abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2004 @ 05:51:16 #1
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17305007
Even een gezellig topic om alles te relativeren (zelfs de relativatie). U gaat dood! U zult er niets aan kunnen doen. U kunt sporten, niet roken, geen drugs gebruiken, de meest gezonde diëten gebruiken, wat u maar wenst, maar u zult doodgaan. U zult doodgaan, dat is de realiteit. U zult doodgaan. Doet u er maar iets tegen, u zal zich realiseren dat het hopeloos is. De dood is onvermijdelijk. U kunt gaan geloven in een hiernamaals, u kunt gaan proberen uw lichaam in te vriezen, maar u zult doodgaan. Dood. Ik zie dat te weinig mensen realiseren dat wat ze ook doen, of het goed of slecht is, uiteindelijk toch zal gaan leiden tot het einde, ofwel de dood. Leuk of niet leuk, hemel of hel, los van het feit of ik er in geloof of niet, los van het feit of je er naartoe wil of niet. De dood is onherroepelijk. Mensen willen niet dood, dat heb ik inmiddels begrepen. Mensen zullen zoveel mogelijk doen om de dood zover mogelijk uit te stellen, maar toch gaan ze dood. Simpelweg omdat het onvermijdelijk is. Hoe goed of slecht u ook leeft, de dood volgt er op. Het is niet eerlijk, maar het is wel zo. Wij willen graag gerechtigheid zien, maar het is er niet. Lieve mensen gaan net zo hard dood als slechte mensen. U kunt het zo hard proberen te vermijden als u wilt, en het is een dooddoener, maar u zult doodgaan.

Wat ik met deze topic wil? Ik heb weinig idee en ik ben onder de invloed van een zekere hersenonterende drug, maar dat zal verder weinig invloed hebben op bovenstaande mening. Men moet zich maar realiseren dat men toch wel doodgaat, wat men ook probeert.

Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_17305011
Ik ben onsterfelijk!
I was an atheist until I realized I was God
pi_17305012
Ehm ja, iedereen gaat dood...en?

Ga maar slapen ofzo.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  donderdag 19 februari 2004 @ 05:57:24 #5
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17305019
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 05:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ehm ja, iedereen gaat dood...en?

Ga maar slapen ofzo.

Zodirect, maar je gaat dood

Ik ook trouwens, bummer.

pi_17305022
Klopt gister nog!
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_17305027
Bedankt dat je het einde alvast verteld hebt

Nu is de spanning eraf...

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 19 februari 2004 @ 06:05:01 #8
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17305030
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 06:02 schreef The_stranger het volgende:
Bedankt dat je het einde alvast verteld hebt

Nu is de spanning eraf...

Wat heet einde?
pi_17305139
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 06:00 schreef ikookhier het volgende:
Klopt gister nog!
Zombie!
  donderdag 19 februari 2004 @ 07:07:59 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_17305143
DIT topic!
  donderdag 19 februari 2004 @ 07:10:25 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17305148
Ja en.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17305158
ik leef langer dan de meeste mensen willen
pi_17305159
Met is een rustgevende gedachte dat de TS ook doodgaat.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_17305163
ik ben een klopgeest met Schoevers typediploma.

ik ga niet dood, vriendelijk bedankt

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17305177
Het gaat er gewoon om hoe je dood gaat, daar heb je je leven voor om dat te verzinnen... Dus hoe gezonder je leeft, hoe langer je de tijd hebt om een passende dood te verzinnen en uit te voeren
dat dus.
pi_17305179
What else is new dude. Wordt wakker, dit schijnt al te gebeuren sinds dat de mens op de aarde rond dwaalt.
  donderdag 19 februari 2004 @ 07:24:44 #17
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17305191
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 05:57 schreef Ype het volgende:

Ik ook trouwens, bummer.

Of dat zo bummer is weet ik zo net nog niet.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17305193
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 07:21 schreef QM84 het volgende:
Het gaat er gewoon om hoe je dood gaat, daar heb je je leven voor om dat te verzinnen... Dus hoe gezonder je leeft, hoe langer je de tijd hebt om een passende dood te verzinnen en uit te voeren
Is dat zo? Volgens mij zijn er ook "gezonde" mensen op een jonge leeftijd overleden hoor. Wat je al zei, het gaat erom hoe je dood gaat. Misschien een auto ongeluk of een piano op je koppie.
pi_17305245
en daarom zeg ik altijd maar: je moet van dag tot dag leven en niet je hele leven alvast gepland hebben. voor je het weet leg je horizontaal in een eikenhouten kist
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_17305276
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 05:54 schreef kastanova het volgende:
Ik ben onsterfelijk!
Jij gaat als eerste als de mensheid vergaat.
Ik heb liever dat men vraagt waarom ik geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom er een standbeeld van me staat.
pi_17305286
Ojeeh.
Hmmzz....
  donderdag 19 februari 2004 @ 08:40:32 #22
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_17305646
Och... Zolang JIJ maar EERST gaat
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_17305812
Dit topic is nu al dood
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')