abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17983304
Klopt daar heb ik nu dus ook last van, als ik wil multiplayeren . Erg gek inderdaad, vanochtend die patch gedownload en nu die error.

Maar na je uninstall moet je die 1.3 patch toch weer opnieuw installeren Krijg je dan niet weer die error of heb je die patch niet meer gebruikt ?
  vrijdag 26 maart 2004 @ 14:31:08 #102
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17983378
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 14:28 schreef Fillipe het volgende:
Klopt daar heb ik nu dus ook last van, als ik wil multiplayeren . Erg gek inderdaad, vanochtend die patch gedownload en nu die error.

Maar na je uninstall moet je die 1.3 patch toch weer opnieuw installeren Krijg je dan niet weer die error of heb je die patch niet meer gebruikt ?
Je kan uninstall doen, opnieuw installeren en dan de patch eroverheen.

Of installeren, 1.2 erop, en dan 1.3
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_17984213
Ik speel altijd eerst een potje TDM op een drukke server om goed warm te worden. Daarna ff wat rustiger op een S&D servertje.

Axis moeten echt niet meer wapens krijgen, want die rulen nu al zwaar met die wapens. Kar98 en de MP44 zijn supereffectief.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 15:27:44 #104
15137 rembrand20
Reality is almost always wrong
pi_17984714
Ik speel eigenlijk alleen maar TDM.
Maar dat kwam eigenlijk meer omdat ik een kopie had en dus alleen op een cracked server speelde.

Maar ondertussen heb ik het spel gekocht en ben van plan om wat meer S&D te gaan spelen.

O ja mijn game naam is: -=ViViD=- Cassidey
Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
pi_18025111
En uitgespeeld, wat een spel eg, ik voelde gewoon echt die vreugde toen ik het uitgespeeld had, ik kan echt niet wachten op een eventueel vervolg
pi_18025308
quote:
Op zondag 28 maart 2004 18:35 schreef erikh het volgende:
En uitgespeeld, wat een spel eg, ik voelde gewoon echt die vreugde toen ik het uitgespeeld had, ik kan echt niet wachten op een eventueel vervolg
komt een uitbreiding met veel missies
pi_18027557
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 14:28 schreef Fillipe het volgende:

Ik heb gewoon de 1.2 en de 1.3 patch er over heen gegooid en toen liep het weer gewoon normaal.

ik kreeg cod helemaal niet meer opgestart
pi_18031765
Mmm... ik heb gewoon die patches geinstalleerd, no problem (zelfs niet icm no cd crack)
The uproar of one hand clapping.
pi_18032593
Tip:

The All-Seeing Eye!

Met dit proggie kan je CoDservers zoeken en daar vervolgens aan connecten.

Je kunt ook een aantal zoekfuncties aangeven zoals:
- Serverversie (1.1, 1.2 of 1.3)
- Land
- Map
- Killcam
- Friendly fire
- Type spel

Erg makkelijk!
pi_18034414
quote:
Op zondag 28 maart 2004 18:48 schreef Nkjez het volgende:

[..]

komt een uitbreiding met veel missies
Ahh vet, ik kan nu al niet wachten tot ie er is
  maandag 29 maart 2004 @ 09:59:27 #111
15137 rembrand20
pi_18035203
quote:
Op maandag 29 maart 2004 07:59 schreef erikh het volgende:

[..]

Ahh vet, ik kan nu al niet wachten tot ie er is
Je kan natuurlijk ook online gaan spelen
Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
pi_18035279
quote:
Op maandag 29 maart 2004 09:59 schreef rembrand20 het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook online gaan spelen
Had pas een coole server. Potje S&D waarbij je kon kiezen of je medic, mechanic of gunman wilde zijn.
De medics kunnen je health herstellen als je bent geraakt en de mechanics kunnen bommen plaatsen of ontmantelen.
Volgens mij kunnen de gunmen je van nieuwe ammo voorzien, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Een erg leuke toevoeging!
  maandag 29 maart 2004 @ 10:09:56 #113
15137 rembrand20
pi_18035329
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:37 schreef Werewolf het volgende:
Tip:

The All-Seeing Eye!

Met dit proggie kan je CoDservers zoeken en daar vervolgens aan connecten.

Je kunt ook een aantal zoekfuncties aangeven zoals:
- Serverversie (1.1, 1.2 of 1.3)
- Land
- Map
- Killcam
- Friendly fire
- Type spel

Erg makkelijk!
Ik gebruik qtracker voor dit soort dingen.
qtracker kan ook nog zoeken of er een user online is...
  maandag 29 maart 2004 @ 13:26:48 #114
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_18038478
quote:
Op maandag 29 maart 2004 10:06 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Had pas een coole server. Potje S&D waarbij je kon kiezen of je medic, mechanic of gunman wilde zijn.
De medics kunnen je health herstellen als je bent geraakt en de mechanics kunnen bommen plaatsen of ontmantelen.
Volgens mij kunnen de gunmen je van nieuwe ammo voorzien, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Een erg leuke toevoeging!
Het lijkt wel enemy territory!!
Feyenoord!!! * Barça
pi_18040345
Zo ik kan weer multiplayeren , alleen kan ik overnieuw beginnen met single player want ben vergeten die save bestanden te bewaren voor de uninstall .
pi_18040916
quote:
Op maandag 29 maart 2004 10:09 schreef rembrand20 het volgende:

[..]

Ik gebruik qtracker voor dit soort dingen.
qtracker kan ook nog zoeken of er een user online is...
Kan ASE ook
pi_18570573
Ik wordt er niet goed van, vandaag 3 keer die codmp.exe heeft een fout veroorzaakt.
Heb op de activisionside gekeken en daar geven ze als antwoord om iets in de mp exe (dat icoontje dus) te zetten CODMP.exe"nog iets (geen zin om het nu weer op te zoeken) nou dat werkt dus voor geen meter, en anders moest ik iets eruit uitgooien en dan via gamespy gaan spelen wat is dat nu voor een stom antwoord
Nu d8 ik even lekker codden krijg ik weer die $#%$ melding.
Alle twee de patches zijn geinstalleerd, laat in de middag kon ik wel even mp. nu dus weer niet, kan ik weer gaan uninstallen.
Oja en mijn beeld is inene ontzettend licht geworden dus je zou denken iets met de videokaart maar daar heb ik niets aan gedaan en dan zou je die melding dus elke keer moeten krijgen en niet 2 weken niet en dan 3 keer op 1 dag.
Ik heb er tabak van nu
pi_18572566
Ik gebruik XFire dus.

Afgelopen weekend op The Party 2 geweest. Flink veel CoD gespeeld. Skills aardig wat opgepept. Net nog ff tdm gespeeld op GameServers.net en had 62-8 met een BAR. Die BAR rockt echt.
pi_18573872
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 21:09 schreef Sorella het volgende:
Ik wordt er niet goed van, vandaag 3 keer die codmp.exe heeft een fout veroorzaakt.
Heb op de activisionside gekeken en daar geven ze als antwoord om iets in de mp exe (dat icoontje dus) te zetten CODMP.exe"nog iets (geen zin om het nu weer op te zoeken) nou dat werkt dus voor geen meter, en anders moest ik iets eruit uitgooien en dan via gamespy gaan spelen wat is dat nu voor een stom antwoord
Nu d8 ik even lekker codden krijg ik weer die $#%$ melding.
Alle twee de patches zijn geinstalleerd, laat in de middag kon ik wel even mp. nu dus weer niet, kan ik weer gaan uninstallen.
Oja en mijn beeld is inene ontzettend licht geworden dus je zou denken iets met de videokaart maar daar heb ik niets aan gedaan en dan zou je die melding dus elke keer moeten krijgen en niet 2 weken niet en dan 3 keer op 1 dag.
Ik heb er tabak van nu
Had ik gisteren ook. Heb CoD opnieuw geinstalleerd en toen weer patch 1.3 erop gezet, nu doet ie het weer. Was trouwens de tweede keer dat dit gebeurde.
......
pi_18574363
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 22:58 schreef Slomy het volgende:

[..]

Had ik gisteren ook. Heb CoD opnieuw geinstalleerd en toen weer patch 1.3 erop gezet, nu doet ie het weer. Was trouwens de tweede keer dat dit gebeurde.
Ik heb het al vaker gehad maar 3 keer op 1 dag pfffffff en als je nu weet waarom dat gebeurt dan kan je maatregelen nemen, op een paar forums gekeken maar niemand die kan vertellen waarom je die foutmelding krijgt
pi_18574553
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:16 schreef Sorella het volgende:

[..]

Ik heb het al vaker gehad maar 3 keer op 1 dag pfffffff en als je nu weet waarom dat gebeurt dan kan je maatregelen nemen, op een paar forums gekeken maar niemand die kan vertellen waarom je die foutmelding krijgt
Ja dat is inderdaad behoorlijk klote. Wie weet wordt dat probleem wel opgelost in de komende patch, maarja daar zullen we maar niet al teveel op rekenen.
......
pi_18574915
BInnenkort bij u in huis: Update 1.4

Be advised of additional reinforcements and support arriving at your location within approx. 1 week.
Intelligence shows Axis activity in new region: MP_Stalingrad. Visual reconnaissance of this location will follow as it becomes available.
Intelligence also confirms Operation Punkbuster cleared for deployment.
Further information on additional fixes and enhancements will be sent with the update.

Ben benieuwd.....

Hopelijk hebben ze iets gevonden tegen die cheaters met hun aimbots en wallhacks....
  woensdag 21 april 2004 @ 08:31:12 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_18578739
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_18578744
dat staat er toch ook bij "punkbuster ready for deployment"
ik hoop dat ie werkt...
The uproar of one hand clapping.
pi_18578959
Cool. Nieuwe map, Punkbuster support. Woei, goed werk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')