Hij doet ut weerquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:51 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[afbeelding] denk je eindelijk je supporter functies te kunnen gaan benutten ligt hattrick er weer eens uit![]()
moet ik vanavond maar weer gaan hattricken en uitzoeken wat al die handige extra functies inhouden![]()
Volgens mij wordt de vorm niet gereset. Die loopt gewoon door. Maar als ie al wel gereset wordt dan is ie al gereset, want de sponsors e.d. zijn wel al gereset.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:57 schreef engessa het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wanneer nu precies vorm en ts gereset worden. Ik wil eigenlijk aanstaande vrijdag nog trainen op conditie maar als de reset al is geweest gaat dat behoorlijk ten koste van mijn vorm. En die is niet al te best eigenlijk...
Hmm.. dan weet ik het ook niet precies. Ik hoor nl. van veel mensen dat je aan het eind van het seizoen op conditie moet trainen omdat dit ten koste van je vorm gaat maar door de reset aan het begin van het nieuwe seizoen het je daar dan minder last van.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de vorm niet gereset. Die loopt gewoon door. Maar als ie al wel gereset wordt dan is ie al gereset, want de sponsors e.d. zijn wel al gereset.
Je speelt op dat moment alleen oefenwedstrijden, wat dus inhoudt dat je maar de helft van je te trainen spelers kunt trainen. Dit is dus niet effectief, en aangezien conditie iedereen traint (dus ook spelers die geen wedstrijd spelen) is dit op dat moment veel effectier. Let wel, de vorm gaat een beetje achteruit, je zult dus aan het begin van het seizoen iets minder presteren. Maar op conditie kun je ook wedstrijden verliezen. Lees the Hatrick files anders eens door. link staat wel in de OpPoquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:22 schreef engessa het volgende:
[..]
Hmm.. dan weet ik het ook niet precies. Ik hoor nl. van veel mensen dat je aan het eind van het seizoen op conditie moet trainen omdat dit ten koste van je vorm gaat maar door de reset aan het begin van het nieuwe seizoen het je daar dan minder last van.
ik ben wel klaar voor een wedstrijdjequote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:06 schreef Tito het volgende:
zo heb ff een team in elkaar geknutseld, laten de puntjes nu maar binnen stromen.
Als er nog iemand een oefenwedstijd wil ben nig vrij: Ragsel united(365302)
Als je langer dan 3 weken achter elkaar meer dan 500.000 Euro rood staat. P.s. loopt Gras schoppers hier niet ergens rond, want volgens mij zitten we in de zelfde poule...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:16 schreef speert.flies het volgende:
nogmaals: wanneer wordt je failliet verklaard?
Als je 500 000 of meer in de schuld staat, heb je nog 5 loggins om eruit te komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:16 schreef speert.flies het volgende:
nogmaals: wanneer wordt je failliet verklaard?
yup hiero!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:34 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zijn er onder de hattrickers hier op fok ook nog supporters? ik ben het sinds vandaag namelijk en nu nog op zoek naar een federatie
Hmmm, nog even gekeken.. nu 5 passable, 1 solid, 1 poor, 2 inadequate, 1 weak en 1 disastrous in de opstelling .. Maar na donderdag conditietraining is daar niets meer van over ben ik bangquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:25 schreef Grumpey het volgende:
jouw vorm is wel heel bagger qyn, mijnes nu al op redelijk/matig en ik train nu 1 week algemeen
Ik moet de eerste wedstrijden tegen de nieuwelingen, wel leuk, die hebben nog geen goed team namelijk op dit moment
Ik train altijd op 100% wat ik ook train.quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:17 schreef Frutsel het volgende:
trainen jullie trouwens altijd op 100% ?
ik heb hem afgelopen seizoen continu op 90% gehad.
Heb het hele seizoen geen blessures door training gehad. Dat geld wat jij kwijt bent aan 4 fysio's extra win je denk ik niet terug op het 10% meer trainingquote:Op woensdag 3 maart 2004 09:43 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Ik train altijd op 100% wat ik ook train.
Voor het vergrote risico op blessures neem ik 5 fysio's aan, daarmee verlaag je de kans op blessures volgens ingewijden![]()
18 jaar en uitstekend scoren! ik zou zeker 100.000 bieden op zun minst als je aanvallers traintquote:Op woensdag 3 maart 2004 09:45 schreef Frutsel het volgende:
ONDERSTAANDE SPELER
----------------------------------------
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 48 000 ¤
Loon: 740 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
=========================================
Hij is 48.000 euro waard, maar toch bied iemand 100.000.
Is ie dat echt waard of is ut gewoon een bod van iemand die ut niet snapt...
Heeft wel scoren uitstekend en is 18 jr daarom wordt er waarschijnlijk nog wel véél meer geboden.quote:[b]
Hij is 48.000 euro waard, maar toch bied iemand 100.000.
Is ie dat echt waard of is ut gewoon een bod van iemand die ut niet snapt...
Keeperstrainers: 2quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:38 schreef Frutsel het volgende:
interessant stuk inderdaad op hottrick.org
Snap ut nog nie echt, maar moet maar es afwachten wat er komen gaat. 95% training op positiespel. Hebben jullie allen 10 coaches en zo ja, verdeeld over elk wat (dus 1 keeper, 1 econoom, 1 assistant etc) of 10 van dezelfde, bijv 10 assistants.
Enig idee wat het voor-/nadeel daarvan is. Snap dat niet goed op de site namelijk.
Je keeper trainers en assistent trainers moet samen iig 9 of 10 mensen vormen. (max 10)quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:30 schreef Frutsel het volgende:
waarom wordt er dan gezegd dat je max 10 personen moet hebben om "onrust" in je team te vermijden? Of is dat tien PER categorie?
* SuperWeber zijn opstelling ook in elkaar gebakken heeftquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:41 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG heeft zijn opstelling voor woensdag tegen SuperWeber klaar!
ben bang dat het een 0-0 en dan penalty's wordquote:Stars inc. - insane ones (13 minuten gespeeld) 0 - 0
De 257 fans op Stars inc. Arena werden getrakteerd op een lekker zonnetje. Stars koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Ostre¨ - Sramek, Paredes, van Steenderen - Meevis, van der Zande, Baardman, Bleuten, Gothmund - Heinz, de Wit.
insane koos voor een strategische 4-5-1 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Reijerse - Haasbroek, Ohlholt, Gibe, Keizer - Weijers, Zoet, van Empel, Ruiter, Jongste - Feteris.
Het was duidelijk, dat Stars pressie gebruikte als primaire tactiek.
Vaag! Ik kan geen live-verslag zien!quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:45 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber zijn opstelling ook in elkaar gebakken heeft[/me]
Succes
quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik sta inmiddels met 2-0 voor bijna 3-0 was op de lat.
Maar ja het is nu rust!
Ik weet dat wel zeker, kan namelijk m'n eigen teamstatistieken zienquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:27 schreef Grumpey het volgende:
en ik ben er qyn, stga 2-0 voor..........
niet echt mijn sterkste opstelling, dus ik denk dat ik beter team heb
quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:36 schreef Grumpey het volgende:
je staat 3-0 voor, fugie
499 toeschouwers waren aanwezig op Middelburg United Arena, waar de weersomstandigheden best wel goed waren. Middelburg begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Burger - Hoefnagels, Spitsbaard, Mobers, Huijer - Verdoes, Janssen, de Groot, Grendel - Verduras, Gedeon.
Rapide koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Bruijsten - Breteler, van Westering, Bergues, Aussedat - Raeskin, Girardey, Sarrazin, Dupont - Ziane, Kielland.
Bas Janssen gaf zijn team Middelburg een voorsprong van 1 - 0, toen hij succesvol beide centrale verdedigers voorbijging en de bal onbereikbaar voor de keeper in de rechterhoek plaatste. Rapide's Benoit Bergues kreeg een gele kaart na een nare overtreding. Jos Breteler kreeg na een domme aktie de wind van voren van zijn coach. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 22e minuut en kon een tegenstander bijna scoren. Middelburg scoorde 2 - 0 toen Lodewijk Huijer over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat Middelburg op een 3 - 0 voorsprong kwam. Jan Willem Gedeon maakte geen fouten. De manier van spelen veranderde doordat Middelburg zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Beide teams gingen de rust in met een stand van 3 - 0. Middelburg had het meeste balbezit, namelijk 55 procent.
Middelburg´s Bas Janssen weigerde van het veld te gaan, ondanks zijn enkelblessure die hij op liep in de 48e minuut.
en ik ook inmiddels
Zou je denken?quote:Denk dat verdediger Jozias Bastiaansen het slechts heeft gepresteerd, met 'disastrous' form..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |