abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17358143
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 17:29 schreef qyn het volgende:
Graspollen Trappen, wat doe je!
[..]

Natuurlijk krijg je dan dit:

Some beautiful plays on the left side of the field resulted in a 2nd minute goal by Febian van Everdink for KVK, putting them ahead 1 - 0. Graspollen seemed to suffer a certain amount of confusion about the organization of the team. In the 25:th minute of the match the visitors central line of defence had to look on as Gideon Puttenstein dashed through, knocking home 2 - 0 for KVK. Graspollen seemed to suffer a certain amount of confusion about the organization of the team.

-update- Graspollen had obvious problems in finding their positions. A speedy charge from the left side of the field put KVK lead up with 3 - 0. David Gommers finished that one off competently, firing from an acute angle. After this KVK lowered the tempo in order to concentrate on their defensive efforts.

*is benieuwd naar 2e helft, vrijwel alle spelers hebben d'r conditie op 'wretched'

En iemand nog interesse in een oefenpotje voor volgende week?
Ik speel volgende week tegen degene die gepromoveerd is naar mijn oude plekkie dus als ultieme test..

Ik speel ook in een totaal nieuwe opstelling.. 4-5-1 met slechte ervaring, maar naast wat opmerkingen over dat ze er wat verward over zijn en dat het in de rust nog eens besproken is heb ik er weinig problemen mee..

Alleen Fugie zijn spelers.. wat een stelletje duitsers joh Zijn er al 2 van hem die geel hebben gehad voor swalbes in de 16
pi_17358196
In de rust staat het nu 2-2 tegen vision, spannend! wel 53% balbezit voor mij
Signature?
pi_17358282
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 17:29 schreef qyn het volgende:
Graspollen Trappen, wat doe je!
[..]

Natuurlijk krijg je dan dit:

Some beautiful plays on the left side of the field resulted in a 2nd minute goal by Febian van Everdink for KVK, putting them ahead 1 - 0. Graspollen seemed to suffer a certain amount of confusion about the organization of the team. In the 25:th minute of the match the visitors central line of defence had to look on as Gideon Puttenstein dashed through, knocking home 2 - 0 for KVK. Graspollen seemed to suffer a certain amount of confusion about the organization of the team.

-update- Graspollen had obvious problems in finding their positions. A speedy charge from the left side of the field put KVK lead up with 3 - 0. David Gommers finished that one off competently, firing from an acute angle. After this KVK lowered the tempo in order to concentrate on their defensive efforts.

*is benieuwd naar 2e helft, vrijwel alle spelers hebben d'r conditie op 'wretched'

En iemand nog interesse in een oefenpotje voor volgende week?
ik heb al me reservespelers erin gegooit ff een weekje de rest trainen
Experience is what you get when you don't get what you want.
pi_17358354
Als voorspeld gaat het de 2e helft minder:

The visitors got a chance of pulling one back in the 56:th minute, due to a defensive blunder leaving Igor van der Vlist completely unmarked. His strike was pathetic though, easy prey for the home side´s keeper. Aakash Ariyapadi had a couple of good opportunities to reply, but the home team´s goaltender Christian Ehrenkrook just wouldn´t surrender.

M'n keeper ben ik wel gelukkig mee.. Hopelijk kan ik met minimaal 3-0 voorblijven tegen 10 man

[ Bericht 14% gewijzigd door qyn op 25-02-2004 18:31:45 ]
'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_17358542
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:25 schreef qyn het volgende:
Als voorspeld gaat het de 2e helft minder:

The visitors got a chance of pulling one back in the 56:th minute, due to a defensive blunder leaving Igor van der Vlist completely unmarked. His strike was pathetic though, easy prey for the home side´s keeper. Aakash Ariyapadi had a couple of good opportunities to reply, but the home team´s goaltender Christian Ehrenkrook just wouldn´t surrender.

M'n keeper ben ik wel gelukkig mee.. Hopelijk kan ik met minimaal 3-0 voorblijven tegen 10 man
tegen mijn B-elftal moet dat niet zo moeilijk zijn
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:44:48 #81
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_17358739
Is het slim om mijn stadion te verbouwen? Ik ben net begonnen en sta 12000 positief qua budget cash is 300 000
dit is nu mijn stadion:
Staanplaatsen: 5000
Gewone zitplaatsen: 2000
Overdekte zitplaatsen: 0
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 0

en dit wil ik krijgen:

Een aannemer biedt aan om de verbouwing uit te voeren voor 120 000 ¤ en heeft 8 dagen nodig, voordat het werk klaar is. De verbouwing begint morgen. Deze kosten zijn gebaseerd op het volgende verzoek:

Aantal Kosten per eenheid
Nieuwe Staanplaatsen: 0 0.0 ¤
Nieuwe Standaard zitplaatsen: 2000 25 ¤
Nieuwe Overdekte zitplaatsen: 1000 30 ¤
Nieuwe VIP-boxen: 100 100 ¤

De vaste kosten zijn inbegrepen en bedragen 30 000 ¤.

Wil je deze opdracht laten uitvoeren?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_17358744
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:34 schreef DIFFR3NC3 het volgende:

[..]

tegen mijn B-elftal moet dat niet zo moeilijk zijn
Ik had ook niet gewonnen van je A-elftal, die statistieken zijn iets te hoog voor mij, met dat middenveld van je

Maar waarom je B-elftal? Geen training noodzakelijk voor je hoofdspelers? Ik was om die reden genoodzaakt m'n a-elftal op te stellen...
pi_17358803
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:44 schreef Sitethief het volgende:
Wil je deze opdracht laten uitvoeren?
Ik heb wel direct m'n stadion verbouwd, naar 10.000 plaatsen. Om erachter te komen dat ik verloor in de opvolgende wedstrijden, waardoor er uiteindelijk maar 6000 mensen naar m'n wedstrijden kwamen...

Ben pas een derde van een seizoen bezig en heb er dus nog geen profijt van gehad, alleen extra kosten.. Maar als je dus meer supporters krijgt, zul je ook meer bezoekers in je stadion krijgen en dan zijn het extra inkomsten .. Ik zou het geld reserveren en zodra je stadion vol zit bij wedstrijden , het stadion uitbreiden.
pi_17358937
Inmiddels 5-2 voor en vision speelt nog maar met 10 man, dat komt wel goed dus
Signature?
  woensdag 25 februari 2004 @ 19:06:40 #85
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_17359152
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:48 schreef qyn het volgende:

[..]

Ik heb wel direct m'n stadion verbouwd, naar 10.000 plaatsen. Om erachter te komen dat ik verloor in de opvolgende wedstrijden, waardoor er uiteindelijk maar 6000 mensen naar m'n wedstrijden kwamen...

Ben pas een derde van een seizoen bezig en heb er dus nog geen profijt van gehad, alleen extra kosten.. Maar als je dus meer supporters krijgt, zul je ook meer bezoekers in je stadion krijgen en dan zijn het extra inkomsten .. Ik zou het geld reserveren en zodra je stadion vol zit bij wedstrijden , het stadion uitbreiden.
Ik wil iig wel wat overdekte en wat vipplaatsen dus
Verdder was ik van plan zuinig aan te doen
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_17359243
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 19:06 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Het niet nemen van VIP-plaatsen was ook een grote fout die ik maakte .. vooral omdat je sponsors daar zitten. En om nu die aannemerskosten te betalen voor een paar plaatsen, dat schiet ook niet meer op
pi_17359619
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:55 schreef DaMadKow het volgende:
Inmiddels 5-2 voor en vision speelt nog maar met 10 man, dat komt wel goed dus
proficiat met wat uiteindelijk een 6-2 overwinning voor je is geworden. Het ging mooi gelijk op, tot ik die rode kaart kreeg en je nog 3x kon scoren. Alleen jammer dat een van mijn betere middenvelders er nu 3 weken uitligt

Qua aantal sterren ontlopen we elkaar trouwens niet echt veel, 22 sterren voor jou en 21 1/2 als ik mijn uitgevallen middenvelder meetel ipv zijn vervanger, en dan mis ik mijn spits met rode kaart nog. Die heeft geen beoordeling gekregen zie ik.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat mijn verdediging te zwak is/was en dat zou je ook kunnen zeggen na deze wedstrijd. Het vreemde is echter dat mijn linksback nu wat minder speelt dan voorheen en mijn centrale verdediger weer beter. Ik ga nog eens goed nadenken wat ik nu ga doen.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_17359925
Ik had mijn beste 11 opgesteld, en heb in het verleden ook wel meer sterren gehaald. Ben vooral niet zo te spreken over mijn flanken (vandaar dat ik ook centrumaanval speel ).
Zal eens kijken of ik niet een leuk vleugelspelertje kan krijgen
Signature?
pi_17360053
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 19:44 schreef DaMadKow het volgende:
Ik had mijn beste 11 opgesteld, en heb in het verleden ook wel meer sterren gehaald. Ben vooral niet zo te spreken over mijn flanken (vandaar dat ik ook centrumaanval speel ).
Zal eens kijken of ik niet een leuk vleugelspelertje kan krijgen
het was iig een spannende wedstrijd vond ik. ik ben nu alleen heel erg aan 't twijfelen over mijn aankoopbeleid. Ga ik voor een extra spits of een extra verdediger. Mijn spitsen zijn beide niet echt super, halen vaak 1 1/2 ster, soms 2 en zelden meer.

Mijn verdedigers meestal 2 sterren, regelmatig e2 1/2 en af en toe eens 1 1/2. Voor deze oefenwedstrijd wilde ik eigenlijk voor een goede verdediger gaan, maar nu ben ik wel ernstig aan 't twijfelen. In divisie viii schoot mijn halve elftal ballen erin, maar mijn spitsen niet echt overdreven veel.
Iemand nog tips?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_17360429
Mij maakt het niet zoveel uit wie er scoort, zolang er maar gescoord wordt!!
Signature?
pi_17360609
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:44 schreef qyn het volgende:

[..]

Ik had ook niet gewonnen van je A-elftal, die statistieken zijn iets te hoog voor mij, met dat middenveld van je

Maar waarom je B-elftal? Geen training noodzakelijk voor je hoofdspelers? Ik was om die reden genoodzaakt m'n a-elftal op te stellen...
Me B-team moet ook af en toe in beweging blijven, anders zakt hun vorm veel te ver naar beneden, en ik heb geen geld om geblesseerde spelers te vervangen
pi_17360631
Whoo hoo, ik heb HAM geregistreerd .. Handig, je kunt makkelijk het team van je tegenstander bekijken enzo.. nu al onmisbaar

Vond de prestatie van m'n team redelijk.. Haalde 23 sterren, al weet ik niet of het team van de tegenstander daarbij van invloed is... Eén speler 3 sterren, 5 met 2,5 ster en de rest tussen de 1 en 2... Met wat geschuif hier en daar moet daar wel een leuk team uitrollen

Heb in ieder geval in m'n league 2 tegenstanders waar ik geloof ik voor op moet passen, vooral eentje met nagenoeg overal 3 sterren (ai!). De twee gedegradeerden zijn van eigenaar gewisseld een paar dagen terug en hebben nog niets gedaan. De rest in is al sinds december vorig jaar actief, maar heeft nog weinig actiefs gedaan... 3e plaats vind ik ook niet erg dit seizoen, als m'n team maar beter wordt en ik het meeste maar win

In ieder geval zoek ik nog een erg goede 'wing back'.. heb 2000 euro geboden op een 'solid' verdediger, van 25, die 153.000 waard is. Loopt over 3 dagen pas af en ik bied geen tweede keer, dus die ga ik niet hebben

Met dat erbij, heb ik volgens mij een leuk team voor het komend seizoen

[ Bericht 15% gewijzigd door qyn op 25-02-2004 21:20:17 ]
  woensdag 25 februari 2004 @ 20:28:01 #93
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_17360936
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 19:06 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Dit is mijn huidige indeling:

Terraces: 12600
Basic seating: 5000
Seats under roof: 2000
Seats in VIP boxes: 400

Ook meteen handig om aan te houden, een verdeling van 63/25/10/2 % over je hele stadion, en dan maximaal 20 keer je Supporter Club. Dus bij 1000 leden, een stadion van 20.000. Dan zul je het meeste profijt hebben van je investering.
En wees ook niet bang om even een tonnetje in de min te komen door een verbouwing. Dat heb je snel genoeg weer terug verdient.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  woensdag 25 februari 2004 @ 22:57:18 #94
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17364518
hmm, ik ben ook pas net begonnen, maar ik heb nu al 4 spelers met 3 sterren in mijn team hoor....

nouja, speel volgende week woensdag tegen FC KVK, dus we zullen zien wie sterkste is qyn
pi_17366010
ik baal dr echt van dat ik zo weinig goeie spelers kreeg toen ik begon.. geen enkele verdedig die redelijk kon verdedigen.. 3 middenvelders met redelijk passen en een van die middenvelders ook nog redelijk scoren en verder matige scoorders
het kost zoveel geld om spelers te kopen echt jammer.. je moet echt laat in de nacht spelers gaan kopen 2 uur voor de deadline kiezen ofzo en dan een limiet voor jezelf instellen.. op zich wel leuk.. alleen minder voor je saldo ik ga nog ff bieden

Trouwens op een verschrikkelijke manier van Fugie verloren hij maakt in de 87e minuut 3-3.. krijgen we verlenging.. geen doelpunten dus worden het penalties...
quote:
Het publiek houd het niet meer uit van de spanning, want ook na de extra tijd was er geen winnaar, nu komen er penalty's. insane´s Jan Willem Haasbroek plaatst de bal koeltjes voorbij Frederik Burger. 4 - 3. Middelburg´s Kornel de Geus penalty was perfect, maar Marco Reijerse keepte voortreffelijk en plukte de bal uit de kruising. De score is nog steeds 4 - 3. insane´s Lars Ohlholt besloot dat een aanloop niet nodig was. Iets wat hem duur kwam te staan, omdat de bal via de paal naast gaat. Middelburg´s Steven van Velsen, staat erg onzeker bij de bal, en schiet de bal in de rechterkant van het doel. Ongelukkig voor keeper Marco Reijerse dat hij op het verkeerde been stond. Zo wordt het 4 - 4. insane´s Sijmen Granneman stond onder grote druk, toch schoot hij goed in, maar de bal werd eruitgetikt door een wereld redding van Frederik Burger. Het blijft 4 - 4. Middelburg´s Bas Janssen, staat erg onzeker bij de bal, en schiet de bal in de rechterkant van het doel. Ongelukkig voor keeper Marco Reijerse dat hij op het verkeerde been stond. Zo wordt het 4 - 5. insane´s Friso Holsbrink bezweek onder de druk. Hij schoot de bal ver naast de linker paal. Het blijft 4 - 5. Middelburg´s Maurits van Heuckelum leek al erg onzeker toen hij de penalty nam, hij schoot dan ook huizenhoog over. Geen goal. insane´s Loek Hofman bezweek onder de druk. Hij schoot de bal ver naast de linker paal. Het blijft 4 - 5. Middelburg´s Frederik Burger maakte geen fout. Marco Reijerse had geen kans. 4 - 6.
Verschrikkelijk.. 1-3 bij de penalties serie.. echt heel Nederlands

[ Bericht 58% gewijzigd door Psychonikeo op 26-02-2004 01:01:10 ]
pi_17367479
Iedereen een beetje tevreden met de bekerloting? Ik heb een ongeveer gelijkwaardige tegenstander geloot. En mag thuis. Moet dus een overwinning worden. Cash Tsjing tsjing!
pi_17367876
Iemand zin in een oefenpartij volgende week?
Signature?
pi_17368102
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 22:57 schreef Grumpey het volgende:
hmm, ik ben ook pas net begonnen, maar ik heb nu al 4 spelers met 3 sterren in mijn team hoor....

nouja, speel volgende week woensdag tegen FC KVK, dus we zullen zien wie sterkste is qyn
Cool, ik mag tegen iemand uit een hogere divisie, nog een winnaar ook ..

Dat je niet altijd wint met het sterkste team blijkt overigens wel uit het volgende potje:
http://195.149.159.155/Common/MatchDetails.asp?matchid=14009189

donderdag 26 februari 2004 @ 09:32:51 #99
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17368557
we hadden eigenlijk bij mijn stadion moeten spelen, meer toeschouwers (meer geld)....

ik ben maar even supporter geworden, is wel leuk
pi_17369175
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 08:39 schreef qyn het volgende:

[..]

Cool, ik mag tegen iemand uit een hogere divisie, nog een winnaar ook ..

Dat je niet altijd wint met het sterkste team blijkt overigens wel uit het volgende potje:
http://195.149.159.155/Common/MatchDetails.asp?matchid=14009189
ik ga vanaf nu ook maar 2-4-2 spelen denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')