Wat klonk zei:quote:Op maandag 15 maart 2004 08:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Neeh, dat vind CoD niet zo leuk. Dan worden de kleuren heel erg donker. En voordat ik weer terug in de game zit ben ik dood. Heeft dus niet zo heel veel nut.
Bedankt voor het meedenken.![]()
Of je klikt even op brightness dat werkt ookquote:Als je een ati kaart hebt wordt het probleem van donker cherm opgelost door de Catalyst 4.3 drivers te installeren.
Ik mag zelf graag sniperenquote:Op maandag 15 maart 2004 09:00 schreef Klonk het volgende:
Mag ik even klagen, ik moet even wat kwijt:
Ik ben dol op gamen, ik ben helemaal gek van CoD gaat me nog steeds niet vervelen, ook nu ik het uitgespeeld heb, we hebben de multiplayer nog.
Maar er zijn altijd mensen in een multiplayer die niet weten wat sportief gedrag is, die gaan de hele tijd ergens campen, flikker op ga lekker sluipen kruipen en kom tot eerlijke kills, ik word 100 x liever door een panzerfaust naar de eeuwige jachtvelden geholpen dan door z'n triest figuur....
Snipers zijn er om te voorkomen dat je 'het open veld' in kan stormen. Dit kan je 'in het echt' namelijk ook niet zomaar doen.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik mag zelf graag sniperenMaar da's anders dan campen. Snipen is schieten (eventueel raken
) en dan gauw weg naar een andere plek. En als het kan ook een submachinegun oppakken, wel zo makkelijk.
Ja, ok in S&D is iets anders, ik bedoel vooral in DM en TDMquote:Op maandag 15 maart 2004 11:32 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Snipers zijn er om te voorkomen dat je 'het open veld' in kan stormen. Dit kan je 'in het echt' namelijk ook niet zomaar doen.
En over het campen.....als je S&D doet moet je soms wel campen om je geplaatste bom te beschermen. Maar elders in het veld is het overbodig en laf!
Maar aangezien elk veld zijn 'vaste camping-spots' heeft zijn de campers meestal makkelijk uit te schakelen![]()
S&D is voor de echte mannen...dood=dood!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja, ok in S&D is iets anders, ik bedoel vooral in DM en TDM
De kampeerplekken ja. Handgranaat of Panzerfaust erop en klaarquote:Op maandag 15 maart 2004 11:32 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Snipers zijn er om te voorkomen dat je 'het open veld' in kan stormen. Dit kan je 'in het echt' namelijk ook niet zomaar doen.
En over het campen.....als je S&D doet moet je soms wel campen om je geplaatste bom te beschermen. Maar elders in het veld is het overbodig en laf!
Maar aangezien elk veld zijn 'vaste camping-spots' heeft zijn de campers meestal makkelijk uit te schakelen![]()
LOOOOOOOOOOOOOOL!quote:
KLONK??? Ik zei het hoor, ik heet geen klonk. Gaat klonk een beetje met de eer lopen strijken zeker.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat klonk zei:
[..]
Of je klikt even op brightness dat werkt ook
Toch vreemd dat je rcons niet werken. Ik zou het dan ook niet weten eigenlijk. Misschien is er ergens een server tutorial te vinden
quote:Op maandag 15 maart 2004 20:07 schreef erikh het volgende:
[..]
KLONK??? Ik zei het hoor, ik heet geen klonk. Gaat klonk een beetje met de eer lopen strijken zeker.
En die brightness werkt neit, het is een bug in de ati drivers met COD dat zodra er een windowtje tussendoor schiet de brightness van COD veel minder wordt. Even herstarten en het is weer goed maar nu zou dat niet meer nodig moeten zijn
Haha!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
Ik speel de game nog niet zo heel lang (shame on me) en ik zit nu in een level waarbij je een brug eerst moet innemen, en in het level daarna moet verdedigen. Dat wordt een beetje vervelend want het duurt nogal lang voor "fall back to the bridge" klinkt, en dan nog duurt t nog veel langer voor er een eind aan komt. Ik ben nu al 3x doodgegaan en t wordt een beetje vervelend nu. Hoe lang moet dat k*tlevel duren?
Ik heb op Veteran gewoon gedaan wat ie zei telkens en had er niet zoveel moeite mee nu.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:39 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Haha!
Heb ik ook een tijdje vastgezeten.
Aangezien niemand de rechterflank dekte, ben ik daar in de loopgraaf gekropen. Let op! Ze komen van twee kanten en sommigen redden het tot in de greppel (maar niet verder). Op een gegeven moment moet je je terugtrekken naar het begin van de brug. ik verschuilde me achter de kratten die daar staan.
Daarna is het panzerfaust time![]()
F is volgens mij achter zo ding gaan zittenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:54 schreef Ajaxfan het volgende:
Waar staat die machine gun waar ze het over hebben. Heb het nu over het level waar je neer stort met het vliegtuig. Na een tijd ze tegen te houden en fall back to the bridge gehad te hebben zeggen ze dat je terug moet gaan naar de machine gun. Is dat het ding waar je de eerste tank mee molde alleen hoe gebruik ik die ook al weer.
Ik kan alleen nog bitter weinig servers vindenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:15 schreef Werewolf het volgende:
Wohoooooooooooooo
1.3 is geen beta meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |