het geweldig vind...

Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:24:41 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17311470
mjah, ik zou het niet zo erg vinden opzich, gewoon aan laten rommelen, het liefst wel met iemand die jij ook kent, en eventueel een trio waarin de dames elkaar verwennen (maar waag het niet zomaar om die vriendin ook zomaar te nemen in dat trio, voor je het weet heb je een probleem met je vriendin...)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17311517
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:22 schreef rohypnol het volgende:
ligt eraan wat voor waarde je er aan hecht.
Ze kiest voor jou! als het haar niet uitmaakt of ze nu op mannen en vrouwen valt dan zou ze toch ook niet met een andere man mogen?
Ik heb mijn vriendin altijd verteld dat ze wat met een andere vrouw mag doen, omdat ik een ding daar beneden heb hangen en ik daar niks anders van kan maken. Kan niet voor vrouwtje spelen en kan haar dus ook niet helpen bij haar bi-schierigheid of haar bi-gevoelens. Als ze het idee heeft dat die gevoelens vervult kunnen worden door een vrouw dan mag zij dat van mij, voor de mannelijke vervulling moet ze bij mij zijn want daar kan ik haar weer wel bij helpen.
Domo Arigato!
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:28:00 #8
85709 bird666
Fundamenteel Atheist
pi_17311547
Mmmm ik zou dan wel iemand nemen buiten je vrienden/vriendinnen kring. Het is mij eens overkomen (met een vriend en vriendin) maar relatie was daarna nooit meer het zelfde. Maar veel plezier, want leuk is het wel

[Dit bericht is gewijzigd door bird666 op 19-02-2004 13:30]

Geloof is zooooo passé
pi_17311577
oe als mijn vriendin daarmee kwam

"liefje ik wil een keer met een vrouw......"

okee lief kom gaan we naar de wallen, ik hoef geeneens mee te doen, ga maar lekker je gang.... ik kijk wel

Do no Kill Do not rape Do not steal, these are princables that every men of every faith can embrace
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:31:06 #10
72433 mimi27
** rejoice **
pi_17311620
fijn is dat. als ze nieuwsgierig zou zijn naar een andere vent zou je het haar vast verbieden, maar omdat het een vrouw is (en dat past in alle mannenfantasieen geloof ik) mag het ineens wel...

Ik zou het niet toelaten. Alleen met mij en met niemand anders...

donderdag 19 februari 2004 @ 13:34:00 #11
82841 Kiteman
do what you do best !
pi_17311704
nou maar hopen dat ze echt bi is en niet homo !
Als het stuk is heb er een vrouw aangezeten !
pi_17311710
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:31 schreef mimi27 het volgende:
fijn is dat. als ze nieuwsgierig zou zijn naar een andere vent zou je het haar vast verbieden, maar omdat het een vrouw is (en dat past in alle mannenfantasieen geloof ik) mag het ineens wel...

True, best een ..mannen gedachte dit...... maar toch, gewoon voor een keer ?

en als je vriendin er ZELF over begint .......

donderdag 19 februari 2004 @ 13:35:40 #13
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_17311758
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:22 schreef Reco het volgende:
trio, Duh...........

wat is dat nu weer voor een vraag.....

wat hij zegt
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:36:19 #14
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_17311776
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:31 schreef mimi27 het volgende:

quote:
Ik heb mijn vriendin altijd verteld dat ze wat met een andere vrouw mag doen, omdat ik een ding daar beneden heb hangen en ik daar niks anders van kan maken. Kan niet voor vrouwtje spelen en kan haar dus ook niet helpen bij haar bi-schierigheid of haar bi-gevoelens. Als ze het idee heeft dat die gevoelens vervult kunnen worden door een vrouw dan mag zij dat van mij, voor de mannelijke vervulling moet ze bij mij zijn want daar kan ik haar weer wel bij helpen.
Dus inderdaad ze mag het niet met een andere man doen, simpelweg omdat ik haar wensen op dat vlak wel kan verwezelijke terwijl ik mezelf niet in een vrouwtje kan omtoveren en op dat vlak kan ik dus niet alles vervullen.
Het gaat mij dus ook niet om de fantasie van het in bed eindigen met 2 vrouwen want dat vind ik persoonlijk niet eens zo'n super spannend idee. Ze mag dus van mij ook net zo lief alleen met die vrouw wat doen.
Domo Arigato!
pi_17311807
je bent monogaam of je bent het niet.. als zij rond wil neuken, dan mag jij dat ook.. ik vindt dat hele BI excuus eigenlijk totaal ongegrond..
pi_17312173
Ik heb eens een tijdje gedate met een bi meisje.
Wat mij vooral stoorde was t feit dat ik eigenlijk een lul was.
Daarna ook eens vluchtig gedate met een bimeisje, maar ook daar werd me al snel duidelijk dat ik lul was.

T gevaar van bi, is dat ze meestal sterk naar de vrouw gaan neigen en dat de man vaak t lust voorwerp wordt. Ik zou een beetje oppassen met die vrijheid geven, want anders zijn de kansen groot dat je haar kwijtraakt. Mijn ervaring is dat ( ontdanks je je een hele vent voelt) het toch niet een ideale situatie bleek.

Ik hoop in jouw geval dat t de nieuwschierigheid is en dat ze aan de man kant blijft, om het zo maar eens uit te drukken...

pi_17312738
Okay, het is bekend, elke man wil wel een trio met twee vrouwen, ben ik er dus ook een van, maar er zit een maar aan...

Ik geef heel veel om mijn vriendin, en als ze bi-schierig zal zijn, dan mag ze het voor mij apart proberen, zal het niet erg vinden, wat zij is blijf zichzelf, maar ik zal wel voor oppassen wat ze doet.

Een trio, nee... mss omdat ik een ego ben, en haar voor mezelf wil, of bang ben, dat ik links kom te liggen...

Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_17312825

Wel met een andere vrouw, maar geen andere kerel zeker

pi_17312978
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:37 schreef NullPointer het volgende:
je bent monogaam of je bent het niet.. als zij rond wil neuken, dan mag jij dat ook.. ik vindt dat hele BI excuus eigenlijk totaal ongegrond..
Hier sluit ik me bij aan.....

Monogamie heeft niets met de sexuele voorkeur te maken, dat is een keuze die daar los van staat....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17313012
Maar wat ik me afvraag he....

Waarom kon dit niet in dat bestaande topic, dat gaat over presies hetzelfde zo'n beetje....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 19 februari 2004 @ 14:22:45 #21
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_17313103
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:49 schreef Slabberdewatski het volgende:
Ik heb eens een tijdje gedate met een bi meisje.
Wat mij vooral stoorde was t feit dat ik eigenlijk een lul was.
Daarna ook eens vluchtig gedate met een bimeisje, maar ook daar werd me al snel duidelijk dat ik lul was.

T gevaar van bi, is dat ze meestal sterk naar de vrouw gaan neigen en dat de man vaak t lust voorwerp wordt. Ik zou een beetje oppassen met die vrijheid geven, want anders zijn de kansen groot dat je haar kwijtraakt. Mijn ervaring is dat ( ontdanks je je een hele vent voelt) het toch niet een ideale situatie bleek.

Ik hoop in jouw geval dat t de nieuwschierigheid is en dat ze aan de man kant blijft, om het zo maar eens uit te drukken...

Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken en zien hoe ze zich gaat gedragen op lange termijn. Maar op dit moment word ik iedergeval nog niet als lul gebruikt en kan ik gelukkig zeggen dat we bijna 4 jaar gelukkig zijn samen . Het er is wel een tijdje geweest dat het uit was en dat ze iets met een ander heeft gedaan maar nu ze heeft ze daar heel erg spijt van en voelt ze dat ze veel liever bij mij is dan ieder ander. Ben dus niet echt bang dat ze als een lust object zou gaan gebruiken. En als ze te veel naar de vrouwen gaat neigen dan ben ik wel sterk genoeg om haar de deur te wijzen. Dus ik hou het hele gedoe natuurlijk wel goed in de gaten.
Domo Arigato!
  donderdag 19 februari 2004 @ 14:27:29 #22
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_17313219
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:20 schreef erodome het volgende:
Maar wat ik me afvraag he....

Waarom kon dit niet in dat bestaande topic, dat gaat over presies hetzelfde zo'n beetje....

Ik heb deze geopent omdat de andere topic begonnen was vanwege de problemen van de TS. Er waren toch wel wat verschillen met die ik zo belangrijk vond dat ik maar heb besloten dat ik een nieuw heb geopent. Maar ik laat het aan de mod over of deze wordt gesloten en ik de vorige topic weer een nieuw leven in ga blazen.
Domo Arigato!
pi_17313344
je geeft het zelf al aan dat ze sex mag hebben met een andere vrouw zonder dat je erbij bent... zolang geen van beiden dat een probleem vind is er geen probleem simpel...

en als het je vriendin bevalt zal een trio ook geen probleem zijn lijkt me, moet je wel een vrouw hebben die dat wil...

When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17313603
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:27 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb deze geopent omdat de andere topic begonnen was vanwege de problemen van de TS. Er waren toch wel wat verschillen met die ik zo belangrijk vond dat ik maar heb besloten dat ik een nieuw heb geopent. Maar ik laat het aan de mod over of deze wordt gesloten en ik de vorige topic weer een nieuw leven in ga blazen.

Tja, het loopt goed dus laat maar staan voor deze keer....

Ontopic....
Ik heb dus gewoon een "open" relatie, ik mag, hij mag, samen mogen we, dat vind ik fijn, zou me verschrikkelijk schuldig voelen als ik vanalles zou mogen terwijl hij maar braaf thuis moest zitten...

donderdag 19 februari 2004 @ 14:54:47 #25
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_17313934
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, het loopt goed dus laat maar staan voor deze keer....

Ontopic....
Ik heb dus gewoon een "open" relatie, ik mag, hij mag, samen mogen we, dat vind ik fijn, zou me verschrikkelijk schuldig voelen als ik vanalles zou mogen terwijl hij maar braaf thuis moest zitten...

Voor iedereen dadelijk denkt dat zij alles mag en doet en dat ik als een hondje thuis zit, ik zou van haar ook iets met een vrouw mogen doen. Ze vind het zelf idd ook niet eerlijk als zij wel met vrouwen mag vrijen en ik alleen maar met haar. Maar ik heb hier zelf geen behoefte aan omdat ik vind dat ik genoeg aan haar heb en ik vind dat het ook niks extra's bied als ik het met een andere vrouw zou doen. En ik heb zelf geen intresse om iets met een man te doen, dus ik blijf wel lekker bij haar of als dat mocht gebeuren doe ik wel mee met een trio.
Domo Arigato!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')