Maar het is altijd wel lache ja, toen ik eerst bij Bruce Almighty zat, zat er ook een gast die bekant knock out lag lol
quote:Kops
Op woensdag 18 februari 2004 19:31 schreef Martyr het volgende:
welke film heb je dan bijgewoond?
quote:Maar daarna wel (merchandise + m/m reclame)
Op woensdag 18 februari 2004 19:31 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Als je al in de bios zit is er toch geen geld meer voor ze te halen
quote:Kops, als in de Zweedse politiefilm?? (die is al nl. maanden op DVD uit hier...)
Op woensdag 18 februari 2004 19:32 schreef Rulin het volgende:[..]
Kops
quote:mensen die met popcorn gooien ook
Op woensdag 18 februari 2004 19:46 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
mensen die ontzettend lachen tijdens een film kunnen soms ook behoorlijk irritant zijn hoor!!!!
quote:Inderdaad, heb bij de film american history x (wat valt er te lachen?) een vent gehad die ging lachen toen die neger met zijn tanden op de stoeprand werd gelegd en een trap op ze hoofd mocht ontvangen.
Op woensdag 18 februari 2004 19:46 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
mensen die ontzettend lachen tijdens een film kunnen soms ook behoorlijk irritant zijn hoor!!!!
quote:Ik heb ook altijd dat ik dingen grappig vind die niemand anders grappig vindt.
Op woensdag 18 februari 2004 19:50 schreef dubba het volgende:
Inderdaad, heb bij de film american history x (wat valt er te lachen?) een vent gehad die ging lachen toen die neger met zijn tanden op de stoeprand werd gelegd en een trap op ze hoofd mocht ontvangen.
Bijvoorbeeld die gast die z'n eigen arm opraapte in Saving Private Ryan. Ik lachen natuurlijk, gaat iedereen me raar aan zitten kijken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |