Ik gebruik dus XFire. Snap niet dat mensen ASE uberhaupt nog gebruiken als er tooltjes zijn als XFire.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:05 schreef DarkNight het volgende:
Is er alternatief voor All Seeing Eye? Zeker om als admin op te treden? Bij ASE zit een remote admin dinge maar die moet je hele tijd zelf in gaan typen en tijdens war is het niet echt handig moet ik zeggen....
btw mijn clan heeft nieuwe site www.mot-clan.nl het is een SD clan en voor fun bedoeld.
Hey thnx ik ga meteen proberen... oh ja server is down dus ik moet toch wachtenquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:18 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik gebruik dus XFire. Snap niet dat mensen ASE uberhaupt nog gebruiken als er tooltjes zijn als XFire.
www.xfire.com
right..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:33 schreef Sorella het volgende:
Ben erachter gekomen dat als je eerst MP doet je als een balletje door de SP missies rolt
ik heb een tijdje geleden er eentje gekocht voor 34,95quote:Op zondag 11 juli 2004 10:51 schreef cucemodre het volgende:
wat betaal je nu ongeveer voor het spel?
me too bij de dixons...quote:Op zondag 11 juli 2004 12:46 schreef Nkjez het volgende:
[..]
ik heb een tijdje geleden er eentje gekocht voor 34,95
Ben niet echt een teamplayer, doe het liefst deathmatchquote:Op zondag 11 juli 2004 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
20vs20 op MP_carentan![]()
hmm dan lig ik elke seconde om daar heb ik weinig trek in...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:25 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ben niet echt een teamplayer, doe het liefst deathmatch
12 tot 16 man rocket, chateau of ship![]()
heb hier een 5.1 speakerset staan met volume op zeeer hoog .. ook goed??quote:Op maandag 12 juli 2004 18:33 schreef Sorella het volgende:
Mwah dat valt wel mee hoor gewoon constant blijven hollen, enne koptelefoon op dan hoor je ze aan komen en knal je ze af
Ik hol wat af als het in het echt was was ik nu een sprietje geworden
Er gaat echt niets boven een koptelefoon op je oortjes sorryquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
heb hier een 5.1 speakerset staan met volume op zeeer hoog .. ook goed??
om een beetje geluid te hebben ben je +/- 15 euro kwijt ofzo... voor een paar oordoppiesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:34 schreef Sorella het volgende:
[..]
Er gaat echt niets boven een koptelefoon op je oortjes sorry
maar dat ritselen etc hoor ik ook prima hoor.. ...?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:13 schreef Sorella het volgende:
Je moet ook geen oordopjes kopen maar een echte koptelefoon die je gehele oorschelp omsluit.
Heb zelf een 4.1 surround set en het geluid klinkt er echt wel goed doorheen maar voor de wat lichtere geluidjes, het geritsel van de bladeren, voetstappen in de sneeuw, het laden van een riffle/ thompson enz. gaat er voor mij niets boven een koptelefoon
Probeer er anders eens 1 te lenen van iemand en luister of je verschil merkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |