Heb ik al geprobeerd, hielp niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:23 schreef Sorella het volgende:
Nieuwste drivers ?? probeer eens een oudere versie
Dat kan niet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:59 schreef Seal_force het volgende:
Als je opdrachten wil doen met een team in call of duty op internet welke naam is dat dan?
Dus wat voor types heb je allemaal dan in call of duty?quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:00 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Deathmatchquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:05 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Dus wat voor types heb je allemaal dan in call of duty?
Want snap alleen deathmatch and teamdeathmatch.
Nee helemaal niets, ik ben ook echt alle forums bijlangs gegaan. Die van infinityward, activision, + alle fansites.quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:33 schreef Sorella het volgende:
Zelf heb ik de 53.?? drivers en daar doet cod het goed op. Ik zou het gewoon blijven proberen elke keer een streepje lager.
Volgens mij is het toch een driverkwestie van je videokaart
Sstaat er niets over op de side van activision ?
Zo ben ik weer, ik ben die .03 driver nu aan het downloaden. En ik heb al de nieuwste update (1.4) gedownload en geinstalleerd maar dat hielp ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:31 schreef Sorella het volgende:
Ik heb de 53.03 drivers
Heb de eerste keer even vlug gekeken en wist toen alleen de 53.?? nog
Ik heb met age of empires precies hetzelfde probleem gehad en kwam er toen achter dat mijn drivers te nieuw waren![]()
P.s. heb je ook al alle cod updates er op gezet , misschien verhelpen die het probleem ook wel ??
Ga ik inderdaad maar even doen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:48 schreef Sorella het volgende:
Je zou activision kunnen mailen.
Denk niet dat ze support in nederland hebben zodat je ze kan bellen.
vraag dan in DIG hoe je dat m,oet doen.. (je poorten forwarden krijg je vast wel hulp..)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:19 schreef Syd het volgende:
niemand?
waarom kan je de laatste patch niet proberen??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:44 schreef Rahl het volgende:
mijn call of duty geeft steeds een fout (met rapport verzenden enzow) tijdens de trainingsmissie![]()
tussen het crouchen en het pronen
heb de nieuwste drivers enzow, nieuwste patch kan ik helaas niet proberen maar met 1.3 heb ik het probleem ook![]()
weet iemand een oplossing?
denk eens naquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom kan je de laatste patch niet proberen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |