abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18614991
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:34 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik dacht "windows dedicated" en "Linux dedicated". Net zoals bijvoorbeeld met Counterstrike. Maar ik kan er helemaal naast zitten hoor :
Denk niet dat dat het is, want dan zou je als je windows draait alleen maar op de wd kunnen spelen en voor linux alleen op de ld, en aangezien ik op allebei kan spelen.
Of zie ik het verkeerd, dat als het wel zo is dat het dan niet uit maakt welke os je draait (rare zin )
pi_18615297
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:17 schreef Sorella het volgende:

[..]

Denk niet dat dat het is, want dan zou je als je windows draait alleen maar op de wd kunnen spelen en voor linux alleen op de ld, en aangezien ik op allebei kan spelen.
Of zie ik het verkeerd, dat als het wel zo is dat het dan niet uit maakt welke os je draait (rare zin )
Het geeft aan waarop de server draait, niet de client.....
pi_18626327
Tnx weet ik dat ook weer
pi_18935690
kick
pi_18936060
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:56 schreef Nkjez het volgende:
kick
Weinig nieuws.....
pi_18937772
Iemand van jullie die XFire gebruikt toevallig? Ik wel. En mijn nick is goody.
pi_18938009
Ja ik gebruik(te) het. Onder Darkie.
pi_18971757
wat is Xfire ??
pi_18971775
Een programma waarmee je je vrienden kunt joinen, als zij in een server aan het spelen zijn. En je kunt ook met ze chatten. Handig progje. Werkt op meerdere games.
pi_18971785
Weet iemand of call of duty op linux draait. Ik heb zo'n idee van niet. Maar het zou altijd kunnen toch ?
pi_18971843
Volgens mij wel, dat is toch die ld (linux dedicated) die voor een server staat.
Dus als ld linux dedicated betekent zou dat dus inhouden dat het op linux draait, of denk ik nu te simpel
ld-linux dedicated, wd windows-dedicated.
Dat is mij verteld hier eerder in dit topic
pi_18973936
Ja, dat moet zoiezo werken. Maar of de client/game zelf werkt Mjah, ik ga het gewoon een keertje uitproberen.
pi_19011395
Dacht, laat ik de singelplayer eens gaan doen, moet nu met een auto door een stukje frankrijk gaan scheuren (derde level dacht) maar als dat geladen wordt krijg ik dit te zien: Hunk-AllocatedTempMemory:failed on 4194320 needs 367456.
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent en wat ik eraan kan doen zonder opnieuw te installeren.
pi_19013408
Tijdje terug had ik CoD gekocht, gekopierd, omgewisseld voor BF + Road to Rome. Ik HAD dus 2 cd-keys. Ik heb dus een kopie van CoD + cd-key. Hiermee kon ik voorheen op internet, nu geeft deze aan dat de key al in gebruik is. Hoe kan dit? Ik bedoel ik speelde toch al online...
pi_19014101
quote:
Op maandag 10 mei 2004 11:09 schreef Karrakas het volgende:
Tijdje terug had ik CoD gekocht, gekopierd, omgewisseld voor BF + Road to Rome. Ik HAD dus 2 cd-keys. Ik heb dus een kopie van CoD + cd-key. Hiermee kon ik voorheen op internet, nu geeft deze aan dat de key al in gebruik is. Hoe kan dit? Ik bedoel ik speelde toch al online...
Of omdat ActiVision de cd-key geblokkeerd heeft, omdat ie terug is gekomen. Of omdat de versie die je terug hebt gebracht alsnog verkocht is aan iemand anders die nu ook die cd-key gebruikt.

Hoedanook. Ik vind je een lamer. :/
pi_19014154
Degene die dus cod gekocht heb waar jij een kopie van getrokken heb (kwalijke zaak vind ik) zal hem wel geregistreerd hebben en toen activision gemaild of gebeld hebben met dezelfde vraag, dan heeft hij een neiuwe key gekregen en is de oude dus geblokkeerd.
Zo werkt het bij eagames dus zal het bij activision ook wel zo werken.

Mensen die een spel kopen, kopie van trekken en dan weer terug brengen maar hem gewoon blijven spelen zijn (vul zelf maar in)

[ Bericht 8% gewijzigd door Sorella op 10-05-2004 11:50:07 ]
pi_19014605
Maar ik ben lam
pi_19039837
quote:
Op maandag 10 mei 2004 09:02 schreef Sorella het volgende:
Dacht, laat ik de singelplayer eens gaan doen, moet nu met een auto door een stukje frankrijk gaan scheuren (derde level dacht) maar als dat geladen wordt krijg ik dit te zien: Hunk-AllocatedTempMemory:failed on 4194320 needs 367456.
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent en wat ik eraan kan doen zonder opnieuw te installeren.
gevonden
  dinsdag 11 mei 2004 @ 11:50:45 #169
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19041700
Er is een nederlandse site voor de United Offensive mod die binnenkort uit gaat komen.

Ik ben wel benieuwd naar die mod

http://www.unitedoffensive.nl/
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 11 mei 2004 @ 17:50:53 #170
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_19051319
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 11:50 schreef Elegy het volgende:
Er is een nederlandse site voor de United Offensive mod die binnenkort uit gaat komen.

Ik ben wel benieuwd naar die mod

http://www.unitedoffensive.nl/
Dit is geen mod maar een officiele uitbreiding van COD ontwikkeld door Gray Matter Studios, in samenwerking met Infinity Ward. (De ontwikkelaars van Call of Duty)
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  dinsdag 11 mei 2004 @ 18:54:37 #171
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19052655
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:50 schreef jacco het volgende:

[..]

Dit is geen mod maar een officiele uitbreiding van COD ontwikkeld door Gray Matter Studios, in samenwerking met Infinity Ward. (De ontwikkelaars van Call of Duty)
Ohja, ik ben in de war met Heart of Battle.

Ben benieuwd hoe ze deze uitbreiding gaan aanpakken en voor welke prijs ' ie in de winkel gaat liggen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 11 mei 2004 @ 19:19:21 #172
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_19053174
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 18:54 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ohja, ik ben in de war met Heart of Battle.

Ben benieuwd hoe ze deze uitbreiding gaan aanpakken en voor welke prijs ' ie in de winkel gaat liggen
En dan is het weet heat of battle

Maar zijn er al mensen die de verschillenden mods spelen? Zoals Revolt en Heat of Battle? Heat of Battle vidn ik persoonlijk wel erg gaaf. Tenminste weer doelen die je samen moet oplossen en veel nieuwe maps erbij.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_19092971
Waarom kan ik DM niet meer zien in de serverlist. Dit is al sinds een week
Mijn fav. lijst blijft ook leeg, heb wat toegevoegd net maar die krijg ik dus niet tezien.
All krijg ik wel heel wat tezien ook DM servers maar dus niet in de DM lijst zelf.
Iemand enig idee?
pi_19096704
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 09:31 schreef Sorella het volgende:
Waarom kan ik DM niet meer zien in de serverlist. Dit is al sinds een week
Mijn fav. lijst blijft ook leeg, heb wat toegevoegd net maar die krijg ik dus niet tezien.
All krijg ik wel heel wat tezien ook DM servers maar dus niet in de DM lijst zelf.
Iemand enig idee?
Filter aanstaan ofzo?
pi_19100402
Het meeste staat op yes alleen pasword en empty servers staat op no
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')