abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 maart 2004 @ 10:25:22 #51
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17725192
quote:
Op maandag 15 maart 2004 08:45 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Neeh, dat vind CoD niet zo leuk. Dan worden de kleuren heel erg donker. En voordat ik weer terug in de game zit ben ik dood. Heeft dus niet zo heel veel nut.
Bedankt voor het meedenken.
Wat klonk zei:
quote:
Als je een ati kaart hebt wordt het probleem van donker cherm opgelost door de Catalyst 4.3 drivers te installeren.
Of je klikt even op brightness dat werkt ook

Toch vreemd dat je rcons niet werken. Ik zou het dan ook niet weten eigenlijk. Misschien is er ergens een server tutorial te vinden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 15 maart 2004 @ 10:27:10 #52
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17725220
quote:
Op maandag 15 maart 2004 09:00 schreef Klonk het volgende:
Mag ik even klagen, ik moet even wat kwijt:

Ik ben dol op gamen, ik ben helemaal gek van CoD gaat me nog steeds niet vervelen, ook nu ik het uitgespeeld heb, we hebben de multiplayer nog.

Maar er zijn altijd mensen in een multiplayer die niet weten wat sportief gedrag is, die gaan de hele tijd ergens campen, flikker op ga lekker sluipen kruipen en kom tot eerlijke kills, ik word 100 x liever door een panzerfaust naar de eeuwige jachtvelden geholpen dan door z'n triest figuur....
Ik mag zelf graag sniperen Maar da's anders dan campen. Snipen is schieten (eventueel raken ) en dan gauw weg naar een andere plek. En als het kan ook een submachinegun oppakken, wel zo makkelijk.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 15 maart 2004 @ 11:23:38 #53
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17726313
Aha, voor de admin vragen, kijk eens op deze pagina: http://www.codadmin.com/nuke/index.php

Daar staan allerlei guides en downloads ter beschikking
pi_17726517
quote:
Op maandag 15 maart 2004 10:27 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik mag zelf graag sniperen Maar da's anders dan campen. Snipen is schieten (eventueel raken ) en dan gauw weg naar een andere plek. En als het kan ook een submachinegun oppakken, wel zo makkelijk.
Snipers zijn er om te voorkomen dat je 'het open veld' in kan stormen. Dit kan je 'in het echt' namelijk ook niet zomaar doen.

En over het campen.....als je S&D doet moet je soms wel campen om je geplaatste bom te beschermen. Maar elders in het veld is het overbodig en laf!
Maar aangezien elk veld zijn 'vaste camping-spots' heeft zijn de campers meestal makkelijk uit te schakelen
  maandag 15 maart 2004 @ 11:34:03 #55
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17726567
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:32 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Snipers zijn er om te voorkomen dat je 'het open veld' in kan stormen. Dit kan je 'in het echt' namelijk ook niet zomaar doen.

En over het campen.....als je S&D doet moet je soms wel campen om je geplaatste bom te beschermen. Maar elders in het veld is het overbodig en laf!
Maar aangezien elk veld zijn 'vaste camping-spots' heeft zijn de campers meestal makkelijk uit te schakelen
Ja, ok in S&D is iets anders, ik bedoel vooral in DM en TDM
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_17727492
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:34 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ja, ok in S&D is iets anders, ik bedoel vooral in DM en TDM
S&D is voor de echte mannen...dood=dood!
  maandag 15 maart 2004 @ 12:11:04 #57
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17727550
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:32 schreef Werewolf het volgende:

[..]

De kampeerplekken ja. Handgranaat of Panzerfaust erop en klaar

Op enkele fora woedt trouwens de discussie dat de mensen met "echte skills" een rifle gebruiken, en geen scoped. Wat vinden jullie daar nu van? Persoonlijk vind ik dat het wel wat heeft, maar aan de andere kant, als de server de snipers niet heeft uitgeschakeld (wat je steeds vaker ziet) neem ik lekker de scoped. Ik heb trouwens het idee dat de Kar98 veel langzamer herlaad dan de Mosin, Springfield, of de Lee-Enfield.

En ik vind dat er eigenlijk meer Axis wapens moeten zijn. ja, ik speel uitsluitend Axis
  maandag 15 maart 2004 @ 16:15:56 #58
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17733041
pi_17737176
quote:
Op maandag 15 maart 2004 16:15 schreef Elegy het volgende:
Filmpje over konijnenjacht met CoD

LOOOOOOOOOOOOOOL!

Hier is trouwens een directe link naar het filmpje:

http://www.codhq.us/media/Wabbit%20Season%20Now.wmv
pi_17738352
quote:
Op maandag 15 maart 2004 10:25 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wat klonk zei:
[..]

Of je klikt even op brightness dat werkt ook

Toch vreemd dat je rcons niet werken. Ik zou het dan ook niet weten eigenlijk. Misschien is er ergens een server tutorial te vinden
KLONK??? Ik zei het hoor, ik heet geen klonk. Gaat klonk een beetje met de eer lopen strijken zeker.

En die brightness werkt neit, het is een bug in de ati drivers met COD dat zodra er een windowtje tussendoor schiet de brightness van COD veel minder wordt. Even herstarten en het is weer goed maar nu zou dat niet meer nodig moeten zijn
  maandag 15 maart 2004 @ 20:13:06 #61
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17738510
Dat filmpje
  dinsdag 16 maart 2004 @ 00:35:31 #62
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17745243
quote:
Op maandag 15 maart 2004 20:07 schreef erikh het volgende:

[..]

KLONK??? Ik zei het hoor, ik heet geen klonk. Gaat klonk een beetje met de eer lopen strijken zeker.

En die brightness werkt neit, het is een bug in de ati drivers met COD dat zodra er een windowtje tussendoor schiet de brightness van COD veel minder wordt. Even herstarten en het is weer goed maar nu zou dat niet meer nodig moeten zijn
sorry
pi_17751883
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 00:35 schreef Elegy het volgende:

[..]

sorry
Het is je vergeven
  Moderator dinsdag 16 maart 2004 @ 15:22:41 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_17754459
Ik speel de game nog niet zo heel lang (shame on me) en ik zit nu in een level waarbij je een brug eerst moet innemen, en in het level daarna moet verdedigen. Dat wordt een beetje vervelend want het duurt nogal lang voor "fall back to the bridge" klinkt, en dan nog duurt t nog veel langer voor er een eind aan komt. Ik ben nu al 3x doodgegaan en t wordt een beetje vervelend nu. Hoe lang moet dat k*tlevel duren ?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 16 maart 2004 @ 15:25:29 #65
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17754514
Das idd een saaaaaaaaaaaai level (het minste uit de game wat mij betreft), en het duurt idd te lang, het enige wat ik kan zeggen regelmatig saven (F5 voor de quicksave) dan hoef je het in ieder geval niet telkens over te doen. En zoveel mogelijk kruipen (zo laag mogelijk blijven) en als ze zeggen dat de onderweg versterking is, kun je na het uitvoeren van de opdracht het beste ff een stil plekje opzoeken en af wachten.
pi_17756198
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
Ik speel de game nog niet zo heel lang (shame on me) en ik zit nu in een level waarbij je een brug eerst moet innemen, en in het level daarna moet verdedigen. Dat wordt een beetje vervelend want het duurt nogal lang voor "fall back to the bridge" klinkt, en dan nog duurt t nog veel langer voor er een eind aan komt. Ik ben nu al 3x doodgegaan en t wordt een beetje vervelend nu. Hoe lang moet dat k*tlevel duren ?
Haha!

Heb ik ook een tijdje vastgezeten.

Aangezien niemand de rechterflank dekte, ben ik daar in de loopgraaf gekropen. Let op! Ze komen van twee kanten en sommigen redden het tot in de greppel (maar niet verder ). Op een gegeven moment moet je je terugtrekken naar het begin van de brug. ik verschuilde me achter de kratten die daar staan.
Daarna is het panzerfaust time
pi_17756872
ik ben die brug niet eens over geweest.......

volgens mij niet tenminste, ik nam die mg in dat hokje
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 16 maart 2004 @ 18:27:51 #68
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_17758690
DoD vinnik beter
Era Vulgaris
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:09:13 #69
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17909728
De nieuwe 1.3 patch kan je hier downloaden
pi_17910040
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 16:39 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Haha!

Heb ik ook een tijdje vastgezeten.

Aangezien niemand de rechterflank dekte, ben ik daar in de loopgraaf gekropen. Let op! Ze komen van twee kanten en sommigen redden het tot in de greppel (maar niet verder ). Op een gegeven moment moet je je terugtrekken naar het begin van de brug. ik verschuilde me achter de kratten die daar staan.
Daarna is het panzerfaust time
Ik heb op Veteran gewoon gedaan wat ie zei telkens en had er niet zoveel moeite mee nu.

Je moet iig die inkomende tanks met de AA gun van de axis kapotschieten.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 18:54:05 #71
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_17919159
Waar staat die machine gun waar ze het over hebben. Heb het nu over het level waar je neer stort met het vliegtuig. Na een tijd ze tegen te houden en fall back to the bridge gehad te hebben zeggen ze dat je terug moet gaan naar de machine gun. Is dat het ding waar je de eerste tank mee molde alleen hoe gebruik ik die ook al weer.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_17921098
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 18:54 schreef Ajaxfan het volgende:
Waar staat die machine gun waar ze het over hebben. Heb het nu over het level waar je neer stort met het vliegtuig. Na een tijd ze tegen te houden en fall back to the bridge gehad te hebben zeggen ze dat je terug moet gaan naar de machine gun. Is dat het ding waar je de eerste tank mee molde alleen hoe gebruik ik die ook al weer.
F is volgens mij achter zo ding gaan zitten
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_17921272
Wohoooooooooooooo

1.3 is geen beta meer
  dinsdag 23 maart 2004 @ 20:25:48 #74
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17921618
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 20:15 schreef Werewolf het volgende:
Wohoooooooooooooo

1.3 is geen beta meer
Ik kan alleen nog bitter weinig servers vinden
pi_17921996
Vraagje
Ik heb een AMD 1466 MHZ (XP 1700+)
1024 MB ddr
1 Gbit netwerkkaart
40 GB HDD

als ik daar een CoD gameserver van maak, hoeveel man zou er dan zonder problemen kunnen joinen?
Server is dan dedicated
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')