abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:05:20 #176
19195 DarkNight
C'est la vie
pi_19100436
Is er alternatief voor All Seeing Eye? Zeker om als admin op te treden? Bij ASE zit een remote admin dinge maar die moet je hele tijd zelf in gaan typen en tijdens war is het niet echt handig moet ik zeggen....

btw mijn clan heeft nieuwe site www.mot-clan.nl het is een SD clan en voor fun bedoeld.
Live your life, cuz it isn't mine!
pi_19610583
Ben er achter ik moet bij dm met cod-am kijken dan is alles weer terug

Ik ben de single player maar eens gaan doen. Ben nu een rus geworden.
Ik zit in het eerste level in het bootje en wordt naar stalingrad vervoerd, bommen en kogels vliegen om mijn oren en als mijn boot bijna bij de oever is ga ik dood en begint het level weer opnieuw.
Na 5 keer proberen om uit die boot te komen schijt ik er nu balen van, hoe kom ik in hemelsnaam op tijd uit die boot

Iemand trouwens al mercilles gespeeld, gisteren voor het eerst gedaan, bloedspetters tegen je beeldscherm, je kan iemand zijn helmpie afschieten, op een gegeven moment werd ik gedood ligt er alleen nog maar een rompje, de geluiden als je geraakt wordt of iemand raakt en de vertraging al sje geraakt wordt.
Is echt wel grappig dat mercilles.
pi_19610886
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:05 schreef DarkNight het volgende:
Is er alternatief voor All Seeing Eye? Zeker om als admin op te treden? Bij ASE zit een remote admin dinge maar die moet je hele tijd zelf in gaan typen en tijdens war is het niet echt handig moet ik zeggen....

btw mijn clan heeft nieuwe site www.mot-clan.nl het is een SD clan en voor fun bedoeld.
Ik gebruik dus XFire. Snap niet dat mensen ASE uberhaupt nog gebruiken als er tooltjes zijn als XFire.

www.xfire.com
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:16:57 #179
19195 DarkNight
C'est la vie
pi_19752027
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:18 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Ik gebruik dus XFire. Snap niet dat mensen ASE uberhaupt nog gebruiken als er tooltjes zijn als XFire.

www.xfire.com
Hey thnx ik ga meteen proberen... oh ja server is down dus ik moet toch wachten
Live your life, cuz it isn't mine!
  donderdag 1 juli 2004 @ 20:34:32 #180
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_20344900
Heeft iemand zin in een potje? Ik heb een server : 62.194.235.94
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:09:45 #181
62182 Georges
That's the shit
pi_20530939
Ik heb COD sinds gister. Vandaag ff gespeeld, geweldig spel al kan ik het niet vergelijken met andere WOII shooters omdat ik nog nooit een andere WO shooter gespeeld heb.

Ik vind vooral de missies als Amerikaan geweldig.
Door de straten, huis op huis veroveren.

Ben nu met de eerste Russische missie begonnen, erg indrukwekkend!
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_20531403
Ben erachter gekomen dat als je eerst MP doet je als een balletje door de SP missies rolt
  zondag 11 juli 2004 @ 00:11:11 #183
62182 Georges
That's the shit
pi_20542240
Heb 'm uitgespeeld, wel in de makkelijkste modus. Tja, leuk spel, maar de lengte viel me wat tegen.
Ik vond vooral de Engelse missies niet geweldig en dan in het bijzonder die op dat schip en de dam.

Wat ik ook een beetje had was dat je toch constant het idee hebt in een beperkte ruimte te zijn.
De grenzen worden soms duidelijk gemarkeerd (omheiningen, prikkeldraad) en soms kun je gewoon geen andere kant op omdat de gebouwen zo zijn.

Ik vond het zeker bij de Amerikaanse missies erg indrukwekkend, daarna werd het wat minder en sommige Russische missies waren weer goed.
Tijdens de Russische missies had ik ook het gevoel dat ik te vaak dezelfde afgebrande gebouwen zag, weinig variatie en het lineaire was ook veel aanwezig.
Het hele spel wel eigenlijk behoorlijk lineair.

Al met al een leuk spel en indrukwekkend voor iemand die nog nooit eerder een WO shooter heeft gespeeld, maar ik zal het niet snel weer spelen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_20547073
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:33 schreef Sorella het volgende:
Ben erachter gekomen dat als je eerst MP doet je als een balletje door de SP missies rolt
right..

probeer jij maar eens snipertown op hard
of het level waar je de brug moet beschermen op hard
die zijn pas lastig..

en MP blijft het leukst:
20vs20 op MP_carentan
pi_20547494
wat betaal je nu ongeveer voor het spel?
pi_20547530
Dixons

Alleen die is soms wel is duur met spellen, mediamarkt is meestal goedkoper
pi_20548983
quote:
Op zondag 11 juli 2004 10:51 schreef cucemodre het volgende:
wat betaal je nu ongeveer voor het spel?
ik heb een tijdje geleden er eentje gekocht voor 34,95
pi_20552428
quote:
Op zondag 11 juli 2004 12:46 schreef Nkjez het volgende:

[..]

ik heb een tijdje geleden er eentje gekocht voor 34,95
me too bij de dixons...
pi_20556424
quote:
Op zondag 11 juli 2004 09:50 schreef mschol het volgende:

[..]

20vs20 op MP_carentan
Ben niet echt een teamplayer, doe het liefst deathmatch
12 tot 16 man rocket, chateau of ship
pi_20577990
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:25 schreef Sorella het volgende:

[..]

Ben niet echt een teamplayer, doe het liefst deathmatch
12 tot 16 man rocket, chateau of ship
hmm dan lig ik elke seconde om daar heb ik weinig trek in...
pi_20578878
Mwah dat valt wel mee hoor gewoon constant blijven hollen, enne koptelefoon op dan hoor je ze aan komen en knal je ze af
Ik hol wat af als het in het echt was was ik nu een sprietje geworden
pi_20586222
ik zoek naar site's over CoD, waar jullie goede ervaring mee hebben (voor tips etc.)
pi_20594766
quote:
Op maandag 12 juli 2004 18:33 schreef Sorella het volgende:
Mwah dat valt wel mee hoor gewoon constant blijven hollen, enne koptelefoon op dan hoor je ze aan komen en knal je ze af
Ik hol wat af als het in het echt was was ik nu een sprietje geworden
heb hier een 5.1 speakerset staan met volume op zeeer hoog .. ook goed??
pi_20595245
Ik ga hem ook maar weer eens installeren
pi_20601504
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:17 schreef mschol het volgende:

[..]

heb hier een 5.1 speakerset staan met volume op zeeer hoog .. ook goed??
Er gaat echt niets boven een koptelefoon op je oortjes sorry
pi_20602518
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:34 schreef Sorella het volgende:

[..]

Er gaat echt niets boven een koptelefoon op je oortjes sorry
om een beetje geluid te hebben ben je +/- 15 euro kwijt ofzo... voor een paar oordoppies en ik game absoluut never nooit niet met oordoppies daar zijn die spellen niet voor gemaakt..
pi_20603489
Je moet ook geen oordopjes kopen maar een echte koptelefoon die je gehele oorschelp omsluit.
Heb zelf een 4.1 surround set en het geluid klinkt er echt wel goed doorheen maar voor de wat lichtere geluidjes, het geritsel van de bladeren, voetstappen in de sneeuw, het laden van een riffle/ thompson enz. gaat er voor mij niets boven een koptelefoon
Probeer er anders eens 1 te lenen van iemand en luister of je verschil merkt.
pi_20603557
Godver, net wou ik weer CoD installeren, zo gezegd zo gedaan... Zie ik de menu buttons niet, zo irritant probleem. Ik had het ook een keer met de demo. Weet iemand of hier een patch voor is ?

Alvast bedankt!

// Heb een nvidia 5900 XT.
pi_20603584
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 19:13 schreef Sorella het volgende:
Je moet ook geen oordopjes kopen maar een echte koptelefoon die je gehele oorschelp omsluit.
Heb zelf een 4.1 surround set en het geluid klinkt er echt wel goed doorheen maar voor de wat lichtere geluidjes, het geritsel van de bladeren, voetstappen in de sneeuw, het laden van een riffle/ thompson enz. gaat er voor mij niets boven een koptelefoon
Probeer er anders eens 1 te lenen van iemand en luister of je verschil merkt.
maar dat ritselen etc hoor ik ook prima hoor.. ...?
pi_20603691
Nieuwste drivers ?? probeer eens een oudere versie

Jij bent tevreden met je surround en ik met mijn koptelefoon
Het is jammer dat ik geen TDM speel en jij geen DM hadden we het een keer kunnen uitproberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')