Je kan uninstall doen, opnieuw installeren en dan de patch eroverheen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:28 schreef Fillipe het volgende:
Klopt daar heb ik nu dus ook last van, als ik wil multiplayeren. Erg gek inderdaad, vanochtend die patch gedownload en nu die error.
Maar na je uninstall moet je die 1.3 patch toch weer opnieuw installerenKrijg je dan niet weer die error of heb je die patch niet meer gebruikt ?
komt een uitbreiding met veel missiesquote:Op zondag 28 maart 2004 18:35 schreef erikh het volgende:
En uitgespeeld, wat een spel eg, ik voelde gewoon echt die vreugde toen ik het uitgespeeld had, ik kan echt niet wachten op een eventueel vervolg
Ik heb gewoon de 1.2 en de 1.3 patch er over heen gegooid en toen liep het weer gewoon normaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:28 schreef Fillipe het volgende:
Maar na je uninstall moet je die 1.3 patch toch weer opnieuw installerenKrijg je dan niet weer die error of heb je die patch niet meer gebruikt ?
Ahh vet, ik kan nu al niet wachten tot ie er isquote:Op zondag 28 maart 2004 18:48 schreef Nkjez het volgende:
[..]
komt een uitbreiding met veel missies![]()
Je kan natuurlijk ook online gaan spelenquote:Op maandag 29 maart 2004 07:59 schreef erikh het volgende:
[..]
Ahh vet, ik kan nu al niet wachten tot ie er is
Had pas een coole server. Potje S&D waarbij je kon kiezen of je medic, mechanic of gunman wilde zijn.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:59 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook online gaan spelen![]()
Ik gebruik qtracker voor dit soort dingen.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:37 schreef Werewolf het volgende:
Tip:
The All-Seeing Eye!
Met dit proggie kan je CoDservers zoeken en daar vervolgens aan connecten.
Je kunt ook een aantal zoekfuncties aangeven zoals:
- Serverversie (1.1, 1.2 of 1.3)
- Land
- Map
- Killcam
- Friendly fire
- Type spel
Erg makkelijk!
Het lijkt wel enemy territory!!quote:Op maandag 29 maart 2004 10:06 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Had pas een coole server. Potje S&D waarbij je kon kiezen of je medic, mechanic of gunman wilde zijn.
De medics kunnen je health herstellen als je bent geraakt en de mechanics kunnen bommen plaatsen of ontmantelen.
Volgens mij kunnen de gunmen je van nieuwe ammo voorzien, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Een erg leuke toevoeging!
Kan ASE ookquote:Op maandag 29 maart 2004 10:09 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Ik gebruik qtracker voor dit soort dingen.
qtracker kan ook nog zoeken of er een user online is...
Had ik gisteren ook. Heb CoD opnieuw geinstalleerd en toen weer patch 1.3 erop gezet, nu doet ie het weer. Was trouwens de tweede keer dat dit gebeurde.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:09 schreef Sorella het volgende:
Ik wordt er niet goed van, vandaag 3 keer die codmp.exe heeft een fout veroorzaakt.
Heb op de activisionside gekeken en daar geven ze als antwoord om iets in de mp exe (dat icoontje dus) te zetten CODMP.exe"nog iets (geen zin om het nu weer op te zoeken) nou dat werkt dus voor geen meter, en anders moest ik iets eruit uitgooien en dan via gamespy gaan spelenwat is dat nu voor een stom antwoord
Nu d8 ik even lekker codden krijg ik weer die $#%$ melding.
Alle twee de patches zijn geinstalleerd, laat in de middag kon ik wel even mp. nu dus weer niet, kan ik weer gaan uninstallen.
Oja en mijn beeld is inene ontzettend licht geworden dus je zou denken iets met de videokaart maar daar heb ik niets aan gedaan en dan zou je die melding dus elke keer moeten krijgen en niet 2 weken niet en dan 3 keer op 1 dag.
Ik heb er tabak van nu
Ik heb het al vaker gehad maar 3 keer op 1 dag pfffffff en als je nu weet waarom dat gebeurt dan kan je maatregelen nemen, op een paar forums gekeken maar niemand die kan vertellen waarom je die foutmelding krijgtquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:58 schreef Slomy het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Heb CoD opnieuw geinstalleerd en toen weer patch 1.3 erop gezet, nu doet ie het weer. Was trouwens de tweede keer dat dit gebeurde.
Ja dat is inderdaad behoorlijk klote. Wie weet wordt dat probleem wel opgelost in de komende patch, maarja daar zullen we maar niet al teveel op rekenen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:16 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gehad maar 3 keer op 1 dag pfffffff en als je nu weet waarom dat gebeurt dan kan je maatregelen nemen, op een paar forums gekeken maar niemand die kan vertellen waarom je die foutmelding krijgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |