Ik wil graag weleens weten hoe de gemiddelde fok!ker hier nou over denkt.
Als je vriendin bi-schierig is, zou ze dat dan van in jullie relatie mogen ontdekken? En zoja, hoe zou je dan willen dat ze dat gaat ontdekken? Heb je dan het liefst dat ze dat via een trio doet, of via lesbische sex? En als het via een trio zou gaan, zou je dan helpen met het vinden van een geschikte dame of niet?
Zoals jullie kunnen lezen in Vriendin is bi, hoe ga je daarmee om?, mag mijn vriendin het zowel ontdekken via een trio als via lesbische sex. Ik zoek zelf ook weleens op het internet naar een leuke geschikte dame voor een trio, wat trouwens best leuke situaties kan opleveren. Ik heb er dus ook geen problemen mee dat mijn vriendin bi-schierig is en sex zou hebben met een andere dame zonder dat ik er bij ben.
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Graag wel serieuse relaties en niet alleen maar kwijl smileys bij het woord trio.
wat is dat nu weer voor een vraag.....
Zelfs ik weet nu wel dat je vriendin bi is en jij het geweldig vind...
quote:Ik heb mijn vriendin altijd verteld dat ze wat met een andere vrouw mag doen, omdat ik een ding daar beneden heb hangen en ik daar niks anders van kan maken. Kan niet voor vrouwtje spelen en kan haar dus ook niet helpen bij haar bi-schierigheid of haar bi-gevoelens. Als ze het idee heeft dat die gevoelens vervult kunnen worden door een vrouw dan mag zij dat van mij, voor de mannelijke vervulling moet ze bij mij zijn want daar kan ik haar weer wel bij helpen.
Op donderdag 19 februari 2004 13:22 schreef rohypnol het volgende:
ligt eraan wat voor waarde je er aan hecht.
Ze kiest voor jou! als het haar niet uitmaakt of ze nu op mannen en vrouwen valt dan zou ze toch ook niet met een andere man mogen?
[Dit bericht is gewijzigd door bird666 op 19-02-2004 13:30]
"liefje ik wil een keer met een vrouw......"
okee lief kom gaan we naar de wallen, ik hoef geeneens mee te doen, ga maar lekker je gang.... ik kijk wel
Ik zou het niet toelaten. Alleen met mij en met niemand anders...
quote:True, best een ..mannen gedachte dit...... maar toch, gewoon voor een keer ?
Op donderdag 19 februari 2004 13:31 schreef mimi27 het volgende:
fijn is dat. als ze nieuwsgierig zou zijn naar een andere vent zou je het haar vast verbieden, maar omdat het een vrouw is (en dat past in alle mannenfantasieen geloof ik) mag het ineens wel...Ik zou het niet toelaten. Alleen met mij en met niemand anders...
en als je vriendin er ZELF over begint .......
quote:wat hij zegt
Op donderdag 19 februari 2004 13:22 schreef Reco het volgende:
trio, Duh...........wat is dat nu weer voor een vraag.....
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:31 schreef mimi27 het volgende:
fijn is dat. als ze nieuwsgierig zou zijn naar een andere vent zou je het haar vast verbieden, maar omdat het een vrouw is (en dat past in alle mannenfantasieen geloof ik) mag het ineens wel...Ik zou het niet toelaten. Alleen met mij en met niemand anders...
quote:Dus inderdaad ze mag het niet met een andere man doen, simpelweg omdat ik haar wensen op dat vlak wel kan verwezelijke terwijl ik mezelf niet in een vrouwtje kan omtoveren en op dat vlak kan ik dus niet alles vervullen.
Ik heb mijn vriendin altijd verteld dat ze wat met een andere vrouw mag doen, omdat ik een ding daar beneden heb hangen en ik daar niks anders van kan maken. Kan niet voor vrouwtje spelen en kan haar dus ook niet helpen bij haar bi-schierigheid of haar bi-gevoelens. Als ze het idee heeft dat die gevoelens vervult kunnen worden door een vrouw dan mag zij dat van mij, voor de mannelijke vervulling moet ze bij mij zijn want daar kan ik haar weer wel bij helpen.
T gevaar van bi, is dat ze meestal sterk naar de vrouw gaan neigen en dat de man vaak t lust voorwerp wordt. Ik zou een beetje oppassen met die vrijheid geven, want anders zijn de kansen groot dat je haar kwijtraakt. Mijn ervaring is dat ( ontdanks je je een hele vent voelt) het toch niet een ideale situatie bleek.
Ik hoop in jouw geval dat t de nieuwschierigheid is en dat ze aan de man kant blijft, om het zo maar eens uit te drukken...
Ik geef heel veel om mijn vriendin, en als ze bi-schierig zal zijn, dan mag ze het voor mij apart proberen, zal het niet erg vinden, wat zij is blijf zichzelf, maar ik zal wel voor oppassen wat ze doet.
Een trio, nee... mss omdat ik een ego ben, en haar voor mezelf wil, of bang ben, dat ik links kom te liggen...
quote:Hier sluit ik me bij aan.....
Op donderdag 19 februari 2004 13:37 schreef NullPointer het volgende:
je bent monogaam of je bent het niet.. als zij rond wil neuken, dan mag jij dat ook.. ik vindt dat hele BI excuus eigenlijk totaal ongegrond..
Monogamie heeft niets met de sexuele voorkeur te maken, dat is een keuze die daar los van staat....
Waarom kon dit niet in dat bestaande topic, dat gaat over presies hetzelfde zo'n beetje....
quote:Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken en zien hoe ze zich gaat gedragen op lange termijn. Maar op dit moment word ik iedergeval nog niet als lul gebruikt en kan ik gelukkig zeggen dat we bijna 4 jaar gelukkig zijn samen
Op donderdag 19 februari 2004 13:49 schreef Slabberdewatski het volgende:
Ik heb eens een tijdje gedate met een bi meisje.
Wat mij vooral stoorde was t feit dat ik eigenlijk een lul was.
Daarna ook eens vluchtig gedate met een bimeisje, maar ook daar werd me al snel duidelijk dat ik lul was.T gevaar van bi, is dat ze meestal sterk naar de vrouw gaan neigen en dat de man vaak t lust voorwerp wordt. Ik zou een beetje oppassen met die vrijheid geven, want anders zijn de kansen groot dat je haar kwijtraakt. Mijn ervaring is dat ( ontdanks je je een hele vent voelt) het toch niet een ideale situatie bleek.
Ik hoop in jouw geval dat t de nieuwschierigheid is en dat ze aan de man kant blijft, om het zo maar eens uit te drukken...
quote:Ik heb deze geopent omdat de andere topic begonnen was vanwege de problemen van de TS. Er waren toch wel wat verschillen met die ik zo belangrijk vond dat ik maar heb besloten dat ik een nieuw heb geopent. Maar ik laat het aan de mod over of deze wordt gesloten en ik de vorige topic weer een nieuw leven in ga blazen.
Op donderdag 19 februari 2004 14:20 schreef erodome het volgende:
Maar wat ik me afvraag he....Waarom kon dit niet in dat bestaande topic, dat gaat over presies hetzelfde zo'n beetje....
en als het je vriendin bevalt zal een trio ook geen probleem zijn lijkt me, moet je wel een vrouw hebben die dat wil...
quote:Tja, het loopt goed dus laat maar staan voor deze keer....
Op donderdag 19 februari 2004 14:27 schreef Black_Ninja het volgende:[..]
Ik heb deze geopent omdat de andere topic begonnen was vanwege de problemen van de TS. Er waren toch wel wat verschillen met die ik zo belangrijk vond dat ik maar heb besloten dat ik een nieuw heb geopent. Maar ik laat het aan de mod over of deze wordt gesloten en ik de vorige topic weer een nieuw leven in ga blazen.
Ontopic....
Ik heb dus gewoon een "open" relatie, ik mag, hij mag, samen mogen we, dat vind ik fijn, zou me verschrikkelijk schuldig voelen als ik vanalles zou mogen terwijl hij maar braaf thuis moest zitten...
quote:Voor iedereen dadelijk denkt dat zij alles mag en doet en dat ik als een hondje thuis zit, ik zou van haar ook iets met een vrouw mogen doen. Ze vind het zelf idd ook niet eerlijk als zij wel met vrouwen mag vrijen en ik alleen maar met haar. Maar ik heb hier zelf geen behoefte aan omdat ik vind dat ik genoeg aan haar heb en ik vind dat het ook niks extra's bied als ik het met een andere vrouw zou doen. En ik heb zelf geen intresse om iets met een man te doen, dus ik blijf wel lekker bij haar of als dat mocht gebeuren doe ik wel mee met een trio.
Op donderdag 19 februari 2004 14:42 schreef erodome het volgende:[..]
Tja, het loopt goed dus laat maar staan voor deze keer....
Ontopic....
Ik heb dus gewoon een "open" relatie, ik mag, hij mag, samen mogen we, dat vind ik fijn, zou me verschrikkelijk schuldig voelen als ik vanalles zou mogen terwijl hij maar braaf thuis moest zitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |