Ik speel volgende week tegen degene die gepromoveerd is naar mijn oude plekkie dus als ultieme test..quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:29 schreef qyn het volgende:
Graspollen Trappen, wat doe je!![]()
[..]
Natuurlijk krijg je dan dit:
Some beautiful plays on the left side of the field resulted in a 2nd minute goal by Febian van Everdink for KVK, putting them ahead 1 - 0. Graspollen seemed to suffer a certain amount of confusion about the organization of the team. In the 25:th minute of the match the visitors central line of defence had to look on as Gideon Puttenstein dashed through, knocking home 2 - 0 for KVK. Graspollen seemed to suffer a certain amount of confusion about the organization of the team.
-update- Graspollen had obvious problems in finding their positions. A speedy charge from the left side of the field put KVK lead up with 3 - 0. David Gommers finished that one off competently, firing from an acute angle. After this KVK lowered the tempo in order to concentrate on their defensive efforts.
*is benieuwd naar 2e helft, vrijwel alle spelers hebben d'r conditie op 'wretched'
En iemand nog interesse in een oefenpotje voor volgende week?
ik heb al me reservespelers erin gegooitquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:29 schreef qyn het volgende:
Graspollen Trappen, wat doe je!![]()
[..]
Natuurlijk krijg je dan dit:
Some beautiful plays on the left side of the field resulted in a 2nd minute goal by Febian van Everdink for KVK, putting them ahead 1 - 0. Graspollen seemed to suffer a certain amount of confusion about the organization of the team. In the 25:th minute of the match the visitors central line of defence had to look on as Gideon Puttenstein dashed through, knocking home 2 - 0 for KVK. Graspollen seemed to suffer a certain amount of confusion about the organization of the team.
-update- Graspollen had obvious problems in finding their positions. A speedy charge from the left side of the field put KVK lead up with 3 - 0. David Gommers finished that one off competently, firing from an acute angle. After this KVK lowered the tempo in order to concentrate on their defensive efforts.
*is benieuwd naar 2e helft, vrijwel alle spelers hebben d'r conditie op 'wretched'
En iemand nog interesse in een oefenpotje voor volgende week?
tegen mijn B-elftal moet dat niet zo moeilijk zijnquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:25 schreef qyn het volgende:
Als voorspeld gaat het de 2e helft minder:
The visitors got a chance of pulling one back in the 56:th minute, due to a defensive blunder leaving Igor van der Vlist completely unmarked. His strike was pathetic though, easy prey for the home side´s keeper. Aakash Ariyapadi had a couple of good opportunities to reply, but the home team´s goaltender Christian Ehrenkrook just wouldn´t surrender.
M'n keeper ben ik wel gelukkig mee.. Hopelijk kan ik met minimaal 3-0 voorblijven tegen 10 man
Ik had ook niet gewonnen van je A-elftal, die statistieken zijn iets te hoog voor mij, met dat middenveld van jequote:Op woensdag 25 februari 2004 18:34 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
tegen mijn B-elftal moet dat niet zo moeilijk zijn
Ik heb wel direct m'n stadion verbouwd, naar 10.000 plaatsen. Om erachter te komen dat ik verloor in de opvolgende wedstrijden, waardoor er uiteindelijk maar 6000 mensen naar m'n wedstrijden kwamen...quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:44 schreef Sitethief het volgende:
Wil je deze opdracht laten uitvoeren?
Ik wil iig wel wat overdekte en wat vipplaatsen dusquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:48 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik heb wel direct m'n stadion verbouwd, naar 10.000 plaatsen. Om erachter te komen dat ik verloor in de opvolgende wedstrijden, waardoor er uiteindelijk maar 6000 mensen naar m'n wedstrijden kwamen...
Ben pas een derde van een seizoen bezig en heb er dus nog geen profijt van gehad, alleen extra kosten.. Maar als je dus meer supporters krijgt, zul je ook meer bezoekers in je stadion krijgen en dan zijn het extra inkomsten .. Ik zou het geld reserveren en zodra je stadion vol zit bij wedstrijden , het stadion uitbreiden.
Het niet nemen van VIP-plaatsen was ook een grote fout die ik maakte .. vooral omdat je sponsors daar zitten. En om nu die aannemerskosten te betalen voor een paar plaatsen, dat schiet ook niet meer opquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik wil iig wel wat overdekte en wat vipplaatsen dus
Verdder was ik van plan zuinig aan te doen
proficiat met wat uiteindelijk een 6-2 overwinning voor je is geworden. Het ging mooi gelijk op, tot ik die rode kaart kreeg en je nog 3x kon scoren. Alleen jammer dat een van mijn betere middenvelders er nu 3 weken uitligtquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:55 schreef DaMadKow het volgende:
Inmiddels 5-2 voor en vision speelt nog maar met 10 man, dat komt wel goed dus![]()
het was iig een spannende wedstrijd vond ik. ik ben nu alleen heel erg aan 't twijfelen over mijn aankoopbeleid. Ga ik voor een extra spits of een extra verdediger. Mijn spitsen zijn beide niet echt super, halen vaak 1 1/2 ster, soms 2 en zelden meer.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:44 schreef DaMadKow het volgende:
Ik had mijn beste 11 opgesteld, en heb in het verleden ook wel meer sterren gehaald. Ben vooral niet zo te spreken over mijn flanken (vandaar dat ik ook centrumaanval speel).
Zal eens kijken of ik niet een leuk vleugelspelertje kan krijgen
Me B-team moet ook af en toe in beweging blijven, anders zakt hun vorm veel te ver naar beneden, en ik heb geen geld om geblesseerde spelers te vervangenquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:44 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik had ook niet gewonnen van je A-elftal, die statistieken zijn iets te hoog voor mij, met dat middenveld van je
Maar waarom je B-elftal? Geen training noodzakelijk voor je hoofdspelers? Ik was om die reden genoodzaakt m'n a-elftal op te stellen...
Dit is mijn huidige indeling:quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik wil iig wel wat overdekte en wat vipplaatsen dus
Verdder was ik van plan zuinig aan te doen
Verschrikkelijk.. 1-3 bij de penalties serie.. echt heel Nederlandsquote:Het publiek houd het niet meer uit van de spanning, want ook na de extra tijd was er geen winnaar, nu komen er penalty's. insane´s Jan Willem Haasbroek plaatst de bal koeltjes voorbij Frederik Burger. 4 - 3. Middelburg´s Kornel de Geus penalty was perfect, maar Marco Reijerse keepte voortreffelijk en plukte de bal uit de kruising. De score is nog steeds 4 - 3. insane´s Lars Ohlholt besloot dat een aanloop niet nodig was. Iets wat hem duur kwam te staan, omdat de bal via de paal naast gaat. Middelburg´s Steven van Velsen, staat erg onzeker bij de bal, en schiet de bal in de rechterkant van het doel. Ongelukkig voor keeper Marco Reijerse dat hij op het verkeerde been stond. Zo wordt het 4 - 4. insane´s Sijmen Granneman stond onder grote druk, toch schoot hij goed in, maar de bal werd eruitgetikt door een wereld redding van Frederik Burger. Het blijft 4 - 4. Middelburg´s Bas Janssen, staat erg onzeker bij de bal, en schiet de bal in de rechterkant van het doel. Ongelukkig voor keeper Marco Reijerse dat hij op het verkeerde been stond. Zo wordt het 4 - 5. insane´s Friso Holsbrink bezweek onder de druk. Hij schoot de bal ver naast de linker paal. Het blijft 4 - 5. Middelburg´s Maurits van Heuckelum leek al erg onzeker toen hij de penalty nam, hij schoot dan ook huizenhoog over. Geen goal. insane´s Loek Hofman bezweek onder de druk. Hij schoot de bal ver naast de linker paal. Het blijft 4 - 5. Middelburg´s Frederik Burger maakte geen fout. Marco Reijerse had geen kans. 4 - 6.
Cool, ik mag tegen iemand uit een hogere divisie, nog een winnaar ook ..quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:57 schreef Grumpey het volgende:
hmm, ik ben ook pas net begonnen, maar ik heb nu al 4 spelers met 3 sterren in mijn team hoor....
nouja, speel volgende week woensdag tegen FC KVK, dus we zullen zien wie sterkste is qyn
ik ga vanaf nu ook maar 2-4-2 spelen denk ikquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:39 schreef qyn het volgende:
[..]
Cool, ik mag tegen iemand uit een hogere divisie, nog een winnaar ook ..![]()
Dat je niet altijd wint met het sterkste team blijkt overigens wel uit het volgende potje:
http://195.149.159.155/Common/MatchDetails.asp?matchid=14009189
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |