quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is de naam van een slechte film van vorig jaar...
quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:03 schreef Merovingian het volgende:
Next one: Welke acteur maakt in welke film een grap over een zeepje van de paus?
m'n eerste gedachte ging naar THE POPE MUST DIE maar dat is natuurlijk geen oorlogsfilm...quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:03 schreef Merovingian het volgende:
Next one: Welke acteur maakt in welke film een grap over een zeepje van de paus?
Dat is hemquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Good morning Vietnam
Door Robin Williams?
Be my guest!quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:44 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen... Ga vandaag maar weer eens een poging wagen om dit topic bij te houden... Beetje druk geweest lately. Zal ik een nieuwe vraag bedenken? Tenzij scanman al in da house is
Toch niet weer dat liedje he in je hoofdquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:55 schreef twentemeisje het volgende:
Ah neeeeeeeeeeeeeeeeeee MW wat doe je me nu aan met die avatar van je?????
quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:58 schreef latislos het volgende:
![]()
ik kwam ff langs om gedag te zeggen.
long time no see![]()
btw, leuke avatar MW, moet die film maar weer eens gaan kijken.
of Milla Jovovich, of Kristanna Lokenquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:44 schreef realist_ik het volgende:
linksonder... moet dat carrie fisher voorstellen?
Is dat niet Natalie Portman? (star wars)quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:02 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
of Milla Jovovich, of Kristanna Loken
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:14 schreef Gorro het volgende:
Ach, laat ik tog eens een gokje wagen.
Cold Mountain![]()
Marilyn Monroe -> Ada Monroe
Natalie Portman -> speelt erin mee
en de rest kan ik niet plaatsen.
Ik ben er gisteren naartoe geweest, dat scheeltquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..], dat jij 'm moet raden!!!
Ik heb de user comments maar weer eens van stal gehaald. Over welke film gaat dit?quote:This movie paints a very bleak future for planet Earth. What makes this movie so good is that the future seen may very well be a reality someday. A poisoned environment, an overpopulated planet and total disregard for human life all seem to be in there early stages today.is a very good and very believable film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |