Denk niet dat dat het is, want dan zou je als je windows draait alleen maar op de wd kunnen spelen en voor linux alleen op de ld, en aangezien ik op allebei kan spelen.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik dacht "windows dedicated" en "Linux dedicated". Net zoals bijvoorbeeld met Counterstrike. Maar ik kan er helemaal naast zitten hoor :
Het geeft aan waarop de server draait, niet de client.....quote:Op donderdag 22 april 2004 18:17 schreef Sorella het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het is, want dan zou je als je windows draait alleen maar op de wd kunnen spelen en voor linux alleen op de ld, en aangezien ik op allebei kan spelen.
Of zie ik het verkeerd, dat als het wel zo is dat het dan niet uit maakt welke os je draait(rare zin )
Of omdat ActiVision de cd-key geblokkeerd heeft, omdat ie terug is gekomen. Of omdat de versie die je terug hebt gebracht alsnog verkocht is aan iemand anders die nu ook die cd-key gebruikt.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:09 schreef Karrakas het volgende:
Tijdje terug had ik CoD gekocht, gekopierd, omgewisseld voor BF + Road to Rome. Ik HAD dus 2 cd-keys. Ik heb dus een kopie van CoD + cd-key. Hiermee kon ik voorheen op internet, nu geeft deze aan dat de key al in gebruik is. Hoe kan dit? Ik bedoel ik speelde toch al online...
gevondenquote:Op maandag 10 mei 2004 09:02 schreef Sorella het volgende:
Dacht, laat ik de singelplayer eens gaan doen, moet nu met een auto door een stukje frankrijk gaan scheuren (derde level dacht) maar als dat geladen wordt krijg ik dit te zien: Hunk-AllocatedTempMemory:failed on 4194320 needs 367456.
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent en wat ik eraan kan doen zonder opnieuw te installeren.
Dit is geen mod maar een officiele uitbreiding van COD ontwikkeld door Gray Matter Studios, in samenwerking met Infinity Ward. (De ontwikkelaars van Call of Duty)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:50 schreef Elegy het volgende:
Er is een nederlandse site voor de United Offensive mod die binnenkort uit gaat komen.
Ik ben wel benieuwd naar die mod
http://www.unitedoffensive.nl/
Ohja, ik ben in de war met Heart of Battle.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:50 schreef jacco het volgende:
[..]
Dit is geen mod maar een officiele uitbreiding van COD ontwikkeld door Gray Matter Studios, in samenwerking met Infinity Ward. (De ontwikkelaars van Call of Duty)
En dan is het weet heat of battlequote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohja, ik ben in de war met Heart of Battle.
Ben benieuwd hoe ze deze uitbreiding gaan aanpakken en voor welke prijs ' ie in de winkel gaat liggen
Filter aanstaan ofzo?quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:31 schreef Sorella het volgende:
Waarom kan ik DM niet meer zien in de serverlist. Dit is al sinds een week
Mijn fav. lijst blijft ook leeg, heb wat toegevoegd net maar die krijg ik dus niet tezien.
All krijg ik wel heel wat tezien ook DM servers maar dus niet in de DM lijst zelf.
Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |