Ik ben op zoek naar een gitarist om samen nummers te componeren en uit te werken. Het gaat om studio werk (home studio), met de intensie om een CD samen te stellen. Ik zoek een gitarist die zowel melodieus, technisch als rauw wel wat kan neer zetten. (ik zoek geen profi...)
Als de naam Ayreon je wat zegt, of enigma, Rob Zombie, Ramsus, etc(dus toch een beetje dit als een muzikale uitdaging zien), kunnen we een heel eind komen. maw: Symphonisch, elektronisch....
Als iemand uit eindhoven/veldhoven of omgeving zich geroepen voelt
grt
MacMeester
(je kan me ook bereiken op via macmeester@hotmail.com, gezien de tijdelijke sluiting van fok)
even de muziek stijl en email toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door MacMeester op 19-02-2004 14:01]
heb als dj ook enige affiniteit met opnames mixen e.d.
wat voor stijl muziek maak je, en zoek je een gitarist om samples in te spelen of wordt het meer een studio-band om nummers op de nemen?
ik kom uit regio eindhoven en heb wel tijd/zin om wat projecten erbij te doen.
quote:Samples zeer geinteresseerd
Op donderdag 19 februari 2004 13:19 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik ben gitarist in een hardrockband, maar doe ook ballads en sta open voor meerdere stijlen.heb als dj ook enige affiniteit met opnames mixen e.d.
wat voor stijl muziek maak je, en zoek je een gitarist om samples in te spelen of wordt het meer een studio-band om nummers op de nemen?
ik kom uit regio eindhoven en heb wel tijd/zin om wat projecten erbij te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door MacMeester op 19-02-2004 13:31]
vooral teksten laten rijmen en dan ook nog binnen de maat/melodie-lijnen laten lopen
quote:Vandaar dat ik eerst instrumentaal wil gaan aftasten hoe het gaat.
Op donderdag 19 februari 2004 13:37 schreef DJRoberto1978 het volgende:
kan wel wat leuke akkoordenschema's verzinnen, maar echt muziek schrijven vind ik lastiger.vooral teksten laten rijmen en dan ook nog binnen de maat/melodie-lijnen laten lopen
anders lees je de OP...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:49 schreef Lexi het volgende:
waar woon je ergens?
*kugh*quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:00 schreef Bazzel het volgende:
[..]
anders lees je de OP...
Helaas....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:31 schreef Neilza het volgende:
ik vind het niet interessant meer, vroeger wel vaker met dit soort 'droom projecten' mee gedaan maar weet nu dat het toch niet werkt...
ga liever lol maken met wat maten in een band en kijk hoe dát verder verloopt in plaats van meteen in een 'studio' te duiken en nummers te schrijven...
okequote:Op donderdag 25 maart 2004 12:39 schreef Rooligan het volgende:
Nog wel enigzins geinteresseerd........ maar geen tijd! Dus voorlopig nog even niet..........
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:06 schreef Icicle het volgende:
Ik zal ook eens voor je rondvragen.. Ken nog een gitarist, die binnenkort toch met zijn bandje gaat stoppen, denk ik
nee, niet mijn husby..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |